Beoordelingen Sani4all

Herbert uit: Deventer

23-05-2018

Gekozen voor: Badkamers, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Er wordt goed meegedacht bij de inrichting, vervolgens een duidelijke offerte.
Montage verloopt soepel/snel en volgens afspraak.

Wouter uit: Veenendaal

18-05-2018

Mijn ervaring:
Goed geregeld en goed geholpen!

18-05-2018
n.v.t.

Mijn ervaring:
Ik kan het pas invullen als alles afgerond is. De thermoskraan van de douche is defect. Hier moest een onderdeel voor besteld worden.Dit is gedaan toen ze voor de tweede keer terug kwamen om het nageleverde te monteren ( maart) Echter staan we nog steeds onder te koude en dan weer koude douche, er is niks aan in te stellen. Echter hebben we alles al betaald maar we zijn goed van vertrouwen dat het eerdaags gemaakt gaat worden. Ook is een handgreepje van het badmeubel nog niet compleet. Ik vind het langduren!

Gerrit uit: ECHTEN DR

17-05-2018

Vestiging: Hoogeveen

Mijn ervaring:
Wij zijn heel tevreden. Adviseur Jan Peppinck nam alle tijd, had geduld en gaf goed advies. Prettige benadering! En met vragen kun je gerust binnenlopen want deze worden op een prettige en vakkundige manier behandeld. Alles werd op tijd en zorgvuldig afgeleverd. De installatie heb ik zelf gedaan en Benning Bouw BV uit Echten heeft tot volle tevredenheid enkele kleine aanpassingen verricht en voor ons een goede stucadoor en tegelzetter geregeld.
Wij bevelen Sani4All zeker aan wanneer u op zoek bent naar een nieuwe badkamer.

Eric & Claudia uit: Dinxperlo

17-05-2018

Vestiging: Varsseveld

Mijn ervaring:
Het complete en mooie assortiment in de showroom in Varsseveld heeft ons overtuigd om bij Sani4all het sanitair voor onze nieuwe badkamer te bestellen. Vervolgens zijn we door Joey en Luc uitstekend geholpen. Zij gaven vakkundig en vriendelijk advies, dachten met ons mee en namen uitgebreid de tijd om onze wensen en hun ideeën middels een 3-d tekening inzichtelijk te maken. Ook de verdere afhandeling - van offerte, tot bestelling en afrekening - liep eveneens correct. Als er al een probleem(pje) bleek te zijn is het steeds creatief, flexibel tot onze volste tevredenheid opgelost. Het resultaat mag er zijn; we genieten elke dag van onze nieuwe, comfortabele en mooie badkamer!
Familie Coenders uit Dinxperlo

Fam uit: Genemuiden

16-05-2018

Mijn ervaring:
We zagen erg op tegen de grote verbouwing van de badkamer, maar gelukkig is het erg meegevallen. Dit komt voornamelijk door Anne-Dirk de verkoper die ons super door de verbouwing heeft geholpen vanaf het moment dat we de winkel inkwamen totdat de laatste tegel aan de muur was geplakt.

Peter uit: Nieuwegeun

26-04-2018

Vestiging: Vianen

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Wij zijn zeer goed door Bas ten Have van het filiaal Vianen geholpen alles vrijblijvend en deskundig voorgelicht gaf goede advisering
Ook De aflevering en de nazorg was bij Bas ten Have in goede handen

Bert uit: Kampen

25-04-2018

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Ook wij hebben een goede ervaring gehad met Sani4all
Alles op tijd geleverd. Wij hadden de badkamer en toilet tegelijk en toch binnen de drie weken klaar
Vooral prijsverhouding met concurenten is voordeliger.
Ondanks dat ik zelf de installaties heb gedaan hadden we ook een goede aannemer Henk Troost uit Rouveen die ook mee dacht en wat het belanrijkste was een goede tegelzetter in dienst heeft.
Dus wij zijn dik tevreden

Desiree uit: Wezep

24-04-2018
7,4

Mijn ervaring:
Helaas waren de wastafelkranen niet geleverd. Deze werden per post nageleverd. Later bleek dat de verkeerde doucheset geleverd was. Deze moest ik toen dus zelf gaan omruilen omdat de installateur er al was. Jammer, een beetje slordig komt dat over.

Mark uit: Zwolle

24-04-2018

Gekozen voor: Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Ik heb fijne ervaringen met Sani4all. Wij zijn goed geholpen door vakbekwame mensen. Wat wij ook erg mooi vonden zijn de 3D tekeningen die ze maken. Op deze manier krijg je een goed beeld van het eindresultaat. Samengevat echt een aanrader!!