Beoordelingen Sanidrõme ter Laak

• Personeel (monteurs) 9,1
  • Vakmanschap 9,0

Aldert. D. Katwijk

09-08-2017

Keurig volgens afspraak gewerkt.

Marco en Nelly Hillegom

06-08-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Een zeer prettige samenwerking van begin tot het eind, vakkundig, vriendelijk wat resulteert in een mooie badkamer, toilet en CV ketel. Een zeer goede ervaring met Sanidrome Ter Laak !!

Leo Lisse

06-08-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Sanidrome Ter Laak is Klantgericht. Personeel zoekt vakkundig naar oplossingen wanneer tijdens werkzaamheden problemen worden geconstateerd.

P. Hillegom

05-08-2017

Geweldig wat een vakmanschap! Als er wat te improviseren valt komen er deskundige, creatieve, technisch uitvoerbare oplossingen. Geen moeite is teveel om het de klant naar zijn zin te maken. Daarom heeft het bedrijf het wel erg druk en duurt het soms wel even voordat een gewenst resultaat kan worden gerealiseerd. Met 'half werk' wordt geen genoegen genomen. De in rekening gebrachte tarieven zijn volgens mijn verzekeraar zeer acceptabel. We zijn al jaren klant bij dit bedrijf en zien geen enkele reden tot verandering. Bij een calamiteit staat men onmiddellijk paraat.

Klaas Noordwijkerhout

05-08-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Interne communicatie tussen werkgever en uitvoerende
monteurs liep niet een op een met hetgeen wat was afgesproken.

Het uiteindelijke resultaat en kwaliteit is prima.

anneke bennebroek

25-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

heel tevreden, prettig personeel, goed advies

Brigit Noordwijk

06-06-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Vanaf het eerste moment dat wij de showroom binnenstapten hadden we daar een goed gevoel bij. We werden heel prettig geholpen. Ook verliep het verdere traject (advies en de werkzaamheden) heel positief met als resultaat een prachtige badkamer waar wij heel blij mee zijn.

Yvonne Noordwijk

02-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Nadat een ander bedrijf onze douchecabine totaal had verwoest en ook het schade bedrijf van de verzekeraar er een puinhoop van maakte, heeft Danny van Fa.Ter Laak op zeer professionele wijze in recordtijd onze badkamer tot in de puntjes hersteld.

Liza Voorschoten

30-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

We zijn erg tevreden over Sanidrome, de kwaliteit van de materialen en de installatie van de badkamer. Prima op tijd, weinig troep en met Martin hadden we een echte topper getroffen. Netjes, aardig en erg kundig.

Thea Hilversum

29-05-2017

Zeer klantgericht. Prettige ervaring.
Ik kom graag nog een keer terug.