Beoordelingen Satori

Jos

10-04-2017
7,0

Organisatie: Van Dale

Ja de input werd als waardevol ervaren

Robert

09-04-2017

Organisatie: Rabobank vaart en vecht

De bijeenkomst was goed en professioneel georganiseerd. De gespreksleider had goed in de gaten dat iedereen zijn mening gaf en ook wie aan het woord te laten

tom

08-04-2017

Organisatie: rabobank vvs

Uit zowel verbale als ook nonverbale signalen heb ik een positieve grondstelling geconstateerd. Positief opvallend was dat een groot deel vd Rabo-mws zich tijdens de borrel nadien met de genodigden mengden en met hen in gesprek waren.
De avond was in alle opzichten uitstekend verzorgd. Mijn complimenten.

Willy

07-04-2017

Organisatie: Rabobank Vaart en Vechtstreek

Goede en open discussie waarbij de Rabobank de spiegel naar zich zelf keert om klanten te horen. Goed initiatief. De opzet was goed en werd professioneel geleid door een onafhankelijke derde van Satori!

W.M.

07-04-2017

Organisatie: Rabo vaart en Vecht

Een goed initiatief van deze vestiging van de Rabo. Vele aspecten van de Rabo activiteiten werden belicht door een verscheidenheid van genodigden. Een goed forum waar positieve en negatieve ervaringen aan deze Rabo vestiging werden doorgegeven. Ik heb er vertrouwen in dat ze daar iets mee kunnen.

Hans

Organisatie: Rabobank Vaart en Vecht

Ik vond het interessant om verschillenden meningen, ervaringen en standpunten te horen. Ik ben een particulier en hoorde zo ook eens een zakelijke mening. Verder vond ik het 'sterk' dat er ook mensen bij waren uitgenodigd die een minder goede ervaring hadden met de bank. De catering was prima verzorgd.

Arend

Organisatie: Rabobank

Helaas tot op heden geen terugkoppeling gehad. De bijeenkomst was meer beschouwelijk dan praktische aandachtspunten. Complimenten voor de gespreksleider!

Groeten,

Arend

Roelof

7,3

Organisatie: Rabo Vechtstreek

Organisatie: RABO bank

Het was in mijn ogen een bijeenkomst voor de bank. Of zij er iets mee gaan doen moet blijken uit de terugkoppeling en wat hiervan in de praktijk zichtbaar wordt.
Wat ik miste was een inventarisatie van onderwerpen die bij de genodigden speelden, iets wat je van te voren in had kunnen leveren en wat in de vorm van een stelling als discussie onderwerp ingebracht had kunnen worden.

Ben benieuwd naar het vervolg.