Beoordelingen Sajet Specials

• Nakomen afspraken 9,3

Jacqueline uit: Utrecht

21-08-2017

Uw ervaring:
Jacqueline Sajet heeft een fantastische reis voor ons samengesteld. Er was veel persoonlijke aandacht. Het was heerlijk dat alles geregeld was, tot aan het inchecken aan toe. Dank daarvoor, we komen graag bij je terug!

Fam. uit: Driebergen

15-08-2017

Uw ervaring:
Enthousiast persoon die goed met je meedenkt en altijd bereikbaar is. Prima reis samengesteld!

R uit: Driebergen

11-08-2017

Uw ervaring:
Niet de eerste reis met sajet. 2 jaar geleden heeft zij een reis naar de vs geboekt. Was bekender voor mij omdat ik daar gestudeerd had. Dit keer naar indonesie. Een rondreis bali en java. Bij aankomst stond schofeur al te wachten. Goed vervoer nette chauffeurs. Prima hotels. Alles was top geregeld. Voor een rondreis indonesie. Zeker als je die kant nog niet bent op geweest kan prima bij sejet terecht.

Marjo uit: Odijk

06-05-2017

Uw ervaring:
Het persoonlijk contact met Jacqueline Sajet ervaren wij als zeer plezierig, vriendelijk en correct. Aanpassingen worden goed geregeld en mocht zich tijdens de reis onverhoopt een camaliteit voordoen dan kunnen wij op ieder moment terugvallen op Sajet Specials zodat problemen zo spoedig mogelijk worden opgelost.
De nieuwe locatie in Driebergen-Rijssenburg is geweldig opgezet en prettig tijdens je voorbereiding van de reis.

Sheila uit: Doorn

08-03-2017

Uw ervaring:
Top zorg voor je reizen.

Marieke uit: Brussel

12-01-2017
9,8

Uw ervaring:
Fantastische reis voor ons gepland naar Argentinië en Chili. Het was precies naar wens. Juiste balans reizen en verblijf. Goede hotels en goede service onderweg. Snelle reactie toen er een nationale staking was en we een dagje langer moesten overnachten. Echt een top vakantie!!

Rene uit: Driebergen

09-01-2017

Frank en Agnes uit: Driebergen

16-12-2016

Uw ervaring:
heel tevreden, altijd hele leuke reizen gehad.
Jacqueline is goed in haar vak, betrouwbaar en enthousiast.

Stefan uit: Driebergen

14-12-2016

Uw ervaring:
Alle reizen zijn vooraf goed besproken, geen verrassingen en alles tot in de puntjes geregeld. Top!

Miranda uit: Zeist

14-12-2016

Uw ervaring:
Na eerder een mooie op reis gemaakte rondreis door Bali verzorgd te hebben, heb  ik afgelopen zomer weer bij Sajet Specials een reis naar Mallorca geboekt voor mijzelf en mijn twee puber dochters.(ik vermeld puber dochters om aan te geven dat de interesses hierdoor soms nogal uit elkaar liggen wat betreft invulling van een vakantie).

Sajet Specials heeft voor ons een mooie gevarieerde reis uitgezocht waarin zowel cultuur bezichtigen en het luieren bij een zwembad samen kwamen en we alledrie

een fantastische vakantie hebben gehad.

De bereikbaarheid en service op afstand was optimaal, zelfs aan de balie van het auto verhuurbedrijf die mijn creditcard niet konden aannemen door domme fout van mijzelf omdat ik hem niet goed geactiveerd had heeft Sajet Specials voor mij garant gestaan.

Het inchecken en daarvan een mail de dag voor vertrek krijgen vond ik erg fijn, geen omkijken op de dag zelf en zo door kunnen lopen is een service die je niet overal krijgt en zeker niet vanzelf sprekend..kortom erg tevreden.