Beoordelingen Sanidrõme Thijssen

Peter Asten

01-10-2017
9,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goed advies strakke planning goed georganiseerd wat ze afspreken komen ze ook na.tijdens instalatie badkamer dagelijks overleg wat er gedaan wordt. Top bedrijf zeker aan te raden.

Arnold Sterksel naar Heeze

29-09-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zeer tevreden en allemaal prettige mensen om mee om te gaan

M. Roggel

14-07-2017
9,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair

zeer vakkundig en correct advies

Twanny Deurne

01-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Blij met onze nieuwe badkamer
Allereerst werd alles keurig afgeplakt en beschermd .
Hak en breekwerk zonder uren poets door goede afzuiginstallatie.
Probleem met een bad dat stukgevallen was op de fabriek werd meteen opgelost kunnen nu zelfs 5 centimeter ruimer badderen.En bijna alles binnen de afgesproken tijd af.Alles wordt gewoon uit handen genomen en geregeld kost wel wat maar,dan heb je ook wat
Kortom uiterst tevreden .

Fam. Helmond

05-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn erg tevreden over de deskundigheid, de service, de werkzaamheden en het uiteindelijke resultaat. Voor onze badkamer met veel schuine wanden is een vindingrijk concept bedacht waardoor de ruimte optimaal is benut. Vriendelijke en behulpzaam personeel!

Joke Vlierden

12-03-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Vriendelijk en service gericht. Mooie materialen met een goede verhouding in prijs en kwaliteit.

Dennis Landhorst

03-03-2017
3,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

wij hebben een slechte ervaring met Sanidrome Thijssen te Deurne.
met name de nazorg is triest te noemen, maar ook de renovatie op zich verliep niet geheel vlekkeloos.
Tijdens besprekingen vragen we of de achterwand van beide toiletten van steen gemaakt kan worden, en dan betegelen in plaats van gipsplaat met tegels erop. "nee dat doen wij nooit, met stenen naar boven sjouwen is toch niet van deze tijd? " Een concurrent deed dat 2 jaar geleden al zonder dat we het vroegen en dat is gewoon veel degelijker.
Het zou volgens hun net zo massief klinken als met steen. Mooi niet, een irritante klankkast als gevolg. Meerdere fouten gemaakt in de badkamer zodat er meerdere keren tegels uit het nieuwe tegelwerk weer vervangen moesten worden. Een bad dat beschadigd raakt tijdens
de renovatie werd amateuristisch dicht gesmeerd en dat pas nadat wij het gemeld hadden( deze "reparatie" maakte het alleen nog maar lelijker) en pas na aandringen onzerzijds werd hier een speciaal bedrijf voor ingehuurd om het zo goed mogelijk weg te werken. In het toilet beneden mislukte telkens een L vormige tegel bij het raam,
het dunne stukje brak steeds omdat het gewoonweg te dun was. De tegelzetter zegt "ik heb het nu al een paar keer geprobeerd maar het gaat steeds stuk" Toen heeft hij het dichtgesmeerd met voegsel, de breuk bleef uiteraard zichtbaar. Op ons aandringen is het vensterbankje eruit gehaald om zodoende meer ruimte te creeren en voila toen ging het wel. Anders hadden we maar moeten leven met die 2 breuken links en rechts onder het raam.
Binnen een jaar laat de toplaag van een van de lades van het badkamermeubel los (krult op) We bellen ze om dit te melden, eerste reactie is "ja het is een showroommodel" Ja en? Is daar geen garantie op? We hebben inderdaad een paar showroommodellen in onze toilet en badkamer. Anders was het al helemaal niet te betalen, want ook de prijs mét showroommodellen lag beduidend hoger dan de concurrent waar we krap 2 jaar eerder een badkamer en toliet lieten renoveren.
We moesten na een tijdje de lade brengen en ze zouden hem herstellen. dat is ook prima gebeurt. Maar tijdens het uitnemen van de lade zien we dat er geen aardklem is aangebracht aan de waterleiding, de draad hangt los uit de muur. Dit telefonisch doorgegeven en weer een lauwe reactie. Toen de lade klaar was, was de mededeling "er ligt ook een aardklem klaar" Dus, je vergeet als installateur een aardklem aan te brengen, en zegt zonder schaamte zet hem er zelf maar op. De renovatie kostte ruim €15000, om over de veiligheid nog maar te zwijgen?!
In de tussentijd ontstaan er in het aparte toilet scheuren in de voegen van het tegelwerk, dit valt gewoon op de grond. Dit is gemeld in de showroom met foto's bij het afhalen van de lade op 6 januari 2017.Tijdens dit schrijven nu al 2 maanden een lelijk toilet, want het is nog steeds niet opgelost door de firma Thijssen. Na een hevige telefonische discussie met Thijssen belt de tegelzetter op een woensdagavond en zegt op vrijdag terug te bellen om eventueel de maandag of dinsdag erop te komen voor de reparatie. Deze tegelzetter heeft niet meer teruggebeld.
Een laatste mail waarin we voorstellen nu eens voor vrijdag 3 maart te komen met een oplossing wordt gewoonweg niet beantwoord.
Wij zijn echt geen "klant is koning mensen", we hebben ook steeds tijdig de facturen betaald maar als de rekening voldaan is ben je kennelijk al snel te lastig.

José Helmond

22-12-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Super goed bedrijf , als er iets is ,denken ze mee en lossen het op. Goed personeel, weten waar ze mee bezig zijn . Ruimen alles netjes op als ze gaan .

Tjeu Deurne

24-09-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zowel in de voorbereiding, de offertefase en in de uiteindelijke keuze hebben we veel deskundig advies gekregen en hebben we toch zonder druk onze eigen keuze kunnen bepalen.
Ook over de uitvoering, door het deskundig en vriendelijk, personeel zijn we erg te spreken.
Ons eindoordeel is dus heel erg positief.

coby helmond

05-08-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

een metamorfose van mijn toilet,
in een woord geweldig dank jullie wel,voor de geweldige service,ik ben er heel blij mee.