Beoordelingen Scheer Kozijnen & Dakkapellen

• Afspraken nakomen 8,9

maurice uit: bemmel

29-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

prima vaklui en als er wat is , komen ze direct hun afspraken na.

Jos uit: Ochten

29-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Een grote dakkapel (> 4.00 mtr) laten plaatsen door vakbekwame mensen, uitgevoerd met hoogwaardige materialen.
De service achteraf is ook prima verlopen.
Oprecht een top vakkundig bedrijf met een prima service !

Jaap uit: De Meern

09-11-2017

super snel en netjes

Tim uit: Elst

02-11-2017
9,8

Ervaring met: Dakkapellen

Remy en zijn collegae hebben in augustus een 5.3 meter brede dakkapel gezet op de achterkant. Via hen destijds ook de vergunning aangevraagd voor een 2e dakkapel op zolder, welke aan het einde van het jaar wordt geplaatst.

Remy denkt heel erg goed met je mee, zodat je krijgt wat je wilt en hij is realistisch in wat wel en niet kan. Zo heb ik nu horren in plaats van roosters, wat eigenlijk veel mooier is.

Vakwerk, goede service en een prima prijs. Als je met een fijn gevoel een dakkapel wilt laten plaatsen dan kan je gerust naar Scheer gaan! Ik zal hem in ieder geval aanbevelen als mensen mij om advies vragen.

Ineke uit: Arnhem

16-10-2017
7,8

Ervaring met: Kozijnen

Ik heb mooie kozijnen. Ik had het prettig gevonden als mijn vraag per mail ( tijd van aankomst) van te voren was beantwoord. Men was er wel keurig op tijd.
De trap en kamers hadden nog wel het een en ander aan klein afval, dat had iets netter gekund.

Bas uit: Barneveld

01-07-2017
1,0

Wat een vreselijk bedrijf, een jaar geleden mijn huis in Barneveld allemaal nieuwe kozijnen laten plaatsen. Muur eruit gebroken maar de voegen herstellen ho maar, waterslangen onder kozijn liggen allemaal los, kozijn 3 cm uit het lood geplaatst terwijl er zat ruimte was om het waterpas te plaatsen. Toen een half jaar geleden 12 kozijnen opgehaald voor mijn andere woning deze kozijnen ging ik zelf plaatsen, wel door hen op laten meten. Alle kozijnen draaien de verkeerde kant op de waterafvoer gaten zaten er niet in waardoor ik binnen lekkage kreeg bij alle kozijnen. 2 kozijnen moeten nog steeds geleverd worden nu een half jaar later, alle horren moeten nog steeds ingemeten worden door hen. Niemand hoor ik meer maar heb wel alles aan betaald. Morgen maar eens verhaal halen bij hun ik ben ze echt zat!!!!

Jan uit: Oss

20-06-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Drie weken geleden afspraken gemaakt, gaf mensen een betrouwbaar gevoel , gaat ook met de klanten meedenken zodat de maximale voordeel kan halen, morgen wordt geplaatst, zal vast goed komen, wordt gevolgt......

Marcel uit: Druten

13-06-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Wij hebben onze dakkapel laten zetten en binnen tevens het aftimmerwerk laten verzorgen door Scheer. Er is zeer netjes gewerkt en al onze vragen werden adequaat behandeld. Het eindresultaat is prachtig geworden. Scheer is ons inziens een zeer net bedrijf dat zijn afspraken na komt en waar klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Met vriendelijke groet,
Marcel en Meta

Bastiaan uit: Zetten

13-06-2017

Ervaring met: Kozijnen

Fijne vent om zaken mee te doen. Snelle (re)acties, duidelijke communicatie, betrouwbaar, eerlijke prijzen en bovenal een vakman.
Ik kan een ander zeker aanraden zaken met hem te doen.

Mvg van Kooten
Dorade BV ZETTEN

Yvonne uit: Angeren

12-06-2017

Ervaring met: Dakkapellen

De dakkapel is keurig en op tijd geplaatst.
De service is uitstekend.
Er wordt netjes gewerkt.
Vakkundig bedrijf met verstand van zaken.