Beoordelingen Schildersbedrijf Erick

Cyril uit: Haarlem

27-04-2018

Algehele mening:
Werkzaamheden vakkundig voltooid binnen de vooraf geschatte tijd.

Doreen uit: Haarlem

23-04-2018

nico uit: Haarlem

22-04-2018

Algehele mening:
Schilder Erik, vinden wij een TOPPER,!!! Hij verdient een. Gouden schilderkwast!!!

Petra uit: Haarlem

21-04-2018

Algehele mening:
Schildersbedrijf Erick heeft onze voorgevel geschilderd. Problemen die hij tegenkwam heeft hij keurig overlegd en vakkundig opgelost. We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

O.C. uit: Haarlem

11-03-2018

Algehele mening:
Een prettige samenwerking op alle fronten (afspraken vooraf, planning, advies, uitvoering en afhandeling) en een heel mooi resultaat.

Anoek en Yvo uit: Haarlem

20-02-2018

Algehele mening:
Via Google gevonden, even gebeld en Erick kwam meteen langs omdat hij in de buurt was. Meteen een prettig gevoel en daarom de opdracht bij hem neergelegd. Het kon snel uitgevoerd worden en ziet er keurig uit.

Mattijs uit: Heemstede

20-02-2018
7,7

Algehele mening:
Erik communiceerde duidelijk en kon snel beginnen. De klus is vlot afgerond. We waren wat verbaasd dat we zelf het deurbeslag eraf moesten halen en we hadden alles iets strakker afgewerkt verwacht. Alles zeer grondig geschuurd en geplammuurd en overal zit de verf goed op, maar toch hier en daar wel een zakkertje.

H.D. uit: Heemstede

16-02-2018

Algehele mening:
Schildersbedrijf Erick werkt netjes en vakkundig. Komt zijn toezeggingen zorgvuldig na

Martijn uit: Haarlem

16-01-2018
9,9

Algehele mening:
Zeer professioneel, hard werken, goed resultaat, prijs in lijn met markt

Rob uit: Haarlem

28-12-2017

Algehele mening:
Zeer tevreden over het geleverde werk. Prettig en betrouwbaar persoon met rustige wijze van werken. Maakt goede en heldere afspraken over de juiste uitvoering.m Van harte aanbevolen.