Beoordelingen Satink Zwolle

• Personeel 9,0
  • Vakmanschap 8,6

Rinda over de vestiging: Zwolle

07-07-2018

Vandaag voor de 2de keer geslaagd bij Satink. 6 jaar geleden ook een keuken gekocht. Gelukkig werkte Dinand nog steeds bij Satink. En heeft ons weer super geholpen. Wij raden iedereen om daar een keuken te kopen.
Gr Rinda

Jeanette over de vestiging: Zwolle

07-07-2018

Vandaag een hele mooie Poggenpohl keuken gekocht bij Satink, erg goed geholpen door Peter-Paul de Jong.
Bij verschillende keukenzaken gekeken, maar hier echt het beste geholpen.

Vriendelijk bedankt!

Fam. Veenstra

Linda over de vestiging: Zwolle

27-06-2018

Zeer prettig geholpen door een vrouwelijk verkoopster. We zijn totaal niet onder druk gezet en zijn zeer tevreden met het definitieve ontwerp. Er werd eerlijk gezegd of iets wel of niet aan te raden is, dat hebben wij als zeer prettig ervaren. En nu hopen dat de keuken er straks net zo mooi uit gaat zien als het ontwerp!

Leah over de vestiging: Zwolle

27-06-2018

Vandaag 27-6-18 bij Satink te Zwolle geweest.
Wij hadden een Afspraak met adviseur D.Plekkenpol. Hij heeft ons goed geadviseerd en kwam met goeie ideeën. Wij zijn absoluut enthousiast en komen zeker graag terug.

Jelena over de vestiging: Zwolle

24-06-2018
9,8

Onze nieuwe tegelvloer voor de woonkamer is super geworden. Het ging super snel en de vloer werd schoon opgeleverd. Top

Marco

24-06-2018

Donderdagavond bij Satink een keuken gekocht we zijn door vrienden gestuurd om naar Satink te gaan en we moesten vragen naar Dinand. Hij kwam met diverse ideeën en meteen een scherpe prijs. Super geholpen top bedrijf.

Raymond over de vestiging: Zwolle

9,8

Wat een showroom 1 van de mooiste die ik heb gezien. En toen wij ook nog super geholpen werden kochten wij meteen de keuken. Jullie mogen trots zijn

Jan over de vestiging: Zwolle

22-06-2018

Onze keuken is gisteren geplaatst, mooier dan verwacht en ook fijn dat alles in een keer goed was. en de monteur Arie wat een vakman is dat zeg. Satink bedankt

Agnes

9,6

Gisteravond bij Satink een keuken gekocht. Wij zijn prima geholpen. Een mooie zaak en wij hadden een verkoper met verstand van zaken. Dinand bedankt.

Bert-Jan

21-06-2018

Wij zijn vandaag super geholpen bij Satink. Onze verkoper Dinand kwam met een droom opstelling en meteen een scherpe prijs. Ik raad iedereen aan om hier te komen kijken.