Beoordelingen Sanidrõme Huisman (Gouda)

• Inrichting showroom 8,3

Henk G. Gouda

20-09-2018
9,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goede voorlichting in showroom met goed uitgewerkt plan en ruime keuze uit voorraad. Bijzonder goede en vakkundige uitvoering van badkamer renovatie; verwijderen oude badkamer en inbouwen nieuwe. goede adviezen van en overleg met monteurs. Keurig afgeleverd.

Marinus Gouda

14-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Wij hebben het geheel enorm goed ervaren. De keurig nette monteurs Jaap en Michel geven wij een dikke 10!
Mochten wij in de toekomst nog meer aanpassingen gaan doen in de natte cel dan gaan we weer naar dit bedrijf.

Tjitske Gouda

02-06-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Wij zijn dik tevreden. Klantvriendelijk!

evelien nieuwerkerk aan den ijssel

30-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Onze ervaringen met Sanidrome Huisman zijn zeer positief. Goed en uitgebreid advies en prima, betrouwbare vakmensen, die tijdens de werkzaamheden alles goed met de klant overleggen. En als er een foutje wordt gemaakt (kan gebeuren) wordt dit keurig opgelost. Kortom: goede prijs-kwaliteit verhouding en een dikke pluim voor Sanidrome Huisman.

Henk Gouda

30-05-2018
9,6

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Prima ervaring, het personeel (m.n. Bouk) was uitermate kundig en vriendelijk. De badkamer is geheel leeg gesloopt en daarna opnieuw opgebouwd.

Jørgen Rotterdam

23-02-2018
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

We zijn erg tevreden met het resultaat

Margriet Zoetermeer

20-02-2018

We zijn in de showroom prettig geholpen. De verkoopster had kennis van zaken, luisterde naar ons en probeerde niets op te dringen. Goede communicatie bij problemen tijdens de uitvoering van het project en prettige vakbekwame mensen die bij ons gewerkt hebben.

Verkaik Zevenhuizen

19-02-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Prima ervaring met Sanidrome, zeer prettig geholpen/ goed meedenken en adviezen/ zeer korte en snelle lijntjes kortom we zijn zeer tevreden.

Charles Alphen aan den Rijn

19-02-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

prima voorlichting, oplossingsgericht, prima uitvoering door een goede vakman.

J.W. Alphen aan den Rijn

02-02-2018
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Het hele traject is van eerste gesprek tot de uiteindelijke installatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Een team van hun eigen vakmensen zorgde voor degelijke oplossingen en een mooi resultaat, een badkamer die in een luxe hotel niet zou misstaan.