Beoordelingen Schilders Kwaliteit

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,4

Clara uit: Almere

19-01-2018

Algehele mening:
Ik was heel blij met de vakkundige werkzaamheden, die Jeroen heeft afgeleverd. Hij werkt systematisch, verzorgd en geeft goed advies. Het resultaat was zoals ik had gehoopt. Prima werk!

Jeroen uit: Almere

18-01-2018

Algehele mening:
Is zeer vakbekwaam ook naast schilderwerkzaamheden, werkt zeer efficiƫnt en gebruikt goede materialen

Jochem uit: Amsterdam

09-01-2018
7,5

Algehele mening:
Zeer vriendelijke, betrouwbare en goede schilder. Komt zijn afspraken na en werkt netjes. Details wel goed van te voren afstemmen, zodat die niet overgeslagen worden in de uitvoering.

Frits uit: Hilversum

20-12-2017

Algehele mening:
Zeer tevreden over uitgevoerde project. De werkzaamheden bestonden uit spuiten nieuw stucwerk in volledig gerenoveerde woning alsmede spuiten/lakken alle deuren en kozijnen aan de binnenzijde. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en binnen afgesproken termijn. Goede en flexibele samenwerking met aannemer en andere partijen om tot een goed resultaat te komen. Communicatie richting opdrachtgever altijd helder en duidelijk en gemaakte afspraken steeds nagekomen. Korton: Wij zijn erg tevreden over onze ervaring met SchildersKwaliteit!

Tim uit: Amsterdam

06-11-2017
9,8

Henk uit: Almere

24-10-2017

Uitstekend bevallen

wim uit: Almere

Algehele mening:
Werkzaamheden zijn naar alle tevredenheid verricht.

Paul uit: Almers

Algehele mening:
gewoon goed zowel qua communicatie als uitvoering. Vertrouwenwekkend, ambachtelijk

Ronald uit: ALMERE

Algehele mening:
Naast bovenstaande beoordeling is Jeroen een bijzonder aardige en vakkundige schilder en dat geeft veel vertrouwen.

Max uit: Eemnes

31-05-2017

Algehele mening:
Wij hebben een prima ervaring net Jeroen. Professioneel, betrouwbaar, adequaat. Alles volgens afspraak, met een uitstekend eindresultaat.