Beoordelingen Sauna4you

• Nazorg en garantie 9,3

Hans uit: Veldhoven

01-10-2018

Omschrijf uw ervaring
Recificatie van mijn vorige beoordeling. Er waren wat problemen, deze zijn allen naar tevredenheid opgelost! Service en garantie zijn top en snel geregeld. Ik beveel dit bedrijf aan.

Ervaring met: Barrel sauna's , Hot tubs

Hans uit: Veldhoven

10-09-2018
7,0

Omschrijf uw ervaring
Barrel Sauna en hottub besteld bij Sauna4You. Helaas bij ontvangst bleken al wat spullen beschadigd te zijn. Ik vermoed met name veroorzaakt door onzorgvuldig verpakken. De sauna kachel was ook beschadigd maar bleek achteraf, nu ik een nieuwe ontvangen heb, zeker geen nieuwe uit de verpakking te zijn. De vervanger was wel echt nieuw. Met name met het in elkaar zetten van de barrel heb ik wel wat moeite gehad. Het is niet zo gemakkelijk als filmpjes doen voorkomen om de sauna echt dicht te krijgen. Met de standaardmaterialen was dit onmogelijk, je moest zelf nog een paslat maken om het goed te krijgen. De hulp die ik soms kreeg was van kastje naar de muur helaas. Eigen monteur was niet heel erg behulpzaam bij telefonischadvies "Je gaat een kok toch ook niet vragen hoe hij het maakt". Jammer. Garantie en service zijn OK. Ik heb snel vervanging gekregen voor beschadigde artikelen. Verder in het voortraject altijd snel en keurig antwoord op emails. Over het algemeen tevreden maar het kan zeker beter.

Ervaring met: Barrel sauna's , Hot tubs

Karin uit: Kaatsheuvel

19-03-2018
9,5

Omschrijf uw ervaring
Hele vriendelijke mensen op de beurs ontmoet. De Hottub werd dezelfde week al geleverd en op de plaats gezet. Achteraf wat kleine dingen. Deze werden meteen opgepakt en binnen een week opgelost. Ze denken mee en zijn zeer netjes in het afwerken en tegemoet komen van de "kleine dingen". Prima vriendelijke en snelle service.

Ervaring met: Hot tubs

Franz uit: Losser

21-08-2017
7,9

Omschrijf uw ervaring
rectificatie van mijn vorige beoordeling ,door een onderling misverstand!

Wim uit: Emsbüren D.

03-05-2017
9,6

Omschrijf uw ervaring
Buitenspa twee jaar in gebruik: genieten!
Wanneer er eens iets haperde werd direct en adequaat gereageerd. En dat op zeer vriendelijke wijze. Alle waardering!

Ton uit: Deventer

03-12-2016
9,8

Omschrijf uw ervaring
Na anderhalf jaar, een klein probleempje met onze nashville buitenspa. We waren al zeer tevreden, maar hoe dit probleempje opgelost is overtreft de service verwachting. Uitstekend opgevolgd.
Ik kan een ieder Sauna4you aanraden, want ook de nazorg en garantie is een 10.

Charles uit: Lichtenvoorde

14-09-2016

Omschrijf uw ervaring
Klant vriendelijk en inspelen op je wensen! Wij hebben het juiste advies gekregen en achteraf gelukkig ook opgevolgd!
Wij genieten van de aankoop!

11-09-2016
8,5

Omschrijf uw ervaring
Zeer prettige ervaring. Goede service. Prima!

Kees uit: Maassluis

07-09-2016

Omschrijf uw ervaring
Echt een perfecte ervaring wat een feest elke dag weer een plezier om te relaxen in de buitensta type Houston in een woord fantastisch een absolute aanrader 👍

Hans uit: Reeuwijk

07-09-2016

Omschrijf uw ervaring
Alles perfect geregeld, en snel.
Alles ziet er super uit.
Ik zal jullie zeker aanbevelen bij onze relatie,s

Ervaring met: Buitenspa's, Infrarood sauna's