Beoordelingen Sanidrõme Fleming

Uitstekende service. Ook na 2 jaar nog goede nazorg

Femke Warnsveld

08-04-2018

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Heel tevreden over de badkamer en de service die we van Sanidrome Fleming hebben ontvangen. Eventuele problemen worden heel snel opgelost. Ze hebben alles volgens schema en naar wens geinstalleerd. Aanrader!

Herman Rijssen

16-11-2017
8,2

Zie boven

Piet

10-11-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Kundig personeel en afspraken worden nagekomen.

Aan te bevelen !!!

Pieter en Bernadette Lochem

14-10-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima ervaring in totale traject! Fleming deed net dat stapje extra waardoor er (eindelijk) na een paar jaar zoeken een goede oplossing voor onze warmtepompboiler is gevonden. De renovatie van onze badkamer hebben we dus ook door Fleming laten doen. Fijne samenwerking, goed advies en goed overleg.

Margreet Lochem

29-09-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Prima advies, prima monteurs, tegelzetters,kitters van de badkamer.

Marcel Arnhem

12-09-2017

JanWillem Almelo

19-07-2017
9,5

Ervaring met: Installatiewerk

Wij zijn bijzonder tevreden over de uitvoering van het installatiewerkzaamheden. Complimenten aan Leon en Willem voor hun vakmanschap en expertise, ze denken goed met je mee en voor alles hadden ze een prima creatieve oplossing. De werklust straalt er van af, voortvarend hebben ze de klus geklaard. Meerwerk is transparant en in goed overleg uitgevoerd, waardoor geen verassingen achteraf. Nogmaals hartelijk dank hiervoor, zonder twijfel bevelen wij Fleming aan als uitstekend installatiebureau.

Sem Lochem

21-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Onze vragen werden al bij een eerste informatie heel goed beantwoord. De ingezette medewerkers waren zeer attent
en gingen zorgvuldig te werk. Het resultaat van onze totaal gerenoveerde badkamer vinden wij uitstekend.
Sanidrome Lochem heeft onze verwachtingen overtroffen.

Marga Haarlem/Diepenheim

16-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Zeer goede ervaring met Firma Fleming/Sanidrome uit Lochem. Meedenkend, vakkundig, betrouwbaar, zorgvuldig werkend, èn ook nog heel vriendelijk. Mensen met hart voor het werk en hun klanten.