Beoordelingen Sanidrõme van de Ven

Gerard Valkenswaard

11-10-2018
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

100 % tevreden, vooral het meedenken en luisteren naar de klant is zeer prettig ervaren, dankzij jullie geweldig team kan ik nu elke keer genieten van onze nieuwe douche met de ontzettend fijne stoel aan de wand, die eigenlijk niet gepland was,maar door een ontdekte ziekte bij mij was dit toch noodzakelijk . Jullie hebben dit vlak voor aanvang van verbouwing fantastisch opgelost.Ook hebben jullie na afloop van de verbouwing alles fantastisch netjes achter gelaten.
Ellen en Erik en het gehele team, hartelijk bedankt.
Gerard en Jeanine Lievens

Neeltje Vessem

10-10-2018
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn zeer tevreden over het vakmanschap, de werkwijze, het advies en de (extra) service die Sanidrome vd Ven biedt. Eerlijk, deskundig en zeer punctueel.

willemien Bladel

06-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zeer tevreden voor de services en al het andere waar we mee te maken hebben!

Dirk Waalre

06-10-2018
9,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Zeer professionele aanpak van het begin tot de oplevering.

Hans Hapert

03-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Een voor onze begrippen behoorlijke klus, de complete verbouwing en renovatie van de badkamer, is door Sanidrome van de Ven zeer voortvarend en professioneel opgepikt. Na minder dan 2 weken, was de hele verbouwing afgerond, met een schitterende badkamer als resultaat.

René Veldhoven

31-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Onlangs hebben wij onze badkamer door Sanidrome van de Ven volledig laten vernieuwen. Het advies, de offerte en de uitvoering door de professionals van Sanidrome van de Ven, is van hoge kwaliteit. Wij kunnen Ellen en Eric Adriaanse-van de Ven en hun team aan iedereen aanbevelen. Zij leveren top-kwaliteit.

Rianne Veldhoven

17-04-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn super blij met onze compleet vernieuwde badkamer. Wij zijn prettig en vriendelijk geholpen vanaf de aankoop tot en met de eindmontage.

09-04-2018

Gert-Jan/ Aukje duizel

23-01-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Uitstekende uitleg en prima uitvoering van de renovatie van onze badkamer. Steeds werd alles keurig achtergelaten.

Jeannette Valkenswaard

23-01-2018