Beoordelingen Sanidrõme Bouter

R Ridderkerk

13-05-2017
7,4

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

algemene ervaring is goed ,monteurs werken netjes en correct ,jammer dat het werk van stagiair niet is gecontroleerd waardoor lekkage ontstond, hierop is wel snel en goed aktie ondernomen.

Johan Alblasserdam

12-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Betrouwbaar bedrijf, zeer goed advies over de indeling van de badkamer gekregen.
De uitvoering en de planning van het werk is perfect verlopen.

H. H. I. Ambacht

12-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Groot assortiment, verkoopster heeft verstand van zaken en denkt goed mee. Prima producten, niet de goedkoopste. Wel veel verschillende mensen over de vloer tijdens de installatie, maar wel met kennis van zaken. Werken (bijna) allemaal secuur.

Joop Hendrik Ido Ambacht

11-05-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair

Annette & Philip Nieuw-Lekkerland

17-04-2017
7,7

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Goed orientatie en verkooptraject. 't Is helemaal geworden wat we ervan verwachtte. Goede nazorg en fijn contactpersoon.

j papendrecht

11-03-2017

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

eind resultaat perfect geen kwaad woord installatie goed gedaan. hulde aan de loodgieters, tegelzetter,stucadoor en de kitter. alleen oplevering niet meegemaakt? afrekening was belangrijker waarschijnlijk.

Jos Hendrik Ido Ambacht

19-12-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Wij zijn zeer tevreden over de advisering door Marjolein met betrekking tot onze nieuwe badkamer. Ook tijdens de uitvoering van het project kwamen de monteurs nog met goede suggesties. Vaklui! En een pluim voor de nette manier van werken! Het eindresultaat mag er zijn, we zijn er blij mee!

Edwin Sliedrecht

30-11-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Prima ervaring gehad met Sanidrome. Onze volledige badkamer is gerenoveerd door Sanidrome. We hadden een krap budget maar daar heeft Sanidrome goed in meegedacht. Uitvoering van het werk was prima, helaas was de badkraan moeilijk leverbaar. Hiervoor kregen we echter direct een andere keuze aangeboden. Goede ervaring.

Peter Papendrecht

20-10-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

In januari 2015 een nieuwe badkamer laten plaatsen. Eigenlijk zijn we over alles prima tevreden, maar toch zijn er enkele puntjes, waarmee we nog steeds niet blij zijn. Het meest jammer is het feit, dat de verwarming niet op de juiste plek hangt: deze had minimaal 3,5 cm verder naar de deurpost gemoeten. Tussen de verwarming en een plank hangen n.l. verticale lamellen. Deze hebben minimaal 10 cm nodig om normaal open en dicht gedaan te kunnen worden. Dit is ook duidelijk van tevoren afgesproken. De verwarming zelf hangt inderdaad op 10 cm afstand, maar er is vergeten, dat er op de verwarming twee handdoekenbeugels zitten, die aan ieder kant 3,5 cm uitsteken. Men heeft dit willen veranderen, maar aangezien daarvoor weer een aantal tegels uitgebroken hadden moeten worden heb ik daarvan afgezien onder het motto: het zal wel wennen.
Helaas went het niet, want het irriteert ons nog steeds. Dat is jammer, want voor de rest zijn we heel tevreden. De badkamer is geheel geworden, zoals we dat wilden. Ook over de monteurs, tegelzetters, kitter enz. zijn we tevreden en daarom is het zo jammer, dat hier een cruciale plaatsingsfout is gemaakt.
Dus laat uw sanitair rustig door Sanidrome plaatsen, maar let goed op, dat alles gebeurt zoals afgesproken.

B. Hendrik Ido Ambacht

03-09-2016

Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk

Zijn heel goed geholpen door Marjolein en alle vaklieden die wij daarna over de vloer hebben gehad. Alles werd zo schoon mogelijk, netjes, en vakkundig uitgevoerd. Ook was geen vraag te veel.
Omdat wij erg tevreden zijn met onze nieuwe badkamer en de prettige ervaring met Sanidrome Bouter, durven dit bedrijf aan te bevelen aan een ieder die er over denkt om zijn badkamer te gaan verbouwen.