Beoordelingen Satori

• Ik voelde me gehoord 8,6

Marilee

17-07-2018

Organisatie: KNHS leden van 14 t/m 21 jaar

Ik vond het super leuk dat het KNHS nu een bijeenkomst hadden georganiseerd voor jongeren. Ik heb een tijdje met best veel ideeën en vragen in mijn hoofd rondgelopen en die kon ik die dag zo goed als allemaal vertellen ( vragen ). Mijn meningen en ideeën werden ook serieus genomen net zo als bij de rest. Wij als groep gaven aan het einde van de bijeenkomst ook aan dat we dit heel leerzaam en fijn vonden om te doen. Wij zouden dit ook wel vaker willen terug zien, omdat ik van mening ben dat wij als jongeren ook best wel goede ideeën hebben.

Isabelle

09-07-2018

Organisatie: KNHS

Ik vond het leuker dan ik van te voren had verwacht!

Yvonne

08-07-2018
6,3

Organisatie: KNHS

De bijeenkomst was voor ondernemers, maar het ging vooral over FNRS / Manege ondernemers. Als evenementen organisator hoorde ik, mijn inziens, niet thuis in deze groep. Heb helaas niet veel kunnen inbrengen. Het initiatief om een bijeenkomst te organiseren vond ik echter heel goed. In het vervolg zou het wenselijk zijn om de juiste doelgroepen bij elkaar te plaatsen, de paardensport ligt ver uit elkaar ook dit kwam weer terug in deze bijeenkomst.

Anita

06-07-2018

Organisatie: KNHS

Ik verwacht dat het KNHS een te grote en logge instantie is om binnen nu en enkele maanden iets te veranderen. Voor mij is het eerst zien, dan geloven.

Lynn

06-07-2018

Organisatie: Knhs

Gespreksleider was zeer gemotiveerd en betrok iedereen actief bij het gesprek. Ik heb het prettig ervaren

Eddie

Cecile

7,3

Organisatie: niet-leden klantpanel

Ik vond het een zeer interessante avond. Het is fijn dat de KNHS bezig is om naar klanten en niet leden te luisteren. Het was fijn om je mening te zeggen en ook andere meningen te horen en toch te zien dat er een lijn is was niet-leden vinden.

chalyce

9,7

Organisatie: knhs

ik vond het leuk en interessant en het was heel erg leuk om met andere te praten over de knhs en om hun mening te horen het zou erg leuk zijn als dit er vaker zou komen dan zou ik zeker weer is mee doen.

Femke

Organisatie: KNHS

Ik vond het een goed georganiseerde middag, waarbij de juiste onderwerpen aan bod zijn gekomen en echt de tijd werd genomen voor het horen van de verschillend meningen.

maaike

7,3

Organisatie: klantpannel ondernemers KNHS

Goed geleide bijeenkomst. deelnemers hadden wel erg verschillende behoeftes.
Het is lastig om de kernwaarden van de KNHS goed naar voren te brengen door de gerichte vragen.