Beoordelingen Satink Zwolle

gert uit: dedemsvaart

27-04-2017
2,5

Positieve ervaring:
na 13jaar is onze keuken helemaal op de kastdeurtjes hangen door en bladert helemaal af
en service/garantie hebben wij nooit gehad(na 5 jaar valt buiten de garantie)
en nu op zoek naar een andere keuken mmmm

Verbeterpunten:
eerlijk zijn en een goed product verkopen

Eske uit: Epe

10-04-2017
5,7

Ervaring met: Badkamers/ Sanitair

Positieve ervaring:
Tijdens de bouw ging alles redelijk. Nu 2 jaar later is er een kraan stuk. Geen enkele service, denken niet mee en laten me gewoon zitten met een erg lekkende kraan.
Ga er ondertussen vanuit dat ik het zelf op moet lossen.
Erg slecht

Verbeterpunten:
betere service en sociaal vaardiger personeel

Fred uit: Zwartsluis

01-02-2017
7,3

Positieve ervaring:
Kennis van zaken maar niet in het afhandelen van een klacht.

Verbeterpunten:
Dure maar mooie keuken gekocht maar slecht behandeld na het stuk gaan van onze meer dan 800 euro kostende inbouw combi magnetron. Deze is ongeveer 7 maanden buiten de garantie stuk gegaan. Een magnetron moet toch minstens 5 jaar meegaan tegenwoordig! Klacht bij hen gemeld waarbij ze melden dat ze helaas aan de situatie om hem te vernieuwen of te repareren niets kunnen veranderen. Later nogmaals gevraagd om hem op hun kosten te laten repareren maar daarop hebben ze nog niet eens willen reageren. Slechte zaak!

Tas uit: Zwolle

27-01-2017
2,1

Positieve ervaring:
Tot aan de verkoop is alles perfect mooie showroom verkoper kan goed meehelpen maar, totdat de koop is gedaan.

Verbeterpunten:
Slechte levering van producten wij hebben een halve keuken geleverd gekregen. Onderdelen en maten kloppen niet. De service is heel slecht je staat minuten lang in de wachtrij. Totdat je persoon te pakken hebt ben je een lange tijd verder. Ze hebben geen tijd om dingen uit te zoeken en kunnen heel stug zijn in het afhandelen van klachten. Satink verkoopt maar levert totaal geen service en biedt geen optie tot verbetering!

Roy uit: Zeewolde

01-12-2016
5,0

Verbeterpunten:
Bij Satink terecht gekomen omdat ze project leverancier zijn van ons nieuwbouw project. Na een goed begin helaas een zeer teleurstellend einde.

Keuken is prima, zeer netjes geplaatst door een 3e partij (interieurbouwer). Echter, heeft Satink op eigen initiatief een andere afzuigkap geleverd. Deze kap had andere afmetingen dan de originele afzuigkap, en heb deze dus niet geaccepteerd.

Het feit dat Satink, zonder bericht naar ons, een andere afzuigkap levert, vind ik nogal vreemd, maar goed, kan gebeuren. Nieuwe afzuigkap zou besteld worden, en zou z.s.m. geleverd worden.

Inmiddels zijn we 5 weken verder! Terugbel beloften worden niet waargemaakt. De verkoper krijgen we niet meer te spreken, en ik ben inmiddels alweer 7 telefoongesprekken verder.

Onze betaalde afzuigkap ligt nu al 1 week bij Satink in het magazijn. Nog steeds wacht ik op een telefoontje om een afspraak te maken. Blijkbaar vind Satink het heel normaal om mensen met een onvolledige keuken achter te laten.

Service is volledig afwezig bij Satink! Zeer teleurgesteld in deze nazorg, en zou Satink ook absoluut afraden bij potentiƫle klanten.

Gokhan uit: Zwolle

15-10-2016
6,7

Positieve ervaring:
Producten die werden geleverd waren goed

Verbeterpunten:
Licht defect en wasbak was iets beschadigd. Vier keer gebeld, elke keer wordt gezegd we bellen morgen.. Elke keer weer houden ze zich niet aan het woord.. Mijn probleem is momenteel nog steeds niet opgelost.

a uit: emmeloord

18-04-2016
5,5

Ik ben: Vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Erg nonchalant moest zelf steeds contact opnemen.
Dag van levering 1,5 uur te laat.
Verkeerde schouw geleverd nieuwe duurde 8 weken.
Deze keer zeer slechte ervaring.

Marco uit: Emmeloord

06-04-2016
2,6

Ervaring met: Badkamers/ Sanitair

Positieve ervaring:
Wat een waardeloos bedrijf! Half februari op een donderdagavond onze wensen doorgesproken. Globale richtprijs is er afgegeven. Waarna de volgende ochtend aangeven werd dat de offerte ver boven de afgegeven richtprijs zou komen. Aangegeven dat hij toch maar door moest gaan met tekenen en rekenen omdat er toch eerst iets op papier moest komen. Half maart nog maar eens gebeld. Bleek dat de verkoper er niet meer werkte. Collega meldde dat het toch niet meer nodig was???? Aangegeven van wel. Collega gaf aan het over te nemen en binnen 2 weken met een voorstel te komen. Gisteren maar weer eens gebeld. Collega stelde voor om toch maar weer een afspraak te maken om weer alles door te spreken. Voor mij hoeft het daar niet meer.

Johan uit: Genemuiden

04-03-2016
9,9

Positieve ervaring:
Leuk en eerlijke verkoop en er wordt tijd voor genomen
Service gewoon uitstekend, ook voor service na de tijd.
Wordt supersnel geregeld.

Geen

Rob uit: Dronten

23-12-2015
7,8

Positieve ervaring:
We hadden een zeer goede ervaring met Satink, maar het ging mis bij de aftersale. De verkoper reageerde niet op telefonische afspraken en mailverkeer. Pas bij het dreigement breed de publiciteit te zoeken kwam hij in beweging met excuses. Vervolgens heeft hij zich wel klantgericht opgesteld. Als verkoper overigens zeer deskundig en prettig!

Verbeterpunten:
Aftersale is net zo belangrijk als sale.