Beoordelingen Sanidrõme Fleming

• Vakmanschap 9,2

Sem Lochem

21-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Onze vragen werden al bij een eerste informatie heel goed beantwoord. De ingezette medewerkers waren zeer attent
en gingen zorgvuldig te werk. Het resultaat van onze totaal gerenoveerde badkamer vinden wij uitstekend.
Sanidrome Lochem heeft onze verwachtingen overtroffen.

Marga Haarlem/Diepenheim

16-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Zeer goede ervaring met Firma Fleming/Sanidrome uit Lochem. Meedenkend, vakkundig, betrouwbaar, zorgvuldig werkend, èn ook nog heel vriendelijk. Mensen met hart voor het werk en hun klanten.

Henk-Jan Lochem

15-06-2017
9,9

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Sanidrome Feleming heeft een complete badkamer bij ons geinstalleerd.
Het gehele traject verliep soepel. De verkoper (Geralt) verraste ons tijdens de ontwerpfase met een inrichting die veel praktischer bleek.
Afspraken worden keurig nagekomen en na een werkdag wordt alles netjes opgeruimd. Het is prettig communiceren met de vakmensen (Michel en Leon). Het eindresultaat is een prachtige badkamer waar wij erg blij mee zijn.

Ben Lochem

16-02-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goed overleg mogelijk, zowel voor, tijdens als achteraf.
Alles keurig opgeleverd.

RJ Lochem

09-12-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Het is plezierig zaken doen met Fleming! Vanaf orientatiefase tot de oplevering.Prima verkoper (Geralt)waarmee goed te overleggen valt, dit geldt trouwens ook voor de installateurs. Dank Leon Kevin,Michel en Sander.Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en hopen er jaren plezier van te beleven.

Hendy Lochem

16-11-2016

Ervaring met: Installatiewerk

Een betere service kan ik me niet wensen!

Henk Rheden

30-10-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Zeer tevreden over het vakmanschap van het personeel, werkt netjes en laat iedere avond de zaak opgeruimd en schoon achter. Al met al zijn wij bijzonder tevreden!

Leo Goor

04-10-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Van begin tot eind is er goed gecommuniceerd met ons. De monteur overlegde ook ieder keer met ons en als hij 's avonds naar huis ging was het ook netjes opgeruimd.(ook op de gang en de trap)
Kan het iedereen aanraden om bij hun een badkamer te laten ontwerpen en installeren.

Rinie Barchem

05-09-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn erg tevreden met onze mooie badkamer

Rogier Lochem

15-08-2016
7,9

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Fleming heeft onze badkamer volledig gerenoveerd. Hierbij zijn kundige monteurs aan het werk geweest. Planning kan af en toe iets beter gecommuniceerd worden.
Bij de start helaas een klein beetje oponthoud waardoor de einddatum net niet gehaald is.
Verder TOP!