Beoordelingen Scheer Kozijnen & Dakkapellen

• Afspraken nakomen 8,9

Dory uit: Nijmegen

13-07-2018

Ervaring met: Kozijnen

Eerlijk en goed advies. Vriendelijke monteurs, netjes en vakkundig gewerkt en alles netjes achtergelaten kortom toppie

Joost uit: Arnhem

10-06-2018

Ervaring met: Kozijnen

Van de 3 offertes hadden we het beste gevoel bij Scheer Kozijnen. Achteraf kunnen we vaststellen dat we zeer tevreden zijn met onze keuze. Tijdens de voorbereidingen bleken de communicatielijnen kort en kregen we snel antwoord op vragen en erg waardevolle aanvullende adviezen. De uitvoering werd ook vakkundig en conform plan uitgevoerd. Probleempjes (er komt altijd wel iets voor wat niet verwacht was) werden in goed overleg en vakkundig opgelost. Kortom we gaan voor een volgende klus zeker weer langs bij Scheer Kozijnen & Dakkapellen.

Sam uit: Arnhem

07-06-2018

Ervaring met: Kozijnen

Ik heb Scheer kozijnen leren kennen na advies van mijn buurman ( hij is timmerman geweest) die hebben bij hem in 2015 8 kozijnen geplaatst.
Ik heb zelf.ook ander offertes gevraagd bij ander bedrijven , maar de prijs en de reviews van Scheer waren beter.
Ik ben zeer tevreden over hun werk .kwaliteit en prijzen . Het is gewoon een top bedrijf met goede vakmensen ( Ronny Albert etc.. ). Ik adviseer deze bedrijf aan iedereen ..Ik zal ook foto's op hun Facebook pagina plaatsen .
Scheer bedankt voor de goede werk.

Karin uit: Huissen

30-05-2018

L uit: Nijmegen

28-05-2018
7,2

Ervaring met: Dakkapellen

Mooie dakkapel voor een goede prijs. Door n bestelfout helaas vlak voor dag van afspraak 3 weken verzet, kan natuurlijk gebeuren, wel jammer. Binnenkant van dakkapel was afgewerkt, afwerking naar plafond zouden we zelf doen. Was alleen niet duidelijk gecommuniceerd hoe dit eruit zou zien. Dit was een grotere overgang dan verwacht. Ook is er veel rommel blijven liggen, vooral het glas in de achtertuin was vervelend met kleine kinderen.
Alles bij elkaar dik tevreden. Onvoorziene problemen met draagbalk zijn netjes opgelost.

Robbert uit: Arnhen

27-05-2018

Ervaring met: Dakkapellen

Echte vakmensen, plaatsten de dakkapel zeer vakkundig en ruimen netjes op! 100% aan te raden.

Tiffany uit: Eck en Wiel

11-05-2018

Wim uit: Lunteren

12-04-2018

Ervaring met: Dakkapellen

Scheer Dakkapellen heeft met vakmanschap twee dakkapellen gemaakt en geplaatst. Het bedrijf komt afspraken na, is op tijd verschenen en heeft kwalitatief goed werk geleverd. De medewerkers hebben mee willen denken en uitstekende service geboden. Ik kan iedereen aanraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Niet in de laatste plaats vanwege de goede prijs-prestatieverhouding.

G

04-04-2018
9,8

marcelel uit: veghel

21-03-2018
8,2

Ervaring met: Dakkapellen

fijne handelaar om mee te werken