Beoordelingen Salon Just for you

• Sfeer 9,5
  • Behandeling 9,4

Patries uit: Goirle

01-07-2018

Heerlijk verwend echt een aanrader

Aicha uit: Tilburg

29-06-2018

Super ervaring! Zeer ontspannende sfeer en leuke schoonheidsspecialiste. Eindelijk een specialist die de werking van de huid begrijpt!

Mickey uit: Tilburg

29-06-2018

Fijne ervaring ben zelf een jongeman van 29 en voelde me erg op mijn gemak en het was heerlijk.

Jill uit: Tilburg

22-03-2018

Een hele fijne eerste ervaring gehad. De behandeling was erg rustgevend en de persoonlijke aandacht is uitstekend. Ik zou Salon Just for you zeker aanbevelen aan anderen!

Judith uit: Tilburg

22-01-2018

Een heerlijke en goede behandeling gehad waarbij de combinatie van gezichtsbehandeling met hoofd massage eruit sprong. Persoonlijke aandacht was prettig en ook prettig dat het betaalbaar is. Zeker aan te bevelen en om terug te komen.

Yvette uit: Tilburg

09-10-2017
9,5

Jeanette is een ervaren professional die waarde hecht aan persoonlijke aandacht. Voor iemand die voor het eerst langs komt legt ze alles uit wat ze doet en vraagt ze bij alles of het goed is. Een erg prettige ervaring die ik zeker nog eens ga herhalen!

Lia uit: Reusel

15-12-2016

Super goed

mieke uit: tilburg

02-05-2016

Ik ben er helemaal ontspannen en nog mooier vandaan gekomen....bedankt Jeannette

Petra uit: Tilburg

05-04-2016

Heerlijke omgeving waar je helemaal tot rust komt en lekker verwend wordt ..

Jolanda uit: Tilburg

22-03-2016

Ze is professioneel, klantvriendelijk en haar producten waar ze mee werkt zijn erg goed. Een aanrader!