Beoordelingen Sanidrõme Fleming

• Vakmanschap 9,2

Pieter en Bernadette Lochem

14-10-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima ervaring in totale traject! Fleming deed net dat stapje extra waardoor er (eindelijk) na een paar jaar zoeken een goede oplossing voor onze warmtepompboiler is gevonden. De renovatie van onze badkamer hebben we dus ook door Fleming laten doen. Fijne samenwerking, goed advies en goed overleg.

Margreet Lochem

29-09-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Prima advies, prima monteurs, tegelzetters,kitters van de badkamer.

Marcel Arnhem

12-09-2017

JanWillem Almelo

19-07-2017
9,5

Ervaring met: Installatiewerk

Wij zijn bijzonder tevreden over de uitvoering van het installatiewerkzaamheden. Complimenten aan Leon en Willem voor hun vakmanschap en expertise, ze denken goed met je mee en voor alles hadden ze een prima creatieve oplossing. De werklust straalt er van af, voortvarend hebben ze de klus geklaard. Meerwerk is transparant en in goed overleg uitgevoerd, waardoor geen verassingen achteraf. Nogmaals hartelijk dank hiervoor, zonder twijfel bevelen wij Fleming aan als uitstekend installatiebureau.

Sem Lochem

21-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels

Onze vragen werden al bij een eerste informatie heel goed beantwoord. De ingezette medewerkers waren zeer attent
en gingen zorgvuldig te werk. Het resultaat van onze totaal gerenoveerde badkamer vinden wij uitstekend.
Sanidrome Lochem heeft onze verwachtingen overtroffen.

Marga Haarlem/Diepenheim

16-06-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk

Zeer goede ervaring met Firma Fleming/Sanidrome uit Lochem. Meedenkend, vakkundig, betrouwbaar, zorgvuldig werkend, èn ook nog heel vriendelijk. Mensen met hart voor het werk en hun klanten.

Henk-Jan Lochem

15-06-2017
9,9

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Sanidrome Feleming heeft een complete badkamer bij ons geinstalleerd.
Het gehele traject verliep soepel. De verkoper (Geralt) verraste ons tijdens de ontwerpfase met een inrichting die veel praktischer bleek.
Afspraken worden keurig nagekomen en na een werkdag wordt alles netjes opgeruimd. Het is prettig communiceren met de vakmensen (Michel en Leon). Het eindresultaat is een prachtige badkamer waar wij erg blij mee zijn.

Ben Lochem

16-02-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goed overleg mogelijk, zowel voor, tijdens als achteraf.
Alles keurig opgeleverd.

RJ Lochem

09-12-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Het is plezierig zaken doen met Fleming! Vanaf orientatiefase tot de oplevering.Prima verkoper (Geralt)waarmee goed te overleggen valt, dit geldt trouwens ook voor de installateurs. Dank Leon Kevin,Michel en Sander.Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en hopen er jaren plezier van te beleven.

Hendy Lochem

16-11-2016

Ervaring met: Installatiewerk

Een betere service kan ik me niet wensen!