Beoordelingen Sanidrõme van den Broek

Eveline Etten-Leur

15-02-2019
4,0

Ervaring met: Tegels

Was op zoek naar een nieuwe onderhoudsvriendelijke badkamer, maar de tegels die ik nu heb zijn vreselijk, alleen als er net gedweild is, is de tegel netjes maar zodra hij opgedroogd is, zie je kalkvlekken en de tegel is ruw waardoor het stof van je poetsdoek eraan blijft zitten, dit is/was bij Sanidrome bekend maar toch verkopen ze mij deze tegels terwijl ik een onderhoudsvriendelijke badkamer vraag en als oplossing hebben ze andere tegels met een kleine korting, waardoor ik dus opnieuw hoge kosten heb voor de tegels en nog eens kosten om de badkamer opnieuw te laten tegelen door een aannemer. Kortom, slecht advies en slechte service

Rien Oudenbosch

06-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Niet de grootste showroom, maar de keuze is wel reuze. Prettig en zeer kundig personeel dat tijdens het hele traject van verkoop tot uitvoering blijft meedenken om tot een optimaal resultaat te komen. Uitstekend werk geleverd waar we vele jaren met plezier van gaan genieten.

Marianne Sprundel

20-04-2018

Herbert Etten-Leur

10-02-2018

Tevreden, werkzaamheden even uitgesteld, daarna vakkundig in hoog tempo uitgevoerd. Geen problemen tijdens de uitvoering. Prima eindresultaat. Goed contact met medewerkers bedrijf.

Sander Etten-Leur

22-11-2017
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

De monteur denkt mee tijdens installatie.
Werkt door en speelt in op de wensen van de klant. Werkt netjes. Kwalitatief goede spullen.

Gaat er onverhoopt iets mis wordt het opgelost.

Goede ervaring dus !

Petra Breda

06-11-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

We zijn erg plezierig geholpen bij het ontwerp van de badkamer. Daarbij is goed rekening gehouden met onze wensen. De badkamer en WC zijn vakkundig geïnstalleerd.

J. Bosschenhoofd

03-09-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

met een kleine strubbeling verliep de verbouwing van de badkamer probleemloos. De installateur leverde zeer goed werk af. Positief is dat Sanidrome de afspraken goed na komt.

Corina Bavel

23-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Goed werk geleverd, alles volgens afspraak, alles soepel verlopen. Eindresultaat is fantastisch.

j prinsenbeek

24-04-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

gewoon in een woord: heel goed, van begin oriëntatie tot en met de oplevering. Zondermeer aanbevelingswaardig!

Peter Etten-Leur

20-02-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

geen klachten, gewoon goed.