Beoordelingen Samenwerkende Tandartsen Strijen

8,1
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,6
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,1

23-07-2019
9,6

Heel aardig. Vertellen duidelijk wat er gaat gebeuren. Stellen je op het gemak.

AM Vermeulen Dorst uit: Westmaas

10-07-2019

Mijn ervaring is .Dat ik altijd netjes geholpen ben.

Rolf uit: Strijen

9,6

Ik was vroeg maar na 2 minuten was ik al aan de beurt.
Prima uitleg gehad over wat ze gingen doen en ook vrij snel weer klaar.

Monique van Dijk uit: Strijen

9,8

Het gevoel dat je nog geen nummer bent zoals bij zoveel tandarts. Er is begrip, je kunt snel terecht en dat geeft rust. Geen snel, snel mentaliteit maar duidelijkheid in zaken. Ook begrip voor het feit dat je enige angst bij de tandarts kunt ervaren is fijn. alles is bespreekbaar!

Caroline Goud uit: Maasdam

7,9

Hitsert uit: Klaaswaal

6,0

Wij hebben de laatste jaren zo veel tandarts gehad. En ze zijn hebben allemaal een andere mening en manier van werken. Daardoor staan we er neutraal in.

Willem uit: Strijen

9,5

Goed en snel

R.A. de Bruin uit: Strije

02-07-2019
7,0

Over (het functioneren van) de tandarts an sich heb ik niets te klagen. Waar ik wel erg ongelukkig over ben is "de opzet" van deze praktijk. Sedert april 2010 ben ik patiƫnt van de Samenwerkende Tandartsen in Strijen en inmiddels heb ik al 4 of 5 nieuwe tandartsen "voorbij" zien komen. Ik krijg een beetje de indruk dat er gekozen is voor een duiventilconstructie, waarin jonge, pas afgestudeerde tandartsen, wat ervaring kunnen opdoen, voordat ze "uitvliegen" naar een eigen praktijk/mooier deel van ons land o.i.d.

28-06-2019

G. Klingens uit: Strijen