Beoordelingen Schildersbedrijf Henk Postma

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Remco uit: Grou

07-02-2018

Algehele mening:
Zaakkundig, eerlijk, snel, netjes, vriendelijk. Steekwoorden voor een prima schilder. Het renovlies zit er strak in en geeft het huis nu een nette uitstraling. Heel erg bedankt!

Anneke uit: Leeuwarden

14-01-2018

Tony uit: Sint Nyk

06-01-2018
9,6

Algehele mening:
Henk is een professionele schilder die goed meedenkt en erg netjes werkt. Ondanks de tijdsdruk en last-minute wijzigingen van onze kant, heeft hij de klus op tijd geklaard.

Anna uit: Gorredijk

22-12-2017

Algehele mening:
Mijn hele woning is voorzien van Renovlies behang en het is gesausd door Henk Postma. Het zit er allemaal strak in geplakt en gesausd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik kan Henk Postma aanbevelen.

Bas uit: Drachten

05-12-2017
9,9

Eeuwe uit: Leeuwarden

03-12-2017

Algehele mening:
Henk Postma heeft voor ons drie slaapkamers behangen en gesaust net voordat wij verhuisd zijn. Hij heeft goed werk afgeleverd. Toen we voor het eerst met hem contact op hebben genomen, was Henk Postma heel duidelijk over wat hij wanneer kan doen en hoeveel dat kost. Daarna heeft hij woord gehouden.

Sietske uit: Damwâld

05-11-2017

Algehele mening:
Maakt duidelijke afspraken, komt ze ook na. Leverd vakwerk af. Ook erg tevreden over het op te vullen werk ivm oneffenheden. Daarna glasvezel erg strak er in en goed schilderwerk geleverd. Een echte aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar.

Anneke uit: Damwoude

16-10-2017

HENK POSTMA IS ONS SUPER BEVALLEN EN IS EEN HELE CORRECTE WERKER

Miriam uit: Burgum

29-09-2017
9,8

Algehele mening:
Henk heeft ons goed geadviseerd met kleur. Is alle oneffenheden nagelopen en gaf eerlijk advies. Ons huis is keurig en grondig geschilderd.
Het huis is, ondanks dat de schilderbeurt nog niet zo lang geleden gebeurd was, heel erg opgeknapt!
Het was plezierig en gezellig om Henk bij ons aan het werk te hebben!

bart uit: Utrecht

25-09-2017
8,1

Algehele mening:
Henk Postma heeft onze nieuwe woonark geschilderd. We zijn erg tevreden over zowel de kwaliteit van het werk als de samenwerking. De planning werd van onze kant meerdere keren aangepast waardoor Henk uiteindelijk zelfs nog een paar dagen naar Utrecht is gekomen om het werk af te maken - en daarin werkte Henk altijd mee. Afstemming verliep soepel en het schilderwerk ziet er netjes uit.