Beoordelingen Sanidrõme Ravo

• Vakmanschap 9,0

Harald Amsterdam

24-05-2017
1,0

Toen ik een afspraak wilde maken kreeg ik van een van de verkopers te horen dat Sanidrome de "porsches onder de badkamers is" dus dat ik wel moest zorgen dat ik genoeg geld zou hebben. Een afspraak ging hoe dan ook niet. Ik heb na een tijdje toch een online catalogus aangevraagd en nooit iets ontvangen.

Paula Amsterdam

08-05-2017
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Tijdens het verbouwingsproces waren er momenten dat het moeilijk was voor mij te visualiseren hoe de nieuwe badkamer en toiletruimte er uit zouden zien. Uitstekend teamwerk, precisie, streven naar perfectie, er werd naar elkaar geluisterd, adviezen werden ter harte genomen. Het eindresultaat was verbluffend, oversteeg mijn verwachtingen.

Ali Amsterdam

15-04-2017

Ad Hoofddorp

29-10-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Ravo Sanidrome installatie Amsterdam was op alle punten top en het wachten waard.

beke amsterdam

12-10-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

meedenkend, voorkomend en zorgvuldig

Vimal

30-09-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Erg tevreden over contact, werkzaamheden en resultaat. Ook erg prettige monteur.

San Amsterdam

29-07-2016
8,2

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Badkamer snel en vakkundig op maat voor gehandicapte heringericht

Sander Amsterdam

20-07-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Douchescherm (Sealskin) besteld bij Ravo, eind 2015. Recent ontdekten we een gebarsten glasdeel, dus contact opgenomen met Joop Voskuil. Hij pakte het meteen op door met Sealskin contact te zoeken. Binnen een paar dagen gaf Joop terugkoppeling dat Sealskin het raamdeel zou komen vervangen. En inderdaad, ca. 1 week later nam Sealskin contact op voor de reparatie. Uiteindelijk is het gehele scherm vervangen. Kortom, zeer goede service.

Marie-José Amsterdam

13-07-2016
9,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

fantastische medewerkers. grote betrokkenheid. perfecte service.

Rutger Amsterdam

13-07-2016