Beoordelingen Sanidrõme Wemmers

G Bleskensgraaf

16-08-2017
5,7

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Tot aan de offerte gingalles goed. Ook op tojd gestart met werkzaamheden. Hier ging het niet altijd even goed de communicatie tussen de verschillende werklieden, ons, toezegingen vanuit de offerte, afgeleverde materialen en uiteindelijke afwerking met schade. Wel gedeeltelijk opgelost maar een dag extra werk. 1: werd een heel ander fonteintje geleverd dan besteld? Factor 4 goedkoper. Later juiste geleverd. Zou overlegd worden over breedte glaswand. Via mail gehoord dat bestelde glaswand niet geleverd kon worden. Alternatief was de breedte uit offerte. Geaccepteerd. Welk inzichthebben wij hierin als leek? Opening van 60 cm zou belnagrijk zijn. Liever achteraf 50 cm opening gehad. Nu iedere morgen natte badkamer. Drempel is ook te laag. Kitter moest terugkomen omdat tegels beschadigd waren en uitgehakt moesten worden en meubel geplaats was waarachter nog gekit moest worden. Schade badkamerraam niet gemaakt. Schade deur WC zelf maar gerepareerd. Al met al ziet het er nu mooi uit maar dus niet geheel tevreden alhoewel personeel uitermate vriendelijk is. Veel had voork o men kunnen worden door betere afstemming onderling en jammer dat we iedere morgen het 'droge' deel van de badkamer moeten drogen met handdoeken.

Andre Papendrecht

27-07-2017
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Tevreden over zowel het plan als de verrichte werkzaamheden betreffende de herinstallatie van onze badkamer. Wij zullen Sanidrome Bouter zeker aanbevelen.

Annette Papendrecht

21-07-2017
7,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima service, prachtige afwerking.

B Papendrecht

R Ridderkerk

13-05-2017
7,4

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

algemene ervaring is goed ,monteurs werken netjes en correct ,jammer dat het werk van stagiair niet is gecontroleerd waardoor lekkage ontstond, hierop is wel snel en goed aktie ondernomen.

Johan Alblasserdam

12-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Betrouwbaar bedrijf, zeer goed advies over de indeling van de badkamer gekregen.
De uitvoering en de planning van het werk is perfect verlopen.

H. H. I. Ambacht

12-05-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Groot assortiment, verkoopster heeft verstand van zaken en denkt goed mee. Prima producten, niet de goedkoopste. Wel veel verschillende mensen over de vloer tijdens de installatie, maar wel met kennis van zaken. Werken (bijna) allemaal secuur.

Joop Hendrik Ido Ambacht

11-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Annette & Philip Nieuw-Lekkerland

17-04-2017
7,7

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goed orientatie en verkooptraject. 't Is helemaal geworden wat we ervan verwachtte. Goede nazorg en fijn contactpersoon.

j papendrecht

11-03-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

eind resultaat perfect geen kwaad woord installatie goed gedaan. hulde aan de loodgieters, tegelzetter,stucadoor en de kitter. alleen oplevering niet meegemaakt? afrekening was belangrijker waarschijnlijk.