Beoordelingen Schadeherstel Velbo Bennekom

• Service 9,3
  • Klantvriendelijkheid 9,5

Anja & Peter uit: Luxemburg

31-08-2017

Problemen met de remmen van de caravan, werden gloeiend heet. Wij wonen in Luxemburg en verbleven een aantal dagen in Ede.
Werden netjes ontvangen en waren snel aan de beurt. Wij wonen momenteel in onze caravan, ivm verkoop huis, dus vroeg brengen en in de middag weer ophalen. Caravan opgehaald, na 5 km de remmen weer gloeiend heet, dus terug naar de Velbo, wat nu te doen?
Er is nog maar 1 mogelijkheid, de schokdemper oplooprem, niet op voorraad, waar halen we die zo snel vandaan, het is nu al 15.30 uur!
Gilbert gaat bellen en in Scherpenzeel hebben ze dat ding op voorraad! Yes, monteur weg gestuurd, andere monteur gaat alvast demonteren en zijn vrouw bellen dat het eten iets uitgesteld moet worden.
Wij rijden om 18.00 uur weg alles tip top in orde, geweldig service bedankt Veblo, Gilbert en medewerkers!!!!

Volgende jaar gaan wij voor onderhoud en vochtig controle, zeker terug naar de Velbo in Bennekom

Anja & Peter

23-12-2016

Ervaring met: Schadeherstel caravan

Wieteke uit: Ede

19-12-2016

Ervaring met: Schadeherstel auto

Ik werd snel geholpen! Mooi eindresultaat. Zeer tevreden. Ook erg fijn om in de tussentijd een leenauto te hebben. Wat een service!

17-12-2016

Ervaring met: Schadeherstel auto

A.J. uit: Rhenen

17-12-2016
7,6

Ervaring met: Schadeherstel caravan

prima geholpen, foutje van de eerste keer lijkt verholpen

Boudewijn uit: Rhenen

14-12-2016
9,6

Ervaring met: Schadeherstel camper

buitengewoon prettige ervaring.
nog nooit mee gemaakt dat een schadeherstelbedrijf zo precies de exacte kleur ging bepalen. Hulde.