Beoordelingen Schildersbedrijf Goossens

Toppers!!!
Meer dan tevreden!!

Marco uit: Hengelo

20-08-2017

Correcte en super professionele schilder die zijn ambacht tot in de perfectie uitvoert.

Erwin uit: Hengelo

26-06-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Vertrouwen in Sikkens

Het zijn 2 vriendelijke, nette vakmensen die weten waar ze over praten en veilig werken.

Ilona uit: Losser

02-06-2017
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede ervaringen

J.P. uit: Almelo

19-04-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwalitiet staat voorop!

HERMAN uit: ALMELO

16-02-2017

René uit: Enschede

23-01-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Aanbeveling schildersbedrijf Goossens

Al meerdere keren zaken gedaan met schildersbedrijf Goossens, en ben een uitermate tevreden klant.
Kwaliteit en vakmanschap ten voeten uit. Zeer betrouwbaar en netjes werkende mensen.

Ineke uit: Hengelo

07-10-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit en erg mooi

Prettige mannen en zijn gedreven vakmensen, zorgvuldig, betrouwbaar en erg prettig in de omgang.

Gaby uit: Hengelo ov

12-09-2016
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: We hoorden vam meerdere mensen dat het goede en betrouwbare schilders zijn

Onze ervaring met schildersbedrijf Goosens is super.
Het enige wat voor ons wat onduidelijkheid gaf met de offerte was dat het allemaal omschreven werd per vierkante meter. Voor ons leken in deze branche leek het handiger om te werken met kozijnen of ramen. Maar na een telefoontje werd het duidelijk.

Elly uit: Hengelo

31-08-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit , zorgvuldigheid, vakmanschap

Wij hebben uitstekende ervaringen met Fred en Henk van Schildersbedrijf Goossens. De heren zijn zeer vakbekwaam, geven advies en zorgen ervoor dat het onderhoud van ons huis tip-top is. Ze kijken verder dan alleen een likje verf en zijn zeer correct in de omgang. Met vriendelijke groet, Peter Eilers en Elly Boerkamp