Beoordelingen Sanidrõme Hofland

• Vakmanschap 9,0

Peter Langbroek

13-03-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Er werd goed meegedacht met onze wensen en vragen.
Bij de uitvoering werd flexibel gereageerd op aanvullende wensen.
De kwaliteit van de uitvoering is in één woord: klasse.

Liesbeth Amersfoort

23-02-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Heel hartelijk dank voor jullie goede adviezen en de perfecte uitvoering. Wij zijn heel erg blij met het resultaat.

Martine Blaricum

14-02-2018
7,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

We hadden beter advies van de verkoopafdeling verwacht. Bijvoorbeeld in de maatvoering van de douche in de ruimte, het is nu net krap en in de aansluiting van de douchewand op het bad. Monteurs op locatie waren kwalitatief goed en dachten mee over hoe problemen in het werk konden worden opgelost.

Aad en Nel Soest

07-11-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Dik tevreden over het resultaat en de wijze waarop gewerkt is. Er werd bijzonder netjes gewerkt.

C.P. Leusden

05-11-2017
8,2

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Fijn om steeds te vernemen wat er wanneer gaat gebeuren. Efficiënte vakmensen, die netjes hebben gewerkt. Erg tevreden.

P H

21-07-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

goed meedenken bij offerte (laten zien van type inloopdouche die wij niet kenden, maar wel bleken te willen)
planning van de uitvoering was top (alles strak achter elkaar gepland)
echte vakmensen aan het werk
goed oplossen van onverwachte dingen (toiletpot bleek er in het echt minder mooi uit te zien dan op het plaatje, binnen 1 dag een mooi model ter vervanging besteld en geplaatst; beschadiging van een tegel professioneel weggewerkt zodat die echt niet meer te zien is).
Enige minpuntje is de prijs: aan de hoge kant. Maar daar staat wel kwaliteit en vakmanschap tegenover.

Jennifer Soest

30-06-2017
9,6

Ervaring met: Tegels, Installatiewerk

Alles is uitstekend verlopen. Het oude toilet is nu een stijlvol, modern toilet.

Klaas Leusden

08-05-2017
7,9

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Badkamerproject vlot verlopen, vanaf bezoek aan showroom tot oplevering.Prima adviezen en meedenken in diverse oplossingen. Alles volgens planning verlopen, prima elkaar opvolgend en eventuele kleine probleempjes snel opgelost! Kortom naar onze wens uitgevoerd! Ook prettig om regelmatig met "opzichter" contact te hebben over voortgang.

Wulf

08-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Naast twee andere offertes ook een aangevraagd bij Hofland. Kwam mijn naam tegen op internet. Vandaar.
Blijkt een goede keus. Zeer tevreden, vooral door de monteurs en tegelzetter; vakbekwaam en goede contactuele eigenschappen.

Patricia Maarn

29-03-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Sanidrome uit Woudenberg heeft bij ons de badkamer en toilet gerenoveerd. Wat een super enthousiast team en wat een vakmanschap, echt geweldig. Wij zijn enorm tevreden.