Beoordelingen Schildersbedrijf Henk Postma

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Jasper uit: Haren

27-11-2018

Algehele mening:
Henk Postma heeft in onze nieuwbouwwoning de wanden voorzien van renovlies en gesausd. Het is erg prettig om Henk in huis te hebben. Henk is een betrouwbare, harde en zeer nette werker. Afspraak is afspraak. Heldere communicatie, zowel vooraf bij het doornemen van de werkzaamheden, het uitzoeken van de materialen en kleuren, als tijdens de uitvoering. Alles is bespreekbaar en Henk geeft goed en deskundig advies. Hij is erg perfectionistisch qua afwerking en dat is te zien. De wanden zitten zeer strak in de renovlies, geen rollerbanen te zien en de kleuren (lambrisering in ons geval) zijn erg mooi geworden. Bij extra door ons gevraagd meerwerk ging door een misverstand een klein detail niet helemaal goed, maar dat heeft Henk heel adequaat en netjes opgelost. Kortom, een aanrader!

Willem uit: Haren

25-11-2018
9,8

Erjan uit: Sneek

10-11-2018

Desiree uit: Gorredijk

20-10-2018

Algehele mening:
Henk heeft onze nieuwbouwwoning voorzien van renovlies behang en deze gesausd. Wij zijn erg tevreden met het vakwerk dat Henk geleverd heeft! Een nette, snelle en aardige vakman die wij zeker zouden aanraden.

A uit: Oldekerk

05-06-2018

Algehele mening:
We zijn zeer tevreden over alle aspecten.

Marieke uit: Leeuwarden

17-04-2018
9,6

Algehele mening:
Henk heeft in ons nieuwbouwhuis renovlies aangebracht en geschilderd + een fotobehang aangebracht. Vanwege een krappe planning moesten de vakmannen hier en daar wat om elkaar heen werken en Henk heeft hier uitstekend en flexibel op geacteerd. Daarnaast is Henk heel prettig in de omgang en heeft hij fantastisch werk geleverd! Wij bevelen hem van harte aan!

Pieter uit: Eelderwolde

15-04-2018

Robert uit: Oostwold

12-04-2018

Algehele mening:
Henk is een echte vakman. Hij heeft verstand van zaken, denkt mee en werkt met militaire precisie. Het behang zit er bij ons superstrak op en is ook nog eens zeer mooi gesausd. Wij zijn erg blij met het resultaat en bevelen Henk dan ook van harte aan!

M uit: Leeuwarden

27-03-2018
9,9

Algehele mening:
Al meerdere keren schilderwerkzaamheden door dit bedrijf uit laten voeren. Bedrijf komt afspraken na. Levert goede kwaliteit (vakwerk) en tevens goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Wanneer we contact opnemen met dit bedrijf hoeven we niet lang te wachten voordat de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. Al met al een goed bedrijf, zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Remco uit: Grou

07-02-2018

Algehele mening:
Zaakkundig, eerlijk, snel, netjes, vriendelijk. Steekwoorden voor een prima schilder. Het renovlies zit er strak in en geeft het huis nu een nette uitstraling. Heel erg bedankt!