Beoordelingen Schilder- en Spuitbedrijf Den Outer

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,2
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,1

Chris uit: Zoetermeer

25-04-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede referenties, snelle en correcte stijl van communiceren

Zeer snel een offerte ontvangen, met zorg omschreven. Zeer responsief en vakkundig. Werk snel en schoon uitgevoerd. Goede kwaliteit en kundig mbt advies en meedenken. Deels eigen behang geleverd en door Den Outer aangebracht. Duidelijke prijsopbouw. Vriendelijke en opgewekte mensen.

P.J uit: Leiderdorp

20-01-2017
n.v.t.

Reactie op antwoord meneer den Outer,
Meneer den Outer geeft aan dat mijn verhaal niet eerlijk weer gegeven wordt.Den Outer heeft in het verleden dit plafond verschillende keren gespoten.Den Outer wist toen ik opdracht gaf in 2016 dat dit plafond bewerkt en glad gemaakt was.Den Outer heeft toen i.p.v de afgesproken krijt matte verf een mat glans verf aangebracht en deze
zat vol met blazen en vlekken.Toen heeft een bedrijf waarvan den Outer de medewerkers gesproken heeft de door den Outer aangerachte verf 70m2 verwijderd en weer glad gemaakt en voorgewerkt.U heeft toen een test uitgevoerd en daarna weer gespoten en weer niet de afgesproken matte krijt verf aangebracht.Deze laag veroonde weer blazen en zeer veel vegen.De medewerker van Klaassen uw verfleverancier die uw werkzaamheden is komen bekijken en beoordelen zij bij binnenkomst meteen al,dit plafond ziet er niet uit zit vol met vlekken en blazen.Toen heeft het andere bedrijf weer de blazen weggehaald en bewerkt.U heeft toen zelf voorgestreken en gespoten en het plafond vertoonde weer blazen en vlekken.U geeft aan dat de ondergrond niet goed voorgewerkt was en al blazen vertoonde bij het voorstrijken!!!!!waarom bent u dan niet gestopt i.p.v de verflaag aan te brenegn!U heeft in het bijzijn van verschillende personen ook gezien dat het maar op verschillende plekken blazen vertoond en niet het hele bewerkte plafond.Klaassen en den Outer hebben afgesproken in mijn appartement dit probleem op te lossen en afgesproken dat een ander bekent bedrijf dit gaat spuiten.Dus niet zoals meneer den Outer aan geeft,geen andere collega hier mee op te willen zadelen.Meneer den Outer en Klaassen hebben naar herhaaldelijk verzoek geen contact meer met mij willen opnemen.Dit is het verhaal en niet anders.Den Outer is diegene die hier onwaarheid verteld en anders zie ik hem graag verschijnen en kan hij het tegendeel in bij zijn van de aanwezige bekenden vertellen.
Wat betreft de behang werkzaamheden heeft meneer den Outer het patroonbehang Eiffinger a 135,-Euro per rol verkeerd geplakt.En dat meneer den Outer aangeeft 15 rollen behang geplakt te hebben waarvan 2 verkeerd en met deze werkzaamheden is het overge verrekend, is een schande en onprofessioneel.Het andere bedrijf heeft werkzaamheden die door den Outer verkeerd zijn uitgevoerd moeten herstellen tot 3x toe.En nu moet het hele gbeuren van voor af aan weer afgeplakt worden stucklopers neerglegd worden door heel het appartement meubels verwijderd worden etc.En meneer den Outer vind dat hij zijn best gedaan heeft en zegt sorry.
Dacht het niet.

P.J uit: Leiderdorp

05-01-2017
4,7

Meneer de Outer heeft eerst behangen en naaar later gebleken is het behang verkeerd om geplakt.Danny heeft het plafond 70m2 gespoten en dit is tot 3 keer toe mislukt,Hij zou voor een oplossing zorgen met Klaassen als verf leverancier tot nu toe nooit meer vn deze beide heren gehoord.Ik ben hier zeer teleurgesteld over.Een andere firma moet nu het behang 139,-Euro verwijderen en opnieuw aanbrengen.De spuitlaag laten verwijderen die meneer den Outer verkeerd aangebracht heef (bobels)en opnieuw laten spuiten

R uit: Leiderdorp

15-11-2016

Vakkundig en precies. Verder een grote mate van toegankelijkheid.

Mitchell uit: Schiedam

17-03-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Goede vakman, snel en keurig eindresultaat. Zou ik aan iedereen aanbevelen!

Veerle

24-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede offerte, goede indruk

Job uit: Voorburg

14-12-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik heb voor Danny gekozen en vond het belangrijk dat hij kwaliteitsmerk gebruikt. Welke maakt mij niet zo uit

Danny is een eerlijke en nette man. Hij komt zijn afspraken na en doet er alles aan om je helemaal tevreden te maken.

Priscilla uit: Oegstgeest

06-11-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit en betrouwbaarheid!

Danny is een hele goede vakman. Van te voren de planning doorgenomen, wat onze wensen waren, het huis bekeken en opgemeten. Hij heeft drie verdiepingen van ons nieuwe huis in een paar dagen tijd voorzien van uitstekende kwaliteit spuitwerk voor een goede prijs. Prachtige strakke wanden! De kleuren op de muren zijn exact de uitgekozen kleuren qua kleurstelling. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!! Danny werkt secuur, ruimt het netjes op en komt alle afspraken na. Hij is duidelijk in de communicatie. Heel prettig! Absolute aanrader!!

Magda uit: Voorschoten

05-11-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Danny is een goede schilder.

Gonnie

04-11-2015

Het is prettig en efficient samenwerken met Danny. Danny komt zijn afspraken na en is flexibel in aanpassingen en accepteert feedback op het geleverde werk.