Beoordelingen Schildersbedrijf Henk Postma

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Aafke uit: Groningen

11-02-2019

Algehele mening:
Henk Postma is een betrouwbare vakman!
In twee dagen is mijn nieuwbouw appartement omgetoverd tot een paleisje. De muren zijn superstrak behangen en voorzien zijn van twee prachtige kleuren.
Henk houdt zich aan de afspraken, werkt vakkundig en er is sprake van een goede prijs-/kwaliteitverhouding.
Kortom; een aanrader!

Rik uit: Leeuwarden

02-02-2019

Algehele mening:
Professioneel, vakkundig, betrouwbaar, snelheid van werken en leveren van topkwaliteit.
Een beetje jammer dat door miscommunicatie er geen tijd was om het schilderwerk ook op te pakken.
Het renovlies zag er echter bijzonder strak uit en we zijn zeer tevreden

Barry uit: Groningen

15-01-2019

Algehele mening:
Absolute vakman die klantvriendelijk is en meedenkt naar gelang de situatie er om vraagt.

Nienke uit: Groningen

12-01-2019
9,9

Algehele mening:
Henk heeft tot volle tevredenheid ons nieuwbouwhuis behangen en geschilderd. Hij is gedreven, betrouwbaar en verstaat zijn vak.

Wouter uit: Groningen

24-12-2018

Algehele mening:
Henk en compagnon hebben keurig gewerkt. Vriendelijk en alles volgens afspraak. Duidelijke communicatie en snel antwoord op vragen.

Bas & Marianne uit: Groningen

20-12-2018

Algehele mening:
Voor onze nieuwbouwwoning kozen wij voor renovliesbehang en kwamen via Google bij Henk Postma uit. De reviews op zijn site waren heel positief en dat kunnen wij alleen maar bevestigen.

Het lastige aan nieuwbouw is, is dat de bouwer pas 3 weken van te voren aangeeft wanneer hij de woning gaat opleveren en daar is heel slecht op te plannen. Henk had in deze periode meerdere opdrachten, maar stelde zich heel flexibel op en zorgde er voor dat het schilderwerk af was, voordat de vloer er in kwam.

Sierk uit: Groningen

18-12-2018

Algehele mening:
Op zijn verzoek en in goed overleg is Henk een paar dagen later begonnen. Desondanks was hij maar een dag later klaar dan gepland, door de snelheid waarmee er behangen en geschilderd werd. Ondanks de snelheid is er zeer netjes gewerkt en ziet het er mooi strak uit.

Jasper uit: Haren

27-11-2018

Algehele mening:
Henk Postma heeft in onze nieuwbouwwoning de wanden voorzien van renovlies en gesausd. Het is erg prettig om Henk in huis te hebben. Henk is een betrouwbare, harde en zeer nette werker. Afspraak is afspraak. Heldere communicatie, zowel vooraf bij het doornemen van de werkzaamheden, het uitzoeken van de materialen en kleuren, als tijdens de uitvoering. Alles is bespreekbaar en Henk geeft goed en deskundig advies. Hij is erg perfectionistisch qua afwerking en dat is te zien. De wanden zitten zeer strak in de renovlies, geen rollerbanen te zien en de kleuren (lambrisering in ons geval) zijn erg mooi geworden. Bij extra door ons gevraagd meerwerk ging door een misverstand een klein detail niet helemaal goed, maar dat heeft Henk heel adequaat en netjes opgelost. Kortom, een aanrader!

Willem uit: Haren

25-11-2018