Beoordelingen Sanidrõme Huisman (Gouda)

• Inrichting showroom 8,3
  • Vakmanschap 9,1

Paulien Bodegraven

07-10-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prettig geholpen bij het uitzoeken van de badkamer.
Bij het plaatsen van de badkamer werd erg netjes gewerkt.
De badkamer werd keurig afgeleverd.

Fred Gouda

14-08-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Klantvriendelijke benadering door personeel en er wordt netjes gewerkt door monteurs die eveneens vriendelijk zijn en overleggen als dat nodig is. Het resultaat is dat wij nu een mooie badkamer hebben, waar we blij mee zijn en ja daar hangt wel een prijskaartje aan.

jan reeuwijk

18-07-2017
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

plezierig personeel/idem deskundig en keurig werk

Tjerk Rotterdam

18-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Fantastisch bedrijf, tweede verbouwing in drie jaar tijd met Sanidrome Gouda gedaan en met een goede reden, zeer vakkundig personeel, denken goed mee en lossen problemen op, ze gaan voor kwaliteit.

HG Gouda

18-03-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Bij de verbouwing van de badkamer kregen we goede adviezen op een vriendelijke en deskundige manier. Tijdens de verbouwing was er steeds goed contact. werk was vakmanschap. Er werd heel precies gewerkt. Steeds werd alles goed opgeruimd. Het eindresultaat was perfect!

Lisette Gouda

23-02-2017
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

ik ken Sanidrome al 20 jaar. Zij hebben mij nog nooit teleur gesteld. Is er iets, dan komt men snel het euvel verhelpen. Zij geven goede adviezen. Kortom wij zijn blij dat wij op Sanidrome kunnen vertrouwen.

Niko Gouda

20-02-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Positief, goed personeel

Folkert Gouda

15-02-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Erg tevreden. Ondanks de korte termijn waarop de installatie moest plaatsvinden heeft de firma Huisman een perfect resultaat opgeleverd. Je hoort nogal eens van die horrorverhalen waarin alles misliep e.d., nou hier niet. Echt ik ben super enthousiast.

Harma Gouda

23-12-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Sandrome heeft vriendelijk, deskundig en eerlijk zaken met ons gedaan. Er was een vlotte communicatie en het eindresultaat is prachtig.

19-12-2016

We zijn tevreden over het gehele traject en met het resultaat. De communicatie tussen het bedrijf en de klant kan beter tijdens de uitvoering en de nazorg. Jammer dat essentiele en breekbare onderdelen niet bij binnenkomst bij Huisman gecontroleerd worden op beschadigingen.