Beoordelingen Sanidrõme van Grinsven

8,5
81 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,6
  • Inrichting showroom 8,2
  • Assortiment 8,2
  • Personeel (verkoop) 8,7
  • Kennis en informatie 8,8
  • Advies/ontwerp/offerte traject 8,8
  • Prijs/kwaliteit verhouding 8,1
  • Levertijd 8,3
  • Personeel (monteurs) 8,7
  • Vakmanschap 8,8
1 t/m 10 van 81 beoordelingen

Dorus Hertogenbosh

13-04-2018
9,2

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Ervaring:
Heel prettig bedrijf word netjes en vriendelijk geholpen en met goede ideeën geadviseerd.
Alles gaat in goed overleg en de monteurs werken alles in goede banen en ook weer met duidelijk overleg.
En mocht er onverhoopt toch iets niet goed gaan word het goed en snel opgepakt.
Wij bevelen dit bedrijf ten zeerste aan als je de badkamer of iets dergelijks wil verbouwen.
Met vriendelijke groet,
Dorus van der Horst

Aanbeveling: ja

Hans rosmalen

21-03-2018
8,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Aanbeveling: ja

Gert - Jan Eindhoven

16-03-2018
9,0

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Ervaring:
Ben erg tevreden over mijn badkamer renovatie via Sanidrome van Grinsven. Verkoper was attent dacht mee in oplossingen. Gedurende het bestelproces kreeg ik regelmatig een update. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden kon ik met een gerust hart naar mijn werk. Ik werd volledig ontzorgd. Elke dag werd keurig netjes alles opgeruimd en gebruiksklaar opgeleverd

Aanbeveling: ja

Rob Empel

21-02-2018
8,0

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Ervaring:
Ben tevreden met het totale traject,

Aanbeveling: ja

Piet Vlijmen

16-02-2018
n.v.t.

Ervaring met: Installatiewerk

Ervaring:
Op 23 september 2017, direct na de installatie van onze nieuwe badkamer, waren wij zeer tevreden en waardeerden dit met een 9.
Daarna is gebleken dat de designradiator niet voldoende warm werd. Sinds die tijd zijn er 4 monteurs langs geweest, die niet konden vaststellen wat de oorzaak hiervan was.
2 Kennissen van ons die hetzelfde probleem hadden meegemaakt, adviseerden ons de thermostaatknop van de radiator te laten vervangen door een gewone aan/uitknop. Dit is uiteindelijk gebeurd op 24 januari 2018. Wij mochten er toch van uitgaan dat een loodgieter met een jarenlange ervaring van dit probleem op de hoogte zou zijn geweest en dat de oplossing niet door de klant zelf moest worden aangedragen. Dit hebben wij ervaren als een minpuntje
bij de installatie.

Aanbeveling: ja

marius 's-Hertogenbosch

09-02-2018
9,0

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Ervaring:
Werkzaamheden volgens afspraak en overleg uitgevoerd.
voorkomend en vriendelijke medewerkers. Heel tevreden.

Aanbeveling: ja

Geert Rosmalen

11-01-2018
8,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Ervaring:
Super mooi bedrijf met bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Aanbeveling: ja

Henk ''s-Hertogenbosch

30-12-2017
8,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Aanbeveling: ja

Marijke 'S-Hertogenbosch

19-12-2017
9,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Ervaring:
Keurig netjes, verstand van zaken, houden zich aan afspraak.
Zeer acuraat en hulpvaardig.
Luisteren tenminste naar de klant en laat de klant niet in de steek, wanneer er iets fout gaat.
Zij lossen dit direct op.

Aanbeveling: ja

Stephanie Den Bosch

13-12-2017
8,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Aanbeveling: ja