Beoordelingen Schildersbedrijf Henk Postma

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Sietske uit: Damwâld

05-11-2017

Algehele mening:
Maakt duidelijke afspraken, komt ze ook na. Leverd vakwerk af. Ook erg tevreden over het op te vullen werk ivm oneffenheden. Daarna glasvezel erg strak er in en goed schilderwerk geleverd. Een echte aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar.

Anneke uit: Damwoude

16-10-2017

HENK POSTMA IS ONS SUPER BEVALLEN EN IS EEN HELE CORRECTE WERKER

Miriam uit: Burgum

29-09-2017
9,8

Algehele mening:
Henk heeft ons goed geadviseerd met kleur. Is alle oneffenheden nagelopen en gaf eerlijk advies. Ons huis is keurig en grondig geschilderd.
Het huis is, ondanks dat de schilderbeurt nog niet zo lang geleden gebeurd was, heel erg opgeknapt!
Het was plezierig en gezellig om Henk bij ons aan het werk te hebben!

bart uit: Utrecht

25-09-2017
8,1

Algehele mening:
Henk Postma heeft onze nieuwe woonark geschilderd. We zijn erg tevreden over zowel de kwaliteit van het werk als de samenwerking. De planning werd van onze kant meerdere keren aangepast waardoor Henk uiteindelijk zelfs nog een paar dagen naar Utrecht is gekomen om het werk af te maken - en daarin werkte Henk altijd mee. Afstemming verliep soepel en het schilderwerk ziet er netjes uit.

Sijbe uit: de Westereen

11-09-2017
9,9

Algehele mening:
Henk is een prima, betrouwbare en nauwkeurig werkende schilder.

Michiel uit: Jistrum

31-08-2017

Prima bedrijf!

Tine uit: Burgum

21-07-2017

Algehele mening:
Zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. Henk is een betrouwbaar persoon die kwaliteit levert. Wij zijn dik tevreden met het resultaat.

Steven uit: Haren

26-05-2017

Algehele mening:
Henk is een vriendelijk, behulpzaam en vakkundig vakman due z'n afspraken nakomt. Positieve ervaring!

Marco uit: Leeuwarden

18-05-2017

Algehele mening:
Henk is betrouwbaar, flexibel en levert echt vakwerk. De wanden in onze woning heeft hij prachtig afgewerkt met glad renovliesbehang en sauswerk. Wij zijn hem daarnaast zeer dankbaar dat hij na afloop van zijn werkzaamheden speciaal nogmaals is langs gekomen om herstelwerkzaamheden uit te voeren die een dag later waren veroorzaakt door een fout van de installateur.

Marije uit: Burgum

16-05-2017