Beoordelingen Sauna Het Friese Woud

• Afsluiting en betaling (einde bezoek) 8,4
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,3
  • Website 8,3

30-01-2019

Positieve ervaring: Heerlijke sauna, op de dag dat wij er waren ook heerlijk rustig.

Leermomenten:
Jammer dat we net een behandeling hadden wanneer ook de opgieting was. Ik snap dat het moeilijk plannen is maar er is overdag maar 1 opgieting. Wij vinden dat ook altijd een heerlijke sauna ronden en konden nu daaraan niet deelnemen. De behandeling was overigens wel heerlijk. Ice en fire.

30-01-2019
7,8

Positieve ervaring: Ja,ik wS allleen als vrouw, het wS niet te groot

Leermomenten:
In vergelijking met prijs, vond ik het duur

29-01-2019

Positieve ervaring: Zeer schoon en netjes! Erg opgeknapt. Vind het een fijne sauna die niet te groot is, zodat je het overzicht niet kwijtraakt.

Leermomenten:
Bij het afrekenen wilden mijn vriendin en ik graag de rekening splitten en er moest even iets verrekend worden op de rekening. De baliemedewerker gaf als eerste aan dat dit moeilijk en lastig was om aan te passen en gaf ons het gevoel dat wij iets heel moeilijks vroegen. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt met de betaling op de manier zoals wij dit wilden.
Maar het gaf in eerste instant niet zo'n fijn gevoel dat ze ons wat "lastig" vond. Misschien een iets vriendelijkere houding zou fijn zijn.

9,9

Positieve ervaring: Rustig en ontspannen. Wij komen hier al jaren.

Leermomenten:
'S winters is het saunaplein behoorlijk warm...

n.v.t.

Positieve ervaring: Ik ben nog niet geweest,kan niet beoordelen

6,4

Leermomenten:
Opvallend was dat de gastvrouw kort, afgemeten, niet vriendelijk en hartelijk haar klanten benaderde. Voor ons is dat reden om de volgende keer naar Burgum te gaan. Juist de persoonlijke en hartelijke be nadering zorgde er voor voor Boijl te kiezen.

Leermomenten:
De kachel in de zit ruimte deed het niet.

9,5

7,8