Beoordelingen Sajet Specials

• Nakomen afspraken 9,3

Eva uit: Driebergen

04-01-2018

Uw ervaring:
Mooi geboekte reis en keurige service

Mirelle uit: .

03-01-2018

Uw ervaring:
Een heerlijke reis naar Abu Dhabi en Dubai; georganiseerd met alles erop en eraan, zoals een privé-chauffeur en een gids bij de stadstour, maar ook voldoende ruimte voor vrije tijd. Mooi programma georganiseerd door Sajet Specials, met dank aan Jacqueline!

Anke uit: Driebergen Rijsenburg

02-01-2018
7,9

Uw ervaring:
We hebben een erg leuke reis meegemaakt, prima hotel, leuke uitstapjes. Sri Lanka heeft ons hart wel veroverd. De overgang van Nederland naar Sri Lanka was groot, we moesten echt wel een dag acclimatiseren. Het ene uitstapje was leuker dan het andere maar over het algemeen prima. Fijn was dat Jacqueline ons had ingecheckt voor de terugreis! (ook voor de heenreis maar dat hadden we zelf ook al gedaan) Dit hebben we ervaren als een hele fijne service.

Tamara uit: Zeist

14-11-2017

Uw ervaring:
Jacqueline heeft onze honeymoon naar Curacao tot in de puntjes verzorgd!! Erg blij mee. Absoluut een aanrader.

Bouke uit: driebergen

05-11-2017

Miriam uit: Driebergen

25-10-2017

Bart uit: Eck en Wiel

24-10-2017
9,8

Alles klopt gewoon!
Je krijgt erg snel antwoord op je vragen,
Divers aanbod om uit te kiezen.
voor vertrek ontvang je complete documentatie en ontvang je je instapkaarten voor de heen en tijdens het verblijf voor de terugvlucht.
Aan alles wordt gedacht of over mee gedacht.

leo uit: driebergen

12-10-2017

Uw ervaring:
Prima verzorgde reis . Afspraken over inhoud reis volledig nagekomen. Accommodatie zoals afgesproken. Bereikbaarheid bij nood prima, snelle reactie van Sajet bij vragen.

Angelique uit: Driebergen

04-09-2017
8,1

Birgit uit: Doorn

31-08-2017

Uw ervaring:
Jaqueline heeft ons geholpen onze vakantiewensen concreet te maken door met ons in gesprek te gaan. Door onze gezinssituatie met een gehandicapte zoon wisten wij niet goed wat we zochten, en wat er mogelijk was. Uiteindelijk is Jaqueline met een behoorlijk wensenlijstje op zoek gegaan naar een geschikte reis en accomodatie. Het was best even zoeken voor haar, maar ze heeft het gevonden. En wat hebben wij deze zomer genoten van een fantastische vakantie. Alles is zeer goed verlopen, en we hebben voor het eerst in jaren ondanks alle zorgen voor onze zoon kunnen ontspannen!