Beoordelingen Schermgebroken.nl

9,5
359 beoordelingen
  • Totaal oordeel 9,4
  • Kwaliteit 9,4
  • Kennis & vakmanschap 9,5
  • Snelheid / reperatie-tijd 9,6
  • Klantvriendelijkheid 9,6
1 t/m 10 van 359 beoordelingen

16-01-2019
9,0

Aanbeveling: ja

Martin uit: Veenendaal

30-12-2018
10

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Top zaak!

Gerrit uit: Amersfoort

30-12-2018
9,0

Aanbeveling: ja

Ervaring:
In de ochtend gebeld voor een gebroken scherm, kon direct telefoon brengen. Duidelijk advies over reparatie en herstelmogelijkheden. 2 uur later was mijn iphone weer gerepareerd. Snelle service met helder advies.

Ray uit: Amersfoort

24-12-2018
9,8

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Altijd vriendelijk en supersnelle service.

Elly uit: Putten

14-12-2018
10

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Bij 1 klein probleempje is dit zonsopgang gelost ze zijn super vriendelijk

Lany uit: Amersfoort

10-12-2018
10

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Ontzettend tevreden over deze zaak. Erg vriendelijke jongens met verstand van zaken.

Teun uit: Wijk bij Duurstede

06-12-2018
10

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Werken goed en snel.

Ina uit: Hoogland

26-11-2018
8,8

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Prima !!!

Marije uit: Amersfoort

26-11-2018
1,0

Aanbeveling: nee

Ervaring:
Ongelooflijk! Vandaag helaas mijn tweede toestel wegens waterschade in 2 dagen naar schermgebroken.nl in Vathorst gebracht. Tot op heden een van mijn favoriete winkels qua klantvriendelijkheid en kwaliteit. En wat blijkt? Gisteren kostte het onderzoek nog 30 euro bij succes en 15 euro bij geen succes. Vandaag kost precies hetzelfde onderzoek 50 euro en 25 euro. Rara...wat gebeurt hier? Met zulke prijsverhogingen raak je snel van je (tevreden) klanten af! Dat is duidelijk!

Berrie uit: Amersfoort

21-11-2018
8,2

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Erg tevreden.
Klein verbeterpunt is het beter testen van de telefoons na reparatie!
Nu 2 keer terug moeten gaan ivm niet goed functioneren, wat overigens wel goed wordt opgelost maar kost wel veel tijd.

Zakelijk is het voor jullie ook beter want na goede test door bijvoorbeeld checklist bespaart het jullie uiteindelijk veel tijd.
Daarnaast kan je een hoop zaken opvangen van "problemen"die door jullie veroorzaakt zouden zijn.
Als je kan aantonen dat e telefoon en de functie goed getest zijn.