Beoordelingen Sauna & Beauty de Thermen Nijmegen

• Restaurant 7,8
1 t/m 10 van 1986 beoordelingen

Postcode: 6641 CT

05-10-2018

Vandaag eerste keer mogen meemaken ik ben verkocht en ik ben van plan om vaker tekomen.

Postcode: 6641RP

04-10-2018

Vandaag weer een heerlijke dag gehad bij de Thermen Nijmegen. Helaas is er een hoog bejaarde dame overleden in haar favoriete sauna. Het betrof een natuurlijke dood. De mensen die bij de Thermen werken wisten hier op een gepaste en professionele manier mee om te gaan, complimenten hiervoor! Wij kijken weer uit naar het volgende bezoek. Een warme groet van Fam. Tijssen.

Postcode: 6846HC

03-10-2018
7,3

Het personeel loopt niet in uniforme kleding rond en gewoon op buitenschoenen in de gedeeltes waar gasten op blote voeten of slippers lopen.

Het personeel voelt niet aan als een groep, meer een aantal individuen dat daar toevallig bij hetzelfde bedrijf werkt.

Deze sauna heeft dezelfde uitstraling en professionaliteit als een Franse camping.

Als degene die de opgieting komt doen om 17:00u vertelt dat die opgieting als thema surprise surprise heeft omdat hij geen zin heeft om een thema te bedenken en dan last-minute het tot "Doe Maar"-opgieting doopt en de opgieting op Doe Maar muziek besluit te doen, dan haak ik af. Zo enorm onprofessioneel die uitstraling!

De kunst aan de muur past totaal niet bij de setting.

De bankjes in een aantall van de sauna's zijn oud en versleten en te smal om op te liggen met de armen naast je, een arm valt dan telkens van t bankje af als je niet op je hand gaat liggen.

De Rassoul, Hamam en massages zijn erg goed geregeld. Het eten in het restaurant is goed.

ik raad de sauna aan als je dichtbij bent en geen zin of tijd hebt verder te reizen.

Postcode: 6543PJ

03-10-2018

Ik was er nooit geweest maar nu wil ik er ook niet meer weg. De ervaring was geweldig, vooral opvoering!!

Postcode: 6561KC

20-09-2018
8,1

Postcode: 6041AB

16-09-2018
1,9

Verouderde sauna waarvan maar 2 aanwezig van 90 graden. De tuin is hard aan een onderhoudsbeurt toe.
De verf is van de deuren en kozijnen. Het water van het zwembad is te koud, wij komen hier niet meer terug viel erg tegen.

Postcode: 6225 EH

09-08-2018

Een super service het is een geweldige sauna om.nog eens terug te komen tot gauw

Postcode: 3132 BA

25-05-2018

Vriendelijk personeel.alles goed verzorgd en mooi schoon.heerijk genoten.voor herhaling vatbaargroeten ria van spijk

Postcode: 5245aw

22-05-2018

Postcode: 8043bp

10-05-2018

Hier heb ik de echte ontspanning gevonden. Rust, gastvrijheid, uitstekende keuken en prima faciliteiten. Een echte sauna sauna.