Beoordelingen Schildersbedrijf Matton

Jaap uit: Driebergen-Rijsenburg

01-04-2018
9,9

Algehele mening:
Frank Matton heeft uitstekend werk geleverd. Hij was zeer zorgvuldig en precies en hij werkt heel netjes. De offerte zag er beter uit dan drie andere offertes. Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend. Het contact met ons was heel prettig en ontspannen.

jo. uit: bunnik

20-03-2018
9,6

Algehele mening:
Frank is een heel vak oriented schider. hij doet zeer professional werk en wil anpassen als nodig is in overleg.het finish to the paintwerk is excellent

Wouter Jan uit: Houten

30-01-2018

Algehele mening:
Prima werk voor een goede prijs

P uit: Zeist

08-11-2017

wij zijn zeer tevreden

Daan uit: Driebergen

13-03-2017

Algehele mening:
Geschilderd werden de wanden en het plafond van onze jaren-30 woonkamer. Het werk werd zeer zorgvuldig voorbereid. Het vele houtwerk werd keurig afgeplakt zodat we dat zelf konden verven zonder veel voorwerk. Er werd zeer nauwlettend gewerkt, plekken die niet geheel dekkend bleken werden de dag daarna nogmaals aangezet. Het eindresultaat was tot onze volle tevredenheid.

Gemma uit: Driebergen

12-03-2017
9,5

Algehele mening:
Zeer professioneel met goed advies en goed resulaat. Zeer tevreden.

Fenna uit: Driebergen

11-02-2017

Algehele mening:
hele prettige samenwerking. We hebben in goed overleg onze opdracht nog wat bijgesteld tijdens de werkzaamheden. Heel bekwaam in verfwerkzaamheden.

Rick uit: Driebergen

26-01-2017

Algehele mening:
Wij zijn zeer tevreden over Schildersbedrijf Matton zowel binnen- als buitenshuis. Frank heeft een jarenlange ervaring, werkt snel, behulpzaam bij kleuradvies, is vriendelijk en komt zijn afspraken na.Volgende keer vragen we Frank zeker weer.