Beoordelingen Sauna Het Friese Woud

• Afsluiting en betaling (einde bezoek) 8,4
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,3
  • Website 8,2

23-02-2018

Positieve ervaring: Alles is zeer positief! We komen er voor onze ontspanning en welverdiende rust. Het is niet te druk zodat je alle kanten uit kan. Als ik wil zwemmen kan dat gerust zonder 20 mensen om me heen, sauna hetzelfde. We moeten eerlijk zijn normaal gingen we hooguit 1 x in de twee maanden naar Gorredijk Saunastate. Toen ontdekten we jullie. We komen nu om de 14 dagen Soms ook wel eens elke week!

Leermomenten:
Wellicht eens wat vaker een bezem door de kleedkamer halen. Stofnesten overal van kleren etc.

22-02-2018

22-02-2018
7,6

21-02-2018

21-02-2018

6,6

Positieve ervaring: vriendelijk

Leermomenten:
het was diverse momenten ontzettend donker en trapje op trapje af, het zwembad met de balletjes was gevaarlijk
zeker de afstap

7,5

Positieve ervaring: Zeer goede sfeer

6,9

Positieve ervaring: Gezellige sauna, niet te groot met prima sauna's en zwembaden.

Leermomenten:
kleedruimte en toiletten kunnen een opfris/opknap beurt gebruiken. Wel schoon maar erg gedateerd.

Positieve ervaring: heel goed

nee

7,1

Positieve ervaring: Heerlijke rustige leuke sauna met vriendelijke mensen en bezoekers, je voelt je er direct thuis.

Leermomenten:
Nou zeker, kleedruimte is klein, en wanneer je een e-mail stuurt met een vraag is het fijn dat daarop geantwoord op wordt. Na een week heb ik maar gebeld.
En wat ik vreemd vond, we hadden bonnen via VakantieVeilingen, daarop stond vermeld dat je voor vrijdag en zaterdag een toeslag van 5,00 bij moet betalen. Nu waren wij op een maandag en er werd 2,00 pp in nota gebracht, dit zagen we thuis pas......hoe kan dat?