Beoordelingen Scheer Kozijnen & Dakkapellen

• Afspraken nakomen 8,9

Bas uit: Barneveld

01-07-2017
1,0

Wat een vreselijk bedrijf, een jaar geleden mijn huis in Barneveld allemaal nieuwe kozijnen laten plaatsen. Muur eruit gebroken maar de voegen herstellen ho maar, waterslangen onder kozijn liggen allemaal los, kozijn 3 cm uit het lood geplaatst terwijl er zat ruimte was om het waterpas te plaatsen. Toen een half jaar geleden 12 kozijnen opgehaald voor mijn andere woning deze kozijnen ging ik zelf plaatsen, wel door hen op laten meten. Alle kozijnen draaien de verkeerde kant op de waterafvoer gaten zaten er niet in waardoor ik binnen lekkage kreeg bij alle kozijnen. 2 kozijnen moeten nog steeds geleverd worden nu een half jaar later, alle horren moeten nog steeds ingemeten worden door hen. Niemand hoor ik meer maar heb wel alles aan betaald. Morgen maar eens verhaal halen bij hun ik ben ze echt zat!!!!

Jan uit: Oss

20-06-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Drie weken geleden afspraken gemaakt, gaf mensen een betrouwbaar gevoel , gaat ook met de klanten meedenken zodat de maximale voordeel kan halen, morgen wordt geplaatst, zal vast goed komen, wordt gevolgt......

Marcel uit: Druten

13-06-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Wij hebben onze dakkapel laten zetten en binnen tevens het aftimmerwerk laten verzorgen door Scheer. Er is zeer netjes gewerkt en al onze vragen werden adequaat behandeld. Het eindresultaat is prachtig geworden. Scheer is ons inziens een zeer net bedrijf dat zijn afspraken na komt en waar klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Met vriendelijke groet,
Marcel en Meta

Bastiaan uit: Zetten

13-06-2017

Ervaring met: Kozijnen

Fijne vent om zaken mee te doen. Snelle (re)acties, duidelijke communicatie, betrouwbaar, eerlijke prijzen en bovenal een vakman.
Ik kan een ander zeker aanraden zaken met hem te doen.

Mvg van Kooten
Dorade BV ZETTEN

Yvonne uit: Angeren

Ervaring met: Dakkapellen

De dakkapel is keurig en op tijd geplaatst.
De service is uitstekend.
Er wordt netjes gewerkt.
Vakkundig bedrijf met verstand van zaken.

Astrid uit: Angeren

Ervaring met: Dakkapellen

Wij zijn erg tevreden over Scheer Kozijnen en Dakkapellen. Ze hebben snel een vakkundig onze dakkapel en een volledig nieuwe pui geplaatst. Afspraak was afspraak en ze kwamen snel terug om gratis nog een klein dingetje aan te passen.
Het enige puntje is de drukte bij dit bedrijf. Daardoor moet je soms even geduld hebben als je een vraag hebt besteld. Uiteindelijk reageert Remy altijd netjes en duidelijk.

Jacques uit: Amersfoort

Ervaring met: Dakkapellen

Zeer mooi resultaat! Erg tevreden mee!!

Daan uit: Maarssen

18-05-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Goed en duidelijk advies gekregen in een prettig gesprek. Dakkapel en dakraam geplaatst in 2.5u! Het ziet er goed uit!

H uit: Renswoude

08-05-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Ze hebben netjes en snel de dakkapel geplaatst alles zeer keurig geplaats zal ze zeer zeker aanraden bij bekende

Hans uit: Elst

06-04-2017