Beoordelingen Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Noord en Junior Tilburg - Noord

• Bereikbaarheid 8,3

15-10-2017

Musa babagiray uit: Tilburg

14-10-2017
7,6

Goede tandarts alleen soms word er wel onduidelijk verteld wat er gaat gebeuren en wat echt de kostenbegroting daarvan is want prijs fout was er en afspraken plannen gaat goed al kunnen Ze niet altijd op tijden die ik voorstel inplannen (want ik wil zoveel na schooltijd in verband missende uren MBO die je dan moet inhallen in vrije tijd) als een tandarts ziek is op de dag van mijn afspraak en de afspraak bellend word verzet naar de volgende dag met de zelfde ortho omdat je dan ook een afspraak hebt word ik eerst na boven gestuurd naar de ortho die ik eigenlijk de dag er voor had maar zij werkt volgens de andere collega’s niet op woensdag en toch wouden ze kijken ik zat bij de ortho 1,5min op de stoel en ze zij al meteen spalk is niet goed moet vervangen worden en toen tandarts assistente kwam en overlegde met de ortho van diendag zijden ze meteen de kaak en tanden staan niet recht je moet weer een beugel hebben en dit adviseren wij ook als ze vragen of je dit wil en je nee zegt omdat ik heel lang een beugel heb gehad en niet weer wil en ze de spalk afraden omdat het zo kan blijven of de tanden/kaak erger kan worden maar ik wil de beugel niet omdat ik beugel al heb gehad om ze recht te laten staan en toen werd ik na beneden geroepen en daar werd kies gevuld

Bij mijn aller eerste controle nieuwe patiënt word me tanden bekeken daarna foto’s gemaakt en daarna als eindstand gegeven dat ik een diepe gaatje heb en paar kleine anderen wortelkanaalbehandeling moet ondergaan voor de diepen dus kosten zorgsom gegeven hmm ik zo twijfelen of dit wel nodig is en of het niet kan worden gevuld maar tandartsen weten beter dacht ik na andere afspraak werd het toch vullen en gezegd volgende keer gaan we kijken of die kies blijft of er uit gaan trekken ook worden eerder gemaakte afspraken voor wortelkanaalbehandeling niet geweizigd of afgezegd en blijven staan en dus veel meer op en neer moet gaan naar de tandarts volgende maand

Jennifer uit: Roosendaal

13-10-2017

Walther uit: Tilburg

13-10-2017

Prettige sfeer en fijne / competente medewerkers.

12-10-2017

Telefonisch bereikbaarheid laat wel eens te wensen over. Duurt soms lang eer er contact is

Patrick uit: Tilburg

8,2

Kom al een behoorlijke tijd bij deze instantie en naar tevredenheid.

n.v.t.

Euveltje uit: Tilburg

10-10-2017

Rustige correcte behandelining met uitleg