Beoordelingen Sanidrõme van Scheppingen

• Vakmanschap 9,3

Annelies Uithoorn

29-07-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Prachtige badkamer en toilet, echt vakmanschap. Keurig alle leidingen weggewerkt.

Hanny Uithoorn

19-07-2018

Ervaring met: Installatiewerk

Wij hebben heel goede ervaringen met onze badkamer en toiletten in Uithoorn, die door van Scheppingen zijn ontworpen en geinstalleerd. Voor ons nieuwe huis in Oldenzaal hadden we een goede oplossing nodig voor een badkamer onder een schuin houten dak. De projectinstallateur kon dat niet afwerken. Omdat we zulke goede eerdere ervaringen hadden hebben we Remco van Scheppingen gevraagd naar Twente te rijden en het plafond en de ventilatie goed te krijgen. Dat is uitstekend gelukt, goede afspraken, het ziet er geweldig uit en het is technisch en kwalitatief prima vakwerk, de extra investering meer dan waard ! Hartelijk dank Mike en Remco !

Mieke en Wim Amsterdam

08-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Helemaal top! Tijdens onze vakantie in het buitenland alles mooi en netjes geïnstalleerd.
Onvoorziene probleempjes vakkundig opgelost, echt vakwerk.

WJ HOORN

16-05-2018
9,7

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Volledige badkamer renovatie. Goede adviezen van verkoper Mike Bakker, die ook in het traject voor de installatie nog nadacht over de te gebruiken materialen.
Monteurs: Vakmensen!! Dachten alleen maar in oplossingen.

Ben Nieuwkoop

17-04-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Badkamer en toilet zijn prachtig geworden en op tijd opgeleverd! De monteurs leveren vakwerk af. Zeer tevreden over werkzaamheden en levering materialen, flexibel als het om kleine aanpassingen tijdens de uitvoering gaat.

I Ter Aar

31-03-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer. Van slopen en installatie tot het tegelwerk, alles is netjes en vakkundig gedaan.

Margreet Amsterdam

04-03-2018
9,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Het ging om plaatsing van bad in slaapkamer. Zowel advies mbt bijpassende tegels als de uiteindelijke plaatsing van bad + tegelwerk waren super! Daarnaast ook fijne en heldere communicatie.

Marijke Amsterdam

21-02-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn uitermate tevreden over Sanidrome van Scheppingen en zullen deze firma zeker inschakelen in de toekomst. Ze doen ook net dat beetje extra!

Anneke Mijdrecht

26-07-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer tevreden met geleverde werk, monteurs, totstandkoming opdracht, afhandeling, kortom met alles.
De prijs/kwaliteit is prima.
Prettige sfeer tijdens werkzaamheden.
Ik beveel sanidrome van scheppingen bij iedereen aan! Klasse!

Hendrien en Herman De Kwakel ( Uithoorn)

16-07-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Hebben een uiterst plezierige en vakkundige begeleiding gehad met een zeer mooi eind resultaat.
Door op tijd de zaken te regelen kon de uitvoering van de werkzaamheden (vloer keuken,toilet, badkamers) aansluitend aan oplevering van het huis plaatsvinden. Een familie bedrijf met passie voor hun werk.