Beoordelingen SamSam – Hartverwarmende energie

• Hoe leuk vindt u SamSam? 8,8
  • Duurzaamheid 8,8

Jolande uit: Nijverdal

26-11-2017

Goed en vriendelijk contact. Wel komt de enquete te vroeg. De daadwerkelijk overstap moet nog plaatsvinden.

Johan uit: Apeldoorn

03-11-2017
9,5

Jullie zijn mijn nieuwe favoriet voor energie en wie weet in de toekomst voor meer algemene voorzieningen? Ik heb zelden een vriendelijkere, hartelijkere bejegening gehad als via SamSam, moge de Heer jullie initiatieven zegenen. Het feit dat ik een briefkaart met een persoonlijke boodschap meegestuurd kreeg, deed mijn hart smelten! In één woord: WOW!
Veel liefs van jullie nieuwe klant, Johan!

Robbert Willem uit: Ede

18-10-2017
9,5

SamSam is een eerlijke en betrouwbare energiemaatschappij. Het overstappen ging extreem soepel. Nooit eerder besefte ik dat het zo makkelijk geregeld kon worden. Ook mooi meegenomen dat ik nu Mercy Ships extra kan steunen, terwijl ik nu nog minder betaal.

Tjabe uit: Barendrecht

03-10-2017
7,8

Bij grote bedrijven kan je snel een gevoel van achterdocht krijgen en kan het aanvoelen alsof je maar een 'nummer' bent. Zeker als je slechte ervaringen in het verleden hebt gehad, zal dit gevoel verstrekt worden. Een van de redenen is hiervoor zijn de motieven van het bedrijf. Uiteindelijk draait het voor de meeste bedrijven om veel klanten en winst. SamSam is in dit alles tot nu toe anders geweest in ons persoonlijk contact. Je voelt je geen 'nummer' en begrip wordt getoond voor jouw kant van het verhaal. Samen met het feit dat het uitkomt voor de Christelijke identiteit (hoewel het Evangelie mag nog wel meer naar de voorgrond geschoven mag worden ;) ) en doelbewust goede doelen ondersteunt, is het tot nu toe een energie leverancier die ik nog niet eerder ben tegengekomen en zeker een ieder zou aanraden!

Feike uit: Bolsward

29-09-2017

Een ideaal en tegelijk een goed doel ondersteunen

J. uit: Krimpen aan den IJssel

31-07-2017

Goede ervaring met SamSam, ik ben blij dat ik overgestapt ben. Tegen iedere energie aanbieder die aan de deur komt vertel ik van de goede doelen bij SamSam en daar hebben ze niet van terug!

Kees uit: Apeldoorn

19-07-2017

Ga zo door!!!!!!

hilly uit: winschoten

12-07-2017

Een heel mooi intitiatief. Strevend naar echte duurzaamheid met het oog op ondersteuning van de medemens. Overstappen ging vlekkeloos!
Ga zo door!!

A. uit: Asperen

11-07-2017

Eindelijk een energiebedrijf waar ik heelmaal achter kan staan!

Maurice uit: Groningen

11-07-2017

Eén en al lof! makkelijk overstappen, goede tarieven en een goed doel helpen, wat wil je nog meer!