Beoordelingen Sanidrõme van Grinsven

• Vakmanschap 8,8

Eveline Den Bosch

07-02-2019

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Tevreden met het plaatsen van onze nieuwe badkamer.
Zeer net werk geleverd.
Goed contact voor en tijdens de verbouwing.

Robert Vught

13-01-2019

roger Oss

11-01-2019

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Gewoon top bedrijf met een zéér kundige staf.

M. 's-Hertogenbosch

21-12-2018
7,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

L.S. Lastig om in deze beperkte enquête alles uit te drukken. Nuances missen. De eerste fase van het traject hebben wij als erg prettig ervaren. De wachttijd is erg lang. Zowel bij diverse monteurs als bij het kantoorpersoneel die aanspreekpunt was tijdens de verbouwing hebben wij een grote mate van stress ervaren die de verbouwing niet ten goede kwam en die niet erg prettig overkwam. Wij hebben weinig souplesse ervaren bij vragen en klachten die wij hadden in de eindfase van het traject. Wat ons erg verbaasd heeft is dat er nauwelijks toezicht is op de bouw tijdens het verbouwingsproces en al helemaal aan het eind in de opleveringsfase hadden wij een opzichter o.i.d. vanuit het kantoor verwacht. Wij komen bij dit bedrijf vanwege de door hen zelf genoemde kwaliteit en service. Het eerste hebben wij qua materialen en bij het verkoop-personeelslid ervaren. Over de service hebben wij gemengde gevoelens. Aanbevelen? Daar zullen wij wel enkele kanttekeningen bij maken maar dat kan je in bovenstaande enquête niet invullen. Meer aandacht voor het milieuaspect zouden wij een aanbeveling vinden.
Met vr.groet M.van de Wal en T. de Laaf

Ingrid s-Hertogenbosch

24-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima ervaring zoals altijd!

Hans Rosmalen

21-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Heel kwalitatief in zijn totaliteit, stukadoor, tegelzetter ellectricien zijn van hoog waardige kwaliteit!!!!!Kan m.i. niet beter!
Ook de installateur was van hoogwaardige kwaliteit!

Theo 's-Hertogenbosch

17-07-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer tevreden over de geleverde diensten en het volledige traject. Uitstekend advies, prettige samenwerking, nette vriendelijke professionele monteurs. Problemen worden netjes opgelost. Resultaat is prima.

Maarten den Bosch

29-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Deskundig, eerlijk en betrouwbaar. Top!

John Hertogenbosch

21-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

professioneel, met goede kennis en ervaring. Service gericht en komen afspraken altijd na. we zijn erg blij met onze nieuwe badkamer. Marco, Ton en Dennis hartelijk dank

Marcel Den Bosch

07-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn erg blij met onze nieuwe badkamer en toilet. Het gehele traject is erg goed verzorgt en gepland. Kleine problemen waren snel verholpen.