Beoordelingen Sanidrõme Gebr. Klok

bas en nel Steenwijk

17-11-2018
9,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair

door de drukte was de levertijd later verder was het contact met personeel uitstekend de badkamer is goed afgeleverd mooier dan we gedacht hadden

Christine Ruinerwold

03-10-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Goede ervaring met Klok uit Diever. Er is goed meegedacht over een andere indeling. En alles daarna keurig netjes uitgevoerd. Een aanrader.

Wendy Dwingeloo

30-09-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goede serviceen heel tevreden met het resultaat

George Steenwijkerwold

02-08-2018
9,8

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Geweldig meegedacht door de monteurs en de verkoopafdeling tegels uitgezocht en die voldeden niet aan onze verwachting , de mogelijkheid aan ons te geven deze om te ruilen voor een andere kleur en de tegelzetter tipte ons over een grotere maat wat mooier staat in onze opini

Lieuwe STEENWIJK

16-05-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Onze badkamer is met hulp van sanidrome Klok opnieuw ontworpen en gebouwd. Vakkundig advies, professionele begeleiding, persoonlijke aandacht en vakmanschap. Super tevreden over het eindresultaat!

steenwijkerwold

13-04-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn uiterst vriendelijk en met juiste vakmanschap begeleid in het uitzoeken van een nieuwe badkamer.
En wij willen de monteurs en tegelzetter een groot compliment maken , zij hebben laten zien wat vakmanschap is. Dank.

Marianne Emmen

11-04-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Na oplevering en betaling van de eindfactuur is een onderdeel nog steeds niet geplaatst.

E.M. Havelte

25-03-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair

De werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd. Er is efficiënt gewerkt en alles ging in goed overleg.

Bianca Hoogeveen

18-01-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Heel prettig bedrijf, ze denken mee en hebben heel veel kennis en ervaring. Ontzettend blij met onze badkamer.