Beoordelingen Schildersbedrijf Eric Vollenbroek

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,8

Frauke uit: Utrecht

29-10-2017

Algehele mening:
Erg aardig, netjes en professioneel

Familie uit: Utrecht

24-10-2017

Algehele mening:
Er is meer gedaan dan wij op voorhand hadden gevraagd. Zo hebben ze via een bepaalde techniek hout open gemaakt en gevuld zodat het verfwerk langer houdt. Net gewerkt, geen sporen of rommel, afspraken werden nagekomen, duidelijk in communicatie.

Paul uit: Hilversum

21-10-2017

Algehele mening:
Aangenomen werk via een aannemer. Eric werkte samen met collega Rolf van Kluijve. Een goed op elkaar ingespeeld team, echte vakmensen. Flexibel en betrouwbaar. Het resultaat mag er zijn: keurig werk. En prettige, rustige mensen, wat ook fijn is als je ze een week over de vloer hebt. In 1 woord: top!

Siska uit: Maarssen

03-10-2017
9,8

Algehele mening:
Klantgericht, klantvriendelijk, nakomen van afspraken, goede prijs-kwaliteit verhouding; extraatje toegevoegd (kit-afwerking bij plinten), snel en accuraat

nico uit: Loosdrecht

28-09-2017

Algehele mening:
Het schildersbedrijf heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Hij heeft ons vertrouwen gewekt. We zijn op vakantie geweest gedurende de periode van het schilders werk.

Carla uit: Utrecht

24-09-2017

Algehele mening:
Eric en Rolf hebben heel vakkundig en mooi ons huis geschilderd. Ze werken snel, goed, netjes, zijn prettig in de omgang en alle afspraken zijn nagekomen. Ze startten zelfs precies op de eerder afgesproken datum. Kortom: van harte aanbevolen!

Dennis uit: Twello

07-09-2017

Algehele mening:
Eric combineert vakmanschap en passie. Wanneer ik een schilderklus heb dan vertrouw ik blind door de reeds jaren lange ervaring op de kennis en kunde van Eric. Ik beveel Eric van harte dan ook aan!

Arnoud uit: Hilversum

09-08-2017
9,9

Algehele mening:
Afgelopen week hebben Rolf en Eric bij ons geschilderd. Diverse houtrot reparaties, kleine bijkomende werkzaamheden en uiteraard het schilderwerk zijn vakkundig, snel en uitzonderlijk netjes uitgevoerd. Heldere communicatie over meerwerk, extra kosten en tijdsbesteding. Al met al zéér tevreden en kan iedereen Rolf en Eric aanbevelen.

Elisabeth uit: Maarssen

03-08-2017

Algehele mening:
Zeer vakkundig en professioneel bedrijf wat ik aan iedereen kan aanbevelen. Wij zijn erg blij met het resultaat.
Met dank aan Eric en Rolf voor het prachtige werk.