Beoordelingen Sanidrõme van Grinsven

24-05-2017

Buitengewoon!!

17-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer te spreken over alle aspecten (verkoopproces, installatie en geleverde kwaliteit).

A. Rosmalen.

23-04-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Geen eindoplevering. Blijven vragen mbt. Verwarming (lawaai ketel, geluid in radiatoren) geluid afvoer voorkamer, adviezen mbt onderhoud diverse onderdelen, bijvoorbeeld glaswand.
Hebben het als vervelend ervaren voortdurend geconfronteerd te worden met het feit dat jullie het druk hebben..

Benjamin en Dionne Den Bosch

15-04-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

We zijn heel blij met het eindresultaat. Er zijn echter wel een paar zaken tegengevallen tijdens de werkzaamheden. De dorpel van de 'douchebak' was scheef gelegd. Er werd in eerste instantie gezegd dat dit niet anders kon omdat de muren van de badkamer niet recht waren. Het zag er echter niet mooi uit. Gelukkig kwam daarna de loodgieter en die was het met ons eens dat het niet kon blijven zoals het was. Uiteindelijk is de tegelzetter teruggekomen om het opnieuw te doen. Daardoor heeft het wel 4 dagen langer geduurd voordat alles klaar was. Verder kan de overkoepelende communicatie/planning beter, want toen de laatste dag alles afgewerkt moest worden bleek dat er geen timmerman geregeld was die eerst nog een lat moest maken voordat de douchedeuren geplaatst konden worden. De loodgieters die er toen waren, waren nergens van op de hoogte dus wij moesten dit zelf aangegeven anders was het verkeerd gegaan.
Ter compensatie is gelukkig wel de badrand kosteloos gekit, dus daar waren we blij mee. En zoals gezegd zijn we ook erg tevreden met het eindresultaat!

Marian s'Hertogenbosch

24-03-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer tevreden,alles keurig afgewerkt.

Marja Rosmalen

21-03-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Tijdens de ontwerpfase en de 3 weken van uitvoering ging alles via schema en op tijd. Het aanbrengen van de accessoires en de pech van een lekkage bleek ook voor de firma lastig te plannen. Wij moesten enkele keren zelf bellen wanneer men tijd had om te komen. Dit laatste is het enige minpunt.

Florentinus 's-Hertogembosch

02-03-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

duidelijk, goede info, heldere afspraken.
Eindresultaat naar tevredenheid.

P. Oss

02-03-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Alle werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd. Ook de beschadigingen aan de andere kant van een muur, die per ongeluk zijn ontstaan, zijn netjes verholpen.

monique s hertogenbosch

06-02-2017
7,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

ik ben erg tevreden over de service en deskundigheid van het personeel

J.G. `s-Hertogenbosch

29-12-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goede voorlichting/advies, goede kwaliteit producten, vakbekwame en vriendelijke/nette monteurs.
Met deze aanpassing van onze badkamer met senioren-voorzieningen hopen we nog vele jaren in ons huis te kunnen blijven wonen.