Beoordelingen Schildersbedrijf Erick

29-08-2017

VvE Gedempte Oude Gracht 50 uit: Haarlem

15-08-2017

Algehele mening:
De VvE Gedempte Oude Gracht 50 is zeer tevreden over het uitgevoerde werk; strak en puur professioneel. Ook de communicatie met schilder Erick gedurende het proces was
prima. Zeer aanbevelenswaardig!

Leonie en Wim uit: Haarlem

16-07-2017
2,2

Algehele mening:
Wij hebben een zeer slechte ervaring met deze schilder. We vinden het onbegrijpelijk hoe deze schilder zijn werkzaamheden heeft afgeleverd en vooral de manier hoe hij totaal alle contact en overleg afhoudt.
Tijdens het 1e gesprek hadden wij een goed gevoel en vertrouwen in deze schilder. We zijn met een gerust gevoel op vakantie gegaan, terwijl hij ging schilderen. Toen hij klaar was met het schilderen en wij niet helemaal tevreden waren en om een overleg hebben gevraagd, zijn we op een zeer agressieve manier behandeld. Er was vanaf het begin geen ruimte voor overleg. We zijn op een verbaal agressieve manier benaderd (opmerking uit zijn mail: ik houd niet van gezeur en klein burelijk muggezifterij) en binnen 24 uur liet deze schilder (Erick) het escaleren en zijn we letterlijk bedreigd (reken maar dat ik langs kom en zorg dat het restant contant geld klaar ligt). Wij begrijpen niet dat zo'n schilder aangesloten kan zijn bij een organisatie " erkend betere schilder". Het enige dat we wilden was overleg over het schilderwerk omdat we over een paar dingen niet tevreden waren. Schilder Erick was daar vanaf het begin niet toe bereid en naar onze mening ook agressief in zijn mailcontact.

Klachten die we hebben hebben betrekking op het niet afkitten van buitenlotjes, ruw hout zichtbaar, zo ruw, dat het niet schoon te houden is. Verflaag is niet voldoende gedekt. De nieuwe rubbers zaten onder de verf; is niet even verwijderd en ook de nieuwe deurkrukken zaten onder de verf: dit is niet even verwijderd.
Dit is achteraf ook geconcludeerd door een ander schildersbedrijf.

Wat nog het meest onbegrijpelijk is, is dat hij dus wel betaald heeft gekregen, voor werk wat niet volgens de afspraak is afgeleverd. Wij moeten alsnog een andere schilder inhuren om het werk goed af te ronden.
Voor ons is de relatie dusdanig verstoord dat we absoluut geen contact meer willen hebben met deze schilder.
We zijn wel benieuwd wat jullie, als erkende betere schilder, met deze feedback doen. En hopen in ieder geval op een reactie hoe jullie dit afhandelen.

Mark uit: Heemstede

05-07-2017

Henny uit: Bennebroek

30-06-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Omdat ik al prima ervaringen had met Schildersbedrijf Erick

Ook ditmaal is de klus snel en vakkundig geklaard. Ziet er weer picobello uit en - gebaseerd op eerdere ervaringen - het zal ongetwijfeld weer voor jaren netjes in de verf zitten. Aanrader!

René uit: HAARLEM

13-05-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: advies

naar volle tevredenheid geschilderd

Rob uit: Haarlem

21-04-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit is goed

Heel tevreden , vertrouwd en alles ziet er top uit

Marco uit: Haarlem

18-04-2017
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede referentie

Ze bestaan dus toch nog, een schilder die zijn vak verstaat!