Beoordelingen Schildersbedrijf Henk Postma

Marieke uit: Leeuwarden

17-04-2018
9,6

Algehele mening:
Henk heeft in ons nieuwbouwhuis renovlies aangebracht en geschilderd + een fotobehang aangebracht. Vanwege een krappe planning moesten de vakmannen hier en daar wat om elkaar heen werken en Henk heeft hier uitstekend en flexibel op geacteerd. Daarnaast is Henk heel prettig in de omgang en heeft hij fantastisch werk geleverd! Wij bevelen hem van harte aan!

Pieter uit: Eelderwolde

15-04-2018

Robert uit: Oostwold

12-04-2018

Algehele mening:
Henk is een echte vakman. Hij heeft verstand van zaken, denkt mee en werkt met militaire precisie. Het behang zit er bij ons superstrak op en is ook nog eens zeer mooi gesausd. Wij zijn erg blij met het resultaat en bevelen Henk dan ook van harte aan!

M uit: Leeuwarden

27-03-2018
9,9

Algehele mening:
Al meerdere keren schilderwerkzaamheden door dit bedrijf uit laten voeren. Bedrijf komt afspraken na. Levert goede kwaliteit (vakwerk) en tevens goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Wanneer we contact opnemen met dit bedrijf hoeven we niet lang te wachten voordat de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. Al met al een goed bedrijf, zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Remco uit: Grou

07-02-2018

Algehele mening:
Zaakkundig, eerlijk, snel, netjes, vriendelijk. Steekwoorden voor een prima schilder. Het renovlies zit er strak in en geeft het huis nu een nette uitstraling. Heel erg bedankt!

Anneke uit: Leeuwarden

14-01-2018

Tony uit: Sint Nyk

06-01-2018
9,6

Algehele mening:
Henk is een professionele schilder die goed meedenkt en erg netjes werkt. Ondanks de tijdsdruk en last-minute wijzigingen van onze kant, heeft hij de klus op tijd geklaard.

Anna uit: Gorredijk

22-12-2017

Algehele mening:
Mijn hele woning is voorzien van Renovlies behang en het is gesausd door Henk Postma. Het zit er allemaal strak in geplakt en gesausd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik kan Henk Postma aanbevelen.

Bas uit: Drachten

05-12-2017
9,9

Eeuwe uit: Leeuwarden

03-12-2017

Algehele mening:
Henk Postma heeft voor ons drie slaapkamers behangen en gesaust net voordat wij verhuisd zijn. Hij heeft goed werk afgeleverd. Toen we voor het eerst met hem contact op hebben genomen, was Henk Postma heel duidelijk over wat hij wanneer kan doen en hoeveel dat kost. Daarna heeft hij woord gehouden.