Beoordelingen Sanidrõme ter Laak

• Vakmanschap 9,1

Trudy Leiden

08-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Snel en accuraat in planning en uitvoering. Keurig gewerkt. Houden zich aan de afspraken. Vakwerk!

Leander Noordwijk

08-06-2018
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

badkamer en toilet volledig laten renoveren. Sanidrome is naar mijn mening een zeer professionele installateur. Echter de communicatie laat soms te wensen over zodat je niet weet wanneer iets afgemaakt wordt. De totale verbouwing stond gepland voor 3 tot 4 weken, nu 6 weken verder zitten wij nog steeds zonder een plafond in de badkamer en dat is jammer. Wellicht ontstaan door een leverancier maar het zorgt voor een onbevredigend gevoel en dat is jammer want alles is ziet er verder perfect uit.

Albert Noordwijk

20-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Badkamer is super mooi geworden, echt mooi ontwerp gemaakt .... maatwerk en voor een iedereen aan te bevelen. We genieten er dagelijks van .... tnx voor goede service en uitvoering.

L.C. Katwijk aan Zee

16-05-2018
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Onze badkamer was door constructiefouten na 8 jaar kapot. Door goed advies en ( zeker niet te vergeten) vakkundig personeel is onze badkamer in perfecte staat gebracht. Wij zijn er super blij en tevreden mee.

Sjoerdtje Rijnsburg

15-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Ik ben heel tevreden en alles is goed verlopen

Jose Sassenheim

13-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goede communicatie met dit bedrijf en alles ging goed, volgens afspraak. Vakmanschap verzekerd!

Peter Den Haag

09-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Voortreffelijk werk van demonteren! !!

L Noordwijk

01-12-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Wij zijn tevreden met de nieuwe badkamer.

Lisette Leiden

29-11-2017
7,3

Ervaring met: Badkamers/sanitair

De monteurs hebben een mooi stukje vakwerk afgeleverd. Tijdens de installatie vroegen zij ook naar onze wensen en anticipeerde hier goed op. Tevens gaven zij advies over schoonmaken en wanneer je de verwarming weer mag worden gebruikt.
Op de eerst dag bleek wel dat de verkoper onjuiste informatie had verstrekt over de puincontainer. De kennis over de praktijk blijkt niet bij iedereen op de zaak aanwezig te zijn.

Theo Lisse

29-11-2017