Beoordelingen Schermgebroken.nl

• Klantvriendelijkheid 9,6

Nathalie uit: Hoevelaken

22-06-2018
9,8

Snel en deskundig geholpen voor een goede prijs!
Ze hebben verstand van zaken, geven goed en helder advies en weten waar ze over praten!
Zijn eerlijk en zoeken samen met de klant naar de beste oplossing. Dikke duim omhoog!

Martijn uit: Amersfoort

26-05-2018

Erg professionele aanpak, goede service en vriendelijk personeel. Geven duidelijke kostenopgaaf en tijdsduur indicatie vooraf. Mocht ik andere problemen krijgen met mijn telefoon kom ik zeker terug.

Wendy uit: Nijkerk

07-05-2018

Zeer goed geholpen toen ons i-pad scherm vervangen moest worden. Na het plaatsen van een nieuw scherm bleek de thuisknop niet goed te werken. Terug gegaan en dit werd zonder enige moeite gemaakt. Één van de medewerkers komt ook uit Nijkerk en als service heeft hij onze i-pad zelfs thuis gebracht! Top service!!

uit: HOEVELAKEN

13-03-2018
9,8

De bij de mediamarkt gekochte iPhone 6 van mijn dochter laadde niet meer op. Ter reparatie bij de mediamarkt aangeboden. Reactie: kan niet meer gerepareerd worden. Toch maar naar Schermgebroken in Vathorst gegaan. ‘Het oplaadconnectortje is stuk. Voor €60,- is alles weer gerepareerd”. Uitstekend, klantvriendelijk bedrijf. Respect voor deze jonge gedreven ondernemer.
Nog nooit een review geschreven voor welk bedrijf dan ook, maar dit keer vond ik het echt verdiend.

G uit: A

28-12-2017

Marije uit: Ermelo

27-12-2017
9,8

Fantastisch goed geholpen, zowel telefonisch als live.

Emiel

23-12-2017

Vriendelijk en bijzonder goed geholpen. Best een eind moeten rijden maar de moeite waard.

Jip uit: Amersfoort

22-12-2017

Hele fijne service. Ik kon direct worden geholpen met mijn telfoon die in het water gevallen was. Die hebben ze toen onderzocht en getest binnen 45 min. Uiteindelijk bleek er geen waterschade te zijn en werden er geen kosten in rekening gebracht. Als je een goede service zoekt moet je bij schermgebroken zijn.

Corinne uit: AMERSFOORT

22-12-2017

Joop uit: Amersfoort

21-12-2017

Wat een geweldige firma, hoe bekwaam en hoe klantvriendelijk!!! Een verademing!