Beoordelingen Schildersbedrijf Martien Roelofs

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,9

Jessica uit: Leiden

07-07-2018

Algehele mening:
Martien Roelofs heeft vorig jaar onze woning (buitenkant) geschilderd en we genieten nog steeds van het resultaat. We konden ons geen betere vakman wensen: Martien werkt netjes en nauwkeurig, en is prettig in de omgang. Geen harde radio's of rommel, maar een harde werker met af en toe een sympathiek gesprek. Er waren een aantal zaken aan onze kant die het schilderwerk belemmerden, zoals boomtakken en een klemmend raam. Als twee vrouwen met vier linkerhanden vonden we het heel fijn dat Martien ons daarmee hielp. Ook zijn we nog steeds blij met zijn kleuradvies. Zijn check achteraf (nalopen schilderwerk) en jarenlange garantie op het schilderwerk, maken hem een onbetwiste vakschilder. Nogmaals bedankt!

G uit: Voothout

27-05-2018
7,0

Algehele mening:
Er valt nog veel winst te behalen in communicatie. Geen duidelijk aan wanneer de schilder wel en niet komt en doe wat wordt gecommuniceerd. Vaak was het maar de vraag wanneer de schilder weer zou komen of niet en of die zou gaan doen als van te voren aangegeven. Met werkende mensen loop je niet even naar binnen dat vraagt planning.

Pieter uit: Voorhout

8,5

Arthur uit: Voorhout

25-05-2018

Algehele mening:
Na diverse offertes uitgebracht te hebben voor het schilderen van het buitenwerk van 8 rijwoningen in Voorhout, sprak de offerte van Martien ons het meeste aan. Enerzijds vanwege de zeer scherpe prijs, anderzijds de snelle reacties die wij per e-mail van Martien kregen over vragen met betrekking tot de offerte of het schilderwerk. Hieruit sprak vertrouwen en dat vertrouwen is achteraf waargemaakt in een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Justine uit: Voorhout

22-05-2018
9,7

Wilco uit: Leiden

06-05-2018

Algehele mening:
Zeer betrouwbaar en vakkundig met een scherpe prijs.

Roel uit: Aalsmeer

06-05-2018

j uit: leiderdorp

05-05-2018
8,5

Yvonne uit: Leiden

19-11-2017

Algehele mening:
Super tevreden. Nu binnen geschilderd. Straks het buitenwerk. Heb er alle vertrouwen in.