Beoordelingen Saman Groep Woongoed

8,1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 8,1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 7,9
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,2
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,4
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8,1

Gerda uit: 4335 hg Middelburg

23-06-2018
7,2

Door ziekte van een medewerker is de eerste keer het elektrische gedeelte aangebracht en de panelen enkele weken daarna.

Herman uit: MIDDELBURG

23-06-2018

Matty uit: Middelburg

22-06-2018
7,0

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 4

Was best wel goed. mattyb@zeelandnet.nl

Barbara uit: Middelburg

20-06-2018
5,6

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 5

Bij opname is gezegd dat mijn meterkast geschikt is. Toen de panelen werden geplaatst zei de monteur dat de meterkast niet geschikt is. Ik zou hierover gebeld worden. Niet gebeurd dus zelf gebeld. Ik kreeg te horen dat ik weer gebeld zou worden voor een afspraak om te kijken of de meterkast inderdaad niet geschikt is. Ik moet nog steeds terug gebeld worden. Zonnepanelen liggen op het dak maar weet dus niet of het ook werkt.

Riet uit: Middelburg

18-06-2018

Collinda uit: Middelburg

09-05-2018
7,8

De uitvoering was prima alleen de planning klopte niet. Heb een hele dag zitten wachten en moest 2 x bellen wanner ze nu kwamen. Was erg vervelend op me vrij dag.

Meike uit: Middelburg

17-04-2018

M.J. uit: Middelburg

27-02-2018

Correct en vlot uitgevoerd.

Herman uit: MIDDELBURG

20-02-2018