Beoordelingen Scheer Kozijnen & Dakkapellen

Linda uit: Elst

08-02-2018
9,6

Ervaring met: Overige

De elektrische rolluik van onze dakkapel moest vervangen worden. Wij zijn erg tevreden. De plaatsing verliep professioneel. Het personeel is uiterst vriendelijk, vakkundig en werkt zeer netjes. Goede service, zeker een aanrader.

Marlon uit: Arnhem

08-02-2018

Ervaring met: Dakkapellen

Ze hebben een super mooi dakkapel bij ons neer gezet. Echte vakmensen­čĹŹ­čĆŻ

gert-jan uit: gennep

30-01-2018

Karin uit: Arnhem

29-01-2018

Ervaring met: Dakkapellen

Scheer Kozijnen & Dakkapellen heeft bij mij een prachtige dakkapel geplaatst. Voorafgaand was er een eerlijk advies gesprek waarin alle mogelijk- en onmogelijkheden besproken werden. gedurende de fabricage werd ik netjes geïnformeerd over de status. De plaatsing verliep uiterst professioneel en het resultaat mag er absoluut wezen. Het personeel is uiterst vriendelijk, kundig en werkt zeer netjes. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. En gemaakte afspraken worden nagekomen. Een bedrijf om oprecht aan te bevelen. Bedankt heren!

Karim uit: Leerdam

Ervaring met: Kozijnen

maurice uit: bemmel

29-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

prima vaklui en als er wat is , komen ze direct hun afspraken na.

Jos uit: Ochten

29-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Een grote dakkapel (> 4.00 mtr) laten plaatsen door vakbekwame mensen, uitgevoerd met hoogwaardige materialen.
De service achteraf is ook prima verlopen.
Oprecht een top vakkundig bedrijf met een prima service !

Jaap uit: De Meern

09-11-2017

super snel en netjes

Tim uit: Elst

02-11-2017
9,8

Ervaring met: Dakkapellen

Remy en zijn collegae hebben in augustus een 5.3 meter brede dakkapel gezet op de achterkant. Via hen destijds ook de vergunning aangevraagd voor een 2e dakkapel op zolder, welke aan het einde van het jaar wordt geplaatst.

Remy denkt heel erg goed met je mee, zodat je krijgt wat je wilt en hij is realistisch in wat wel en niet kan. Zo heb ik nu horren in plaats van roosters, wat eigenlijk veel mooier is.

Vakwerk, goede service en een prima prijs. Als je met een fijn gevoel een dakkapel wilt laten plaatsen dan kan je gerust naar Scheer gaan! Ik zal hem in ieder geval aanbevelen als mensen mij om advies vragen.