Beoordelingen Sanidrõme Pennings

• Vakmanschap 9,1

René en elly Bloktiend 8 St. Anthonis

07-11-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Levertijd was gewoon precies op de afgesproken tijd.

Leo Boxmeer

25-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Compleet nieuwe badkamer keurig binnen de gestelde tijd geinstalleerd. Zeer deskundige en gemotiveerde slopers/ loodgieters/tegelzetters.Hierdoor is het uiteindelijke resultaat boven verwachting. Verder weinig rommel in huis gehad. Iedere avond werd het redelijk schoon achter gelaten. Ik ben dan ook zeer tevreden.

Koen Boxmeer

15-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Deskundig advies en uitstekende installatie. Alleen het sloopwerk had ietwat voorzichtiger gemogen.

Ard Cuijk

10-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Badkamer verbouwd. Alles klaar binnen gestelde periode. Enkele tegenslag werd netjes opgelost! (werd per ongeluk door muur heen geboord en tijdens t slopen ook een gat in muur). Vriendelijk personeel in zowel winkel/showroom als het werkvolk in huis!!!!

Marijkr Cuijk

06-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Prima bedrijf. Goede service. Afwerking duurde wel wat lang. Zoals de dorpel etc.

Vince Boxmeer

04-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Badkamer en wc laten installeren in ons nieuwbouwhuis door Sanidrome Pennings in Boxmeer.
Ontwerp fantastisch, goed nagedacht over de ruimte en de indeling daarvan, noodtoilet geplaatst gelijk op de eerste dag dat wij de sleutel kregen. Installatie en tegelwerk fenomenaal gedaan, tegelwerk in verstek getegeld. Super blij met het eindresulaat.

kitty Mook

30-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prettige zaak. Mooi resultaat, geweldig en vakbekwaam personeel. Betrouwbaar. Ik zou als eindoordeel 9,5 willen geven maar dat past niet in het schema

Heddy Rijkevoort

20-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe badkamer. Er is door de badkamerspecialist goed meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. De werknemers waren vakmensen en prettig in de omgang. Kortom, een tevreden klant die jullie bedrijf zeker zal aanbevelen.

Irma Boxmeer

16-07-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Uitstekend advies, mooie materialen, vakkundige aardige monteurs, top resultaat

P Vm

05-07-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Advies en tekening was voor ons reden om voor Pennings te kiezen, erg duidelijk en fijne inrichting zoals nergens anders.
Daarna de uitvoering. Allemaal bekwame vakmensen,het eindresultaat zijn we zeer tevreden mee.
De planning en organisatie zou soms wat strakker mogen,alsook de onderlinge communicatie tussen de verschillende vakmensen.
Los daarvan geen opmerkingen, het is een fijne badkamer geworden.ook de nooddouche was een fijne oplossing.