Beoordelingen Saman Groep Woongoed

8,1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 7,9
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 8,1
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,1
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8,0

Gerrie uit: Middelburg

03-12-2017
5,2

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 5

Verschillende pogingen gedaan om zonnepanelen te laten plaatsen.
Afspraak gemaakt dus vrij genomen resultaat ze kwamen niet! bij de buren verderop in de straat maar die hadden geen afspraak gemaakt zelfs geen excuus of vergoeding aangeboden!
Nog 2 maal moeten bellen voor de afspraak! Geen excuus gemaakt en ze konden mijn aanmelding ook niet vinden?
Zonnepanelen uiteindelijk geplaatst maar helaas het afvoerpijpje voor op het dak vergeten dus nog geen aansluiting dat werd de volgende dag!
Er kwamen andere monteurs en hoorde de opmerking dat de panelen maar op 4 plaatsen vast zaten ipv 8? ik heb er geen verstand van maar klinkt toch twijfelachtig.
Nou ja ze zitten erop en nu maar hopen dat alles goed gaat.
De communicatie is ronduit slecht en meerdere mensen in mijn straat zijn daardoor afgehaakt!!
Doe er je voordeel mee!!

Kees uit: Middelburg

02-12-2017

Ik ben zeer tevreden over de service en de nette aanleg van de zonnepanelen zowel binnen als buiten.
Keurig werk geleverd door jullie monteurs.

P uit: Middeburg

20-11-2017
6,7

Plaatsing zonnepanelen is op zich goed gebeurd, denk ik. Ik kan hier niet over oordelen. De werkzaamheden bestonden uit verschillende onderdelen. De onderlinge communicatie verliep niet altijd goed en kan beter. Het overzicht ontbrak.

vriendelijke groet,

P.Kersten

Ment. uit: Middelburg.

14-11-2017

De mannen hebben keurig gewerkt zowel binnen als buiten.

B uit: Middelburg

10-11-2017

30-10-2017
7,4

Plaatsing snel en goed verlopen. De monteurs waren zeer beleefd en netjes. Ze hebben keurig werk geleverd.

P uit: Middelburg

29-10-2017
7,0

Paulus uit: Nieuw en St Joosland

28-10-2017

Snel en goed werk geleverd .We zijn zeer tevreden. Er zijn
nieuwe panelen gelegd.

cor en annelies uit: middelburg

28-10-2017

Adrie uit: Middelburg