Beoordelingen Schermgebroken.nl

19-10-2017

Supersnelle service!

Gisela uit: Amersfoort

19-10-2017

Altijd goed advies en zeer vriendelijk. Ook voor de kleine dingen bieden ze goede service, ondanks dat je dan ook niks hoeft te betalen. Ik ben erg blij met deze winkel. Zouden veel winkels een voorbeeld aan kunnen geven.

17-10-2017

Vlot geregeld
Niet heel goedkoop maar wel goed en klantvriendelijk

Herman uit: Amersfoort

17-10-2017
9,6

Zeer correct geholpen en betrouwbaar.

Leen uit: Hoogland

13-10-2017

Ben uitstekend geholpen

Cees uit: Zeewolde

09-10-2017

De accu van mijn Oneplus1 telefoon was defect, was in Harderwijk niet op voorraad op vrijdag. Ik kreeg zaterdag een telefoontje dat het toestel gerepareerd was en gehaald kon worden. Super service voor een schappelijke prijs

Ellen uit: Harderwijk

04-10-2017

Als er 10 sterren waren had ik die geven.... ondanks dat het toestel niet gemaakt kon worden heb ik echt het gevoel gehad dat er alles aangedaan is om het wel te laten lukken. Allerlei opties aangebracht en totall loss verklaring had ik binnen 2 minuten in mijn mail.
Davey is een jongen die zijn vak verstaat en waar je als werkgever zuinig op moet zijn!

uit: Nijkerk

19-09-2017

Scherm was in eerste instantie niet aanwezig maar bij thuiskomst werd ik al gebeld dat scherm er wel was en dat er toch een werknemer bij mij in de buurt woonde die kon de telefoon alsnog afgeven.

Top service ze hadden ook gewoon kunnen wachten totdat ik hem op de afgesproken tijd kwam halen.

Richard

11-09-2017

Topservice, vriendelijke en kundig.
service is goed.