Beoordelingen SamSam – Hartverwarmende energie

• Hoe leuk vindt u SamSam? 8,8
  • Duurzaamheid 8,8

Marieke uit: Ridderkerk

26-11-2018

Wij zijn nog maar net overgestapt dus ik kan nog moeilijk een beoordeling geven. De overstap was erg prettig.

Stefan uit: Numansdorp

22-11-2018
9,5

Overstap ging soepel, kreeg al spoedig een leuk blad in de bus met allerlei verhalen en tips. Werd netjes teruggebeld over nog wat openstaande dingetjes die ik zelf nog moest controleren. Account voor online portal kwam ook vanzelf, top!

Wiendelt uit: Zwolle

22-11-2018

Vind ik lastig te omschrijven. Ik ben zeer tevreden.
P.S. Mij valt op dat u in de vraagstelling 'u' gebruikt terwijl u in de mail meedoet met de mode om iedereen, ongeacht leeftijd, met je en jou aan te spreken. Ik ben 84. En u?

Henk uit: Apeldoorn

09-11-2018

Wij vinden het een goed streven dat jullie geld aan een goed doel geven, er zouden er meer moeten volgen.

Jan uit: Stroe

20-10-2018
9,5

Goede service, vaak dezelfde persoon aan de klantenservice gehad, die zaken snel kan regelen.
Tarief is concurrent met de andere grote aanbieders.

Pieter uit: Harderwijk

22-09-2018

Niets dan goeds van deze club te zeggen, tot nu toe geen enkel probleempje gehad, alles loopt zoals het moet, dus wat wil je nog meer? Misschien niet de bodemprijs voor de energie, maar daar help je dan wel weer het goede doel mee, en dat is toch een fijne gedachte?!

Jeanette uit: Veenendaal

20-09-2018
8,5

we zijn net over dus daar is nog niet zoveel over te zeggen, fijn dat er even gebeld werd nadat we overgegaan waren naar SamSam

Gert uit: Werkendam

04-09-2018

echt gaaf dat zoiets bestaat! mooi streven van SamSam. en hoe gaaf is het als je van je energiemaatschappij een handgeschreven kaart krijgt om te feliciteren met je huwelijk! het is ook niet echt duur, ook is contact goed verlopen

chris uit: koedijk

25-08-2018
7,8

Ik voel me prettig bij uw energievoorziening.

Nelleke uit: Zoetermeer

01-08-2018

Tot nu toe ging alles soepel en zijn jullie snel met reageren.
Ga zo door!