Beoordelingen Schamp Schilderwerken

Barbara uit: Beuningen

13-12-2017
9,9

Algehele mening:
Prachtig schilderwerk afgeleverd bij ons in huis. Vriendelijke schilder en alles volgens afspraak. Al met al zeer tevreden!

Remco uit: Wijchen

11-12-2017
9,8

Algehele mening:
De vakmannen van Schamp hebben keurig werk afgeleverd. Goede communicatie. Heel netjes gewerkt. Wij zijn heel erg tevreden.

Rogier uit: Nijmegen

09-12-2017

Algehele mening:
Tevreden over het resultaat en de werkwijze. Professionals die weten waar ze mee bezig zijn. Weinig overleg nodig geweest, netjes gewerkt en schilderwerk ziet er goed uit!

Marco uit: Nijmegen

08-12-2017

Algehele mening:
Ik heb een goede ervaring, Schilder was op tijd, is een vriendelijke man en heeft het netjes geschilderd het geeft gelijk weer een mooie uitstraling!

Nadine uit: Lent

08-12-2017

Algehele mening:
In juni hebben we het buitenschilderwerk laten uitvoeren en hij heeft het werk uitstekend en secuur uitgevoerd,alles keurig afgeplakt en afgedekt.
Iedere dag bij vertrek netjes opgeruimd.
Het werk is naar onze tevredenheid uitstekend uitgevoerd. Binnen de afgesproken tijd
Prima prijs, kwaliteit verhouding. Nadine

Stefan uit: Nijmegen

07-12-2017

Algehele mening:
We zijn zeer tevreden met het uitgevoerde schilderwerk,
erg professioneel en precies. Denkt ook goed mee en is zeer flexibel. Prettige ervaring met een zeer mooi eind resultaat.

Esther uit: Berg en Dal

18-07-2017
8,5

Algehele mening:
Prettig bedrijf. Betrouwbaar, zorgvuldig, goed werk.

Priscilla uit: Nijmegen

01-05-2017

Algehele mening:
Goed werk verricht, binnen de afgesproken periode afgewerkt. Zeker aan te raden.

Sjoerd uit: Nijmegen

24-04-2017
9,7

Wij zijn zeer tevreden!
Er wordt aan de gemaakte afspraken gehouden. Het schilderwerk is van zeer hoge kwaliteit. Zeker een aanrader!

Evy uit: Nijmegen

11-04-2017

Algehele mening:
Zeer tevreden over de werkwijze. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en het schilderwerk zit strak in de verf en netjes afgewerkt, echt blij mee!