Beoordelingen Sanidrõme Huisman (Gouda)

• Inrichting showroom 8,3

hans moerkapelle

30-11-2018
7,9

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

een prettig bedrijf om mee samen te werken en ook een mooi resultaat qua badkamer en toilet, prima bedrijf. Bij eerdere waterschade in onze vorige woning ook prettig en vakkundig geholpen.

Harmannus Nieuwerkerk aan den IJssel

21-11-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Per saldo een zeer goede ervaring waarbij met name het vakmanschap bij ons de doorslag gaf om met het bedrijf in zee te gaan. Goede voorlichting. Zeer prettige en kundig personeel. Prijs/kwaliteitsverhouding niet nader onderzocht. Ging ons primair om het vakmanschap.

Ruud en Elvira Zoetermeer

19-11-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

De afspraken werden keurig nagekomen. Er werd netjes gewerkt en de communicatie was goed. We konden gewoon aan het werk en alles liep op rolletjes

Sabrina Gouda

20-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Heel fijn geholpen. Ze dachten mee met onze wensen en kwamen met een fantastisch resultaat!

Henk G. Gouda

20-09-2018
9,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goede voorlichting in showroom met goed uitgewerkt plan en ruime keuze uit voorraad. Bijzonder goede en vakkundige uitvoering van badkamer renovatie; verwijderen oude badkamer en inbouwen nieuwe. goede adviezen van en overleg met monteurs. Keurig afgeleverd.

Marinus Gouda

14-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Wij hebben het geheel enorm goed ervaren. De keurig nette monteurs Jaap en Michel geven wij een dikke 10!
Mochten wij in de toekomst nog meer aanpassingen gaan doen in de natte cel dan gaan we weer naar dit bedrijf.

Tjitske Gouda

02-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Wij zijn dik tevreden. Klantvriendelijk!

evelien nieuwerkerk aan den ijssel

30-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Onze ervaringen met Sanidrome Huisman zijn zeer positief. Goed en uitgebreid advies en prima, betrouwbare vakmensen, die tijdens de werkzaamheden alles goed met de klant overleggen. En als er een foutje wordt gemaakt (kan gebeuren) wordt dit keurig opgelost. Kortom: goede prijs-kwaliteit verhouding en een dikke pluim voor Sanidrome Huisman.

Henk Gouda

30-05-2018
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Prima ervaring, het personeel (m.n. Bouk) was uitermate kundig en vriendelijk. De badkamer is geheel leeg gesloopt en daarna opnieuw opgebouwd.

Jørgen Rotterdam

23-02-2018
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

We zijn erg tevreden met het resultaat