Beoordelingen Sanidrõme van Grinsven

• Vakmanschap 8,7

Frans 's-Hertogenbosch

22-07-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

perfecte planning, communicatie, installatie, afwerking en nazorg. denken mee en geven meer dan alleen goed advies.

A. Rosmalen

22-07-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima voorlichting en uitvoering van de werkzaamheden.
Firma dacht mee.

14-06-2017
7,6

J. Vught

08-06-2017

Marianne Rosmalen

01-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Erg prettige samenwerking, meedenkend, invoelend en komen afspraken na.

V Oss

30-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer tevreden over het gehele proces: van verkoop tot en met realisatie. Goede planning en uitvoering, deskundig en vriendelijk personeel.

S

24-05-2017

Buitengewoon!!

17-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer te spreken over alle aspecten (verkoopproces, installatie en geleverde kwaliteit).

A. Rosmalen.

23-04-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Geen eindoplevering. Blijven vragen mbt. Verwarming (lawaai ketel, geluid in radiatoren) geluid afvoer voorkamer, adviezen mbt onderhoud diverse onderdelen, bijvoorbeeld glaswand.
Hebben het als vervelend ervaren voortdurend geconfronteerd te worden met het feit dat jullie het druk hebben..

Benjamin en Dionne Den Bosch

15-04-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

We zijn heel blij met het eindresultaat. Er zijn echter wel een paar zaken tegengevallen tijdens de werkzaamheden. De dorpel van de 'douchebak' was scheef gelegd. Er werd in eerste instantie gezegd dat dit niet anders kon omdat de muren van de badkamer niet recht waren. Het zag er echter niet mooi uit. Gelukkig kwam daarna de loodgieter en die was het met ons eens dat het niet kon blijven zoals het was. Uiteindelijk is de tegelzetter teruggekomen om het opnieuw te doen. Daardoor heeft het wel 4 dagen langer geduurd voordat alles klaar was. Verder kan de overkoepelende communicatie/planning beter, want toen de laatste dag alles afgewerkt moest worden bleek dat er geen timmerman geregeld was die eerst nog een lat moest maken voordat de douchedeuren geplaatst konden worden. De loodgieters die er toen waren, waren nergens van op de hoogte dus wij moesten dit zelf aangegeven anders was het verkeerd gegaan.
Ter compensatie is gelukkig wel de badrand kosteloos gekit, dus daar waren we blij mee. En zoals gezegd zijn we ook erg tevreden met het eindresultaat!