Beoordelingen Schermgebroken.nl

• Snelheid / reperatie-tijd 9,6
  • Klantvriendelijkheid 9,6

Wendy uit: Nijkerk

07-05-2018

Zeer goed geholpen toen ons i-pad scherm vervangen moest worden. Na het plaatsen van een nieuw scherm bleek de thuisknop niet goed te werken. Terug gegaan en dit werd zonder enige moeite gemaakt. Één van de medewerkers komt ook uit Nijkerk en als service heeft hij onze i-pad zelfs thuis gebracht! Top service!!

uit: HOEVELAKEN

13-03-2018
9,8

De bij de mediamarkt gekochte iPhone 6 van mijn dochter laadde niet meer op. Ter reparatie bij de mediamarkt aangeboden. Reactie: kan niet meer gerepareerd worden. Toch maar naar Schermgebroken in Vathorst gegaan. ‘Het oplaadconnectortje is stuk. Voor €60,- is alles weer gerepareerd”. Uitstekend, klantvriendelijk bedrijf. Respect voor deze jonge gedreven ondernemer.
Nog nooit een review geschreven voor welk bedrijf dan ook, maar dit keer vond ik het echt verdiend.

G uit: A

28-12-2017

Marije uit: Ermelo

27-12-2017
9,8

Fantastisch goed geholpen, zowel telefonisch als live.

Emiel

23-12-2017

Vriendelijk en bijzonder goed geholpen. Best een eind moeten rijden maar de moeite waard.

Jip uit: Amersfoort

22-12-2017

Hele fijne service. Ik kon direct worden geholpen met mijn telfoon die in het water gevallen was. Die hebben ze toen onderzocht en getest binnen 45 min. Uiteindelijk bleek er geen waterschade te zijn en werden er geen kosten in rekening gebracht. Als je een goede service zoekt moet je bij schermgebroken zijn.

Corinne uit: AMERSFOORT

22-12-2017

Joop uit: Amersfoort

21-12-2017

Wat een geweldige firma, hoe bekwaam en hoe klantvriendelijk!!! Een verademing!

19-12-2017

Evelien uit: Amersfoort

16-12-2017

Mijn Iphone wilde niet meer aan en T-Mobile wilde me al een nieuwe verkopen. Toch maar even op advies van mijn man naar schermgebroken gegaan. En ja hoor, met een half uur deed hij het weer. Gratis, als service. Wat een topservice. Ik raad iedereen aan hier eerst naartoe te gaan. Vakjongens! Dank!