Beoordelingen Sanidrõme Hofland

• Vakmanschap 9,0

Paul Woudenberg

23-02-2019

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn er erg blij mee. Voortraject en installatie is zeer goed verlopen. Service na oplevering hebben wij nog geen ervaring mee!

Maurice De Meern

23-12-2018

Gerrit Woudenberg

16-12-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

De verbouwing van onze badkamer is goed georganiseerd. Geen onnodige wachtdagen.
Ervaren vakmensen.

Ed

07-12-2018
4,5

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Als ik vraag naar handdoek radiator, wordt verschrikt opgekeken, ik moet ook nog een offerte afmaken. U moet eigenlijk een afspraak maken.
Uiteindelijk wel een grote map gepakt en gezocht naar een(1) geschikt en passend model.
Kan ik deze zien? Nee. Heeft u een afbeelding of foldertje van het (enig aanbevolen) model? Nee.

Ondertussen komt ook een echtpaar in de showroom binnen. Direct wordt een collega gebeld om tijd vrij te maken. Wel voor het echtpaar. . .

Ik voel me niet serieus genomen en voel me hier niet thuis. Badank vriendelijk voor de moeite. Dit wordt hem niet . . .

Yvette Woudenberg

23-11-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Veel aandacht, prettig personeel en goede spullen. Nu hebben we een echt mooie badkamer

Ad Woudenberg

20-11-2018
8,1

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

de renovatie van onze badkamer is volgens planning verlopen door vakmensen met kennis van zaken.

Maurits Woudenberg

16-11-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Onze ervaring met Sanidrome is erg positief. We zijn zeer tevreden over het geleverde werk en de dienstverlening in het gehele proces van aankoop tot en met realisatie en nazorg.

Paul Maarn

22-10-2018

Ervaring met: Installatiewerk

Prima onderneming met deskundige vakmensen. Altijd vriendelijk en probleemoplossend.

Boudewijn Wijk bij Duurstede

15-10-2018

prima Firma, aan te bevelen

E.B.M. Hoogland

02-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goed geholpen met het samenstellen van onze badkamer. Netjes geïnstalleerd en altijd bereid om vragen te beantwoorden. Handig dat er één aanspreekpersoon was.