Beoordelingen Sanidrõme Wemmers

• Personeel (monteurs) 8,4
  • Vakmanschap 8,5

17-04-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Goed advies en leuk geholpen! Leuke ideeën en volop mogelijkheden om stylen en kleuren te combineren. Helemaal blij met het resultaat!

Anton Dordrecht

30-03-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

zeer prettig

Els Maasland

12-12-2017
7,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Geweldig m’n eigen wellness ruimte!!!het is heel mooi geworden!!vakmensen!!!!

Bruin en Daan Mijnsheerenland

04-12-2017
9,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Na zelf te hebben rondgeshopped kwamen wij via zeer goede recensies uit bij Wemmers Sanidrome. De vakkundige kennis van Denise/adviseur bij ontwerp van onze badkamer, het meedenken en zoeken naar kwalitatief mooie oplossingen binnen ons budget gaven voor ons de doorslag om met Sanidrome Wemmers dit interieur avontuur aan te gaan! En terecht zou blijken. Chris als voorman en projectmanagermet kennis en ervaring keurig gewerkt. De tegelzetter een fantastische vakman die samen met zijn maat, ondanks een tomtomfout (!) van een transporteur, snoeihard gewerkt heeft om al het tegelwerk super mooi en strak in de badkamer te krijgen. Van stuccer tot electricien tot kitter (die zelfs op zijn 1ste vrije zaterdagochtend keurig op tijd voor de deur stond!) iedereen verstond zijn vak en dacht mee over hoe wij een "stoere badkamer" wilden. Binnen de afgesproken termijn met een nalevering van de radiator waarbij Chris de puntjes op de -i- zette. Het eindresultaat is verbluffen: inderdaad stoer met mooie materialen binnen ons budget! Een goed team wat bij ons een super badkamer heeft gerealiseerd. Dank daarvoor en ook voor het beantwoorden van alle vraagjes van onze kant tussendoor!

Lennert Bleskensgraaf

02-12-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Een winkel waar je eerlijk en duidelijk geholpen wordt. Recht door zee en ook voor een klein budget wordt alle tijd genomen en alle opties doorgenomen.

Els

27-11-2017
8,2

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Mooi ontwerp en het eindresultaat prachtig. Fijne communicatie met de monteurs. Groot pluspunt was het schone achterlaten van de badkamer.

02-10-2017
7,9

G Bleskensgraaf

16-08-2017
5,7

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Tot aan de offerte gingalles goed. Ook op tojd gestart met werkzaamheden. Hier ging het niet altijd even goed de communicatie tussen de verschillende werklieden, ons, toezegingen vanuit de offerte, afgeleverde materialen en uiteindelijke afwerking met schade. Wel gedeeltelijk opgelost maar een dag extra werk. 1: werd een heel ander fonteintje geleverd dan besteld? Factor 4 goedkoper. Later juiste geleverd. Zou overlegd worden over breedte glaswand. Via mail gehoord dat bestelde glaswand niet geleverd kon worden. Alternatief was de breedte uit offerte. Geaccepteerd. Welk inzichthebben wij hierin als leek? Opening van 60 cm zou belnagrijk zijn. Liever achteraf 50 cm opening gehad. Nu iedere morgen natte badkamer. Drempel is ook te laag. Kitter moest terugkomen omdat tegels beschadigd waren en uitgehakt moesten worden en meubel geplaats was waarachter nog gekit moest worden. Schade badkamerraam niet gemaakt. Schade deur WC zelf maar gerepareerd. Al met al ziet het er nu mooi uit maar dus niet geheel tevreden alhoewel personeel uitermate vriendelijk is. Veel had voork o men kunnen worden door betere afstemming onderling en jammer dat we iedere morgen het 'droge' deel van de badkamer moeten drogen met handdoeken.

Andre Papendrecht

27-07-2017
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Tevreden over zowel het plan als de verrichte werkzaamheden betreffende de herinstallatie van onze badkamer. Wij zullen Sanidrome Bouter zeker aanbevelen.

Annette Papendrecht

21-07-2017
7,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima service, prachtige afwerking.