Beoordelingen Schildersbedrijf Le Soleil

W uit: Amsterdam

03-02-2019
9,7

Algehele mening:
Rinus en zijn collega’s werken snel, netjes en goed. Veel vakkennis. Prettige samenwerking.

Marijn uit: Amsterdam

04-12-2018

Algehele mening:
Ik ben ontzettend blij dat ik Rinus heb gekozen voor het opnieuw schilderen van mijn huis. Van begin tot eind zorgt hij dat het project in goede banen verloopt. Hij heeft veel verstand van kleur en interieur, en kan daarbij ook een passend advies geven.

Het werk zelf doet hij met veel oog voor detail - hij wil het echt mooi hebben en daar neemt hij ook de tijd voor. Hij heeft veel kennis van schilderwerk, maar ook andere klusjes neemt 'ie even mee. Al met al heeft hij alle ervaring in huis om er echt wat moois van te maken. Verder is het ook nog eens een hele vriendelijke vent. Als je een goede schilder zoekt dan is dit je man!

Maurice uit: Amsterdam

09-11-2018

Algehele mening:
Rinus en Erik zijn rustig heren die hun werk gewoon goed doen. Met goede ideeën en oplossingen. Ik beveel Le Soleil van harte aan.

Erik uit: Amsterdam

27-09-2018

Hans uit: Amsterdam

26-03-2018

Vakwerk, netjes.
Om diverse momenten nuttig advies en hulp.
Toen de gevelreparaties opnieuw gevoegd moesten worden (door een gevelreparateur), werd de gevel gratis nogmaals bijgewerkt.

Jim uit: Amsterdam

16-03-2018
9,5

Algehele mening:
Gewoon een fijn bedrijf met vriendelijke vaklui

Anna uit: Amsterdam

28-02-2018

Algehele mening:
Wij hebben Rinus gevraagd om ons nieuwbouw appartement te schilderen in een ietwat chaotische omgeving waarbij ook andere werklieden nog volop aan de slag waren. Dit vroeg veel flexibiliteit en die heeft Rinus getoond. Naast dat hij een heel prettige persoon is om mee te werken (met een warm hart en een luisterend oor) is het resultaat heel mooi geworden.

Marcel uit: Amsterdam

07-11-2017
9,6

Algehele mening:
Ze hebben prima werk geleverd. Zeer tevreden over het resultaat.

Luc uit: Amsterdam

12-10-2017

Algehele mening:
Rinus heeft topwerk afgeleverd! Erg netjes en echt een professioneel vakman

Erik uit: Amsterdam

26-09-2017

Algehele mening:
Prima werk, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit en persoonlijk. Wat zeer helpt is dat de eigenaar als zelfstandige samen met partners zelf ook ter plaatse is. Vriendelijk, betrokken en goed advies, en komt afspraken goed na.