Beoordelingen SamSam – Hartverwarmende energie

• Duurzaamheid 8,8

Tjabe uit: Barendrecht

03-10-2017
7,8

Bij grote bedrijven kan je snel een gevoel van achterdocht krijgen en kan het aanvoelen alsof je maar een 'nummer' bent. Zeker als je slechte ervaringen in het verleden hebt gehad, zal dit gevoel verstrekt worden. Een van de redenen is hiervoor zijn de motieven van het bedrijf. Uiteindelijk draait het voor de meeste bedrijven om veel klanten en winst. SamSam is in dit alles tot nu toe anders geweest in ons persoonlijk contact. Je voelt je geen 'nummer' en begrip wordt getoond voor jouw kant van het verhaal. Samen met het feit dat het uitkomt voor de Christelijke identiteit (hoewel het Evangelie mag nog wel meer naar de voorgrond geschoven mag worden ;) ) en doelbewust goede doelen ondersteunt, is het tot nu toe een energie leverancier die ik nog niet eerder ben tegengekomen en zeker een ieder zou aanraden!

Feike uit: Bolsward

29-09-2017

Een ideaal en tegelijk een goed doel ondersteunen

J. uit: Krimpen aan den IJssel

31-07-2017

Goede ervaring met SamSam, ik ben blij dat ik overgestapt ben. Tegen iedere energie aanbieder die aan de deur komt vertel ik van de goede doelen bij SamSam en daar hebben ze niet van terug!

Kees uit: Apeldoorn

19-07-2017

Ga zo door!!!!!!

hilly uit: winschoten

12-07-2017

Een heel mooi intitiatief. Strevend naar echte duurzaamheid met het oog op ondersteuning van de medemens. Overstappen ging vlekkeloos!
Ga zo door!!

A. uit: Asperen

11-07-2017

Eindelijk een energiebedrijf waar ik heelmaal achter kan staan!

Maurice uit: Groningen

11-07-2017

Eén en al lof! makkelijk overstappen, goede tarieven en een goed doel helpen, wat wil je nog meer!

WMJ uit: Soesterberg

09-06-2017
n.v.t.

U bent te vroeg met deze vragen over mijn ervaring met SamSam: Ik heb ons gezin net gisteren ingeschreven. U was ook heel snel met het reageren op mijn inschrijving: Nog geen 2 uur later had ik een medewerkster van u aan de lijn. Tot zo ver gaat het dus goed. Wel een opmerking: De telefoonverbinding was niet zo best en dat lag niet aan mijn toestel. Misschien kan daar nog aan gesleuteld worden?

familie uit: Katwijk

26-05-2017

we zijn reuze tevreden, feitelijk over alles. de communicatie is duidelijk en vriendelijk, de afwerking prima.

Jeroen uit: Lopik

26-05-2017

Het was heel.prettig en fijn gesprek waar we ons konden vinden in het doel sam sam collectief!!