Beoordelingen Samenwerkende Tandartsen Strijen

8,1
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,1

Niks mis mee

26-07-2019

26-07-2019
5,3

Mondhygiëniste uitstekend, eerlijk en onbaatzuchtig.
Tandarts: Je wordt onnodig op kosten gejaagd. Er worden zaken in rekening gebracht die niet zijn uitgevoerd.
Ik werd door de tandarts tijdens de periodieke controle verwezen naar de mondhygiëniste voor reiniging terwijl die vervolgens aangaf dat reiniging niet nodig was, geen tandsteen slechts wat koffieaanslag..
Als klap op de vuurpijl ligt er nu de nota van de tandarts die zelf reinigingskosten in rekening brengt, terwijl dat dus niet is gebeurd door haar. Zij zei dat dat reiniging altijd tijdens een periodieke controle apart in rekening werd gebracht. Op vorige nota's bleek daar na raadpleging geen sprake van te zijn. Anna Reis verwijderde altijd wat aanslag en tandsteen binnen de periodieke controle zonder daarvoor extra bedragen in rekening te brengen.

R.J.B.van 05292705362 Dam uit: Strijen

24-07-2019
5,3

23-07-2019
9,6

Heel aardig. Vertellen duidelijk wat er gaat gebeuren. Stellen je op het gemak.

AM Vermeulen Dorst uit: Westmaas

10-07-2019

Mijn ervaring is .Dat ik altijd netjes geholpen ben.

Rolf uit: Strijen

9,6

Ik was vroeg maar na 2 minuten was ik al aan de beurt.
Prima uitleg gehad over wat ze gingen doen en ook vrij snel weer klaar.

Monique van Dijk uit: Strijen

9,8

Het gevoel dat je nog geen nummer bent zoals bij zoveel tandarts. Er is begrip, je kunt snel terecht en dat geeft rust. Geen snel, snel mentaliteit maar duidelijkheid in zaken. Ook begrip voor het feit dat je enige angst bij de tandarts kunt ervaren is fijn. alles is bespreekbaar!

Caroline Goud uit: Maasdam

03-07-2019
7,9

Hitsert uit: Klaaswaal

03-07-2019
6,0

Wij hebben de laatste jaren zo veel tandarts gehad. En ze zijn hebben allemaal een andere mening en manier van werken. Daardoor staan we er neutraal in.