Beoordelingen Sanidrõme Pennings

• Vakmanschap 9,0

Heddy Rijkevoort

20-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe badkamer. Er is door de badkamerspecialist goed meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. De werknemers waren vakmensen en prettig in de omgang. Kortom, een tevreden klant die jullie bedrijf zeker zal aanbevelen.

Irma Boxmeer

16-07-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Uitstekend advies, mooie materialen, vakkundige aardige monteurs, top resultaat

P Vm

05-07-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Advies en tekening was voor ons reden om voor Pennings te kiezen, erg duidelijk en fijne inrichting zoals nergens anders.
Daarna de uitvoering. Allemaal bekwame vakmensen,het eindresultaat zijn we zeer tevreden mee.
De planning en organisatie zou soms wat strakker mogen,alsook de onderlinge communicatie tussen de verschillende vakmensen.
Los daarvan geen opmerkingen, het is een fijne badkamer geworden.ook de nooddouche was een fijne oplossing.

Yvonne MOlenhoek

06-06-2018
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Na verschillende soortgelijke bedrijven te hebben bezocht is onze keuze op Sanidrome gevallen om de volgende redenen:
-creatieve oplossingen m.b.t. de indeling van onze badkamer
-de vakkennis van Eddy m.b.t. het loodgieterswerk
bij het verkoopgesprek
-de showroom waarin ook het creatieve tot uiting komt.
-een bedrijf dat ook verantwoordelijk is voor de gehele verbouwing. Dus geen gedoe met onderaannemers die de verantwoording afschuiven.
De verbouwing zelf verliep goed. De communicatie was ook goed. De problemen die je altijd onderweg tegenkomt, werden goed opgelost. De vakmensen dachten actief mee en stelden ter plekke aanpassingen voor. Heel fijn! De afwerking heeft wat langer geduurd dan verwacht, maar dat is met de bouwdrukte tegenwoordig in combinatie met eventuele ziektemeldingen te verwachten.

Fred Overasselt

23-02-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Werkzaamheden waren over het algemeen goed uitgevoerd. Een enkele uitzondering daargelaten. Beetje schade in trappenhuis en meterkast. Tegelzetter Angelo is echt een vakman. Chapeau! Prettig in de omgang en sociaal met Sanidrome collega's. Het resultaat is prachtig, een goede reclame voor Sanidrome Pennings uit Boxmeer.

Peter Bergen

23-01-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij hebben met heel veel plezier onze badkamer "geboren" zien worden.
Prima georganiseerd en met super personeel op de werkvloer een geweldig product geleverd.
Met heel veel plezier kijken wij terug op de bouwtijd.
Heel hartelijk dank aan het hele team van Pennings Sanidrõme.

Fam. Uijttewaal
Bergen9

Geert Venray

20-12-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Correct alles uitgeleverd en geinstalleerd, Personeel dat alles netjes achterlaat en vakkundig werkt

Huub Mook

8,5

Richard Boxmeer

25-09-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Sanidrome Pennings heeft een prima persoonlijke benadering en gaf ons advies op maat.
De meerjarige badkamer/sanitair ervaring van Eddy Pennings tezamen met de 3D presentatie van de besproken plannen geeft duidelijk inzicht in de voorstellen en het te verwachten eindresultaat.
Dat de doorlooptijd van het totale project langer was dat wij dachten, is in voldoende mate en met argumenten onderbouwd.