Beoordelingen Schermgebroken.nl

• Snelheid / reperatie-tijd 9,6
  • Klantvriendelijkheid 9,6

Hans uit: Amersfoort

09-10-2018

Aardige jongens die snappen hoe het werkt met een mooie winkel. Werd netjes op de hoogte gehouden van de status van de reparatie en uiteindelijk vielen de kosten ook nog eens lager uit! Super bedankt jongens en tot de volgende keer

Michiel uit: Leusden

09-10-2018
1,4

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de reparatie is slecht. Het scherm van onze tablet was na reparatie bekrast of zelfs gescheurd, dit is door de medewerker niet opgevallen. Een controle op kwaliteit van de reparatie lijkt mij vrij standaard. Uiteindelijk wil Schermgebroken zeker meedenken aan een oplossing maar wel 1 waarbij men zelf geen kosten maakt en mij als klant wel heen en weer laten rijden (met de bijbehorende benzine en tijd kosten). Meedenken met je klant en controleren wat je oplevert kan men dus fors op verbeteren. Geen aanrader nu.

dorus uit: nijkerk

gewoon goed

Valentijn uit: Harderwijk

07-08-2018

05-07-2018

12 uur gebeld of ik mijn scherm van mijn iphone kon laten repareren. Kwart over 12 kon ik terecht. Ik heb mijn telefoon afgegeven en daarna een half uurtje geluncht. Kwart voor 1 heb ik mijn gerepareerde Ihpone weer opgehaald. Ik heb zelden gezien dat een probleem in drie kwartier voor me is opgelost.
Erg tevreden over!

Nathalie uit: Hoevelaken

22-06-2018
9,8

Snel en deskundig geholpen voor een goede prijs!
Ze hebben verstand van zaken, geven goed en helder advies en weten waar ze over praten!
Zijn eerlijk en zoeken samen met de klant naar de beste oplossing. Dikke duim omhoog!

Martijn uit: Amersfoort

26-05-2018

Erg professionele aanpak, goede service en vriendelijk personeel. Geven duidelijke kostenopgaaf en tijdsduur indicatie vooraf. Mocht ik andere problemen krijgen met mijn telefoon kom ik zeker terug.