Beoordelingen SamSam – Hartverwarmende energie

• Hoe leuk vindt u SamSam? 8,8
  • Duurzaamheid 8,8

J. uit: Krimpen aan den IJssel

31-07-2017

Goede ervaring met SamSam, ik ben blij dat ik overgestapt ben. Tegen iedere energie aanbieder die aan de deur komt vertel ik van de goede doelen bij SamSam en daar hebben ze niet van terug!

Kees uit: Apeldoorn

19-07-2017

Ga zo door!!!!!!

hilly uit: winschoten

12-07-2017

Een heel mooi intitiatief. Strevend naar echte duurzaamheid met het oog op ondersteuning van de medemens. Overstappen ging vlekkeloos!
Ga zo door!!

A. uit: Asperen

11-07-2017

Eindelijk een energiebedrijf waar ik heelmaal achter kan staan!

Maurice uit: Groningen

11-07-2017

Eén en al lof! makkelijk overstappen, goede tarieven en een goed doel helpen, wat wil je nog meer!

WMJ uit: Soesterberg

09-06-2017
n.v.t.

U bent te vroeg met deze vragen over mijn ervaring met SamSam: Ik heb ons gezin net gisteren ingeschreven. U was ook heel snel met het reageren op mijn inschrijving: Nog geen 2 uur later had ik een medewerkster van u aan de lijn. Tot zo ver gaat het dus goed. Wel een opmerking: De telefoonverbinding was niet zo best en dat lag niet aan mijn toestel. Misschien kan daar nog aan gesleuteld worden?

familie uit: Katwijk

26-05-2017

we zijn reuze tevreden, feitelijk over alles. de communicatie is duidelijk en vriendelijk, de afwerking prima.

Jeroen uit: Lopik

26-05-2017

Het was heel.prettig en fijn gesprek waar we ons konden vinden in het doel sam sam collectief!!

René uit: Culemborg

16-05-2017

Mijn weliswaar prille contacten tot nu toe onderga ik als een soort "welkom bij de club" ervaring. Ik heb tenminste alle vertrouwen in, dat in de vertaalslag naar de praktijk het ook vanaf 15 juli 2017 daadwerkelijk bewaarheid zal worden. En het voelt alsof hier een soort energiebeleid wordt gevoerd, dat in het komende Messiaanse Rijk niet zou misstaan. Ik hoop tot mijn uitvaart energie te mogen ontvangen van......SamSam Collectief en wens de organisatie alle heil en succes!

Hanna uit: Rhoon

04-05-2017

het fijnste vind ik dat al betalen wij nog minder en toch aan de goede doelen wordt gegeven.