Beoordelingen Sail Force

16-07-2018

Bart uit: Delfgauw

15-07-2018

Ervaring met: Zomerzeilen

Wij hebben een onvergetelijke dag op de Oosterschelde beleefd. Het weer was fantastisch en schipper Marco een bijzonder aardige gastheer. De voetgangersbrug van de haven was half gesperd, maar gelukkig kon het schip er net langs passeren. Wij voeren langs zeehonden op een zandbank en hebben heerlijk gezwommen op open water. Het zeilen liet Marco zo veel mogelijk aan ons over, dus zo ongeveer iedereen heeft het stuurwiel in handen gehad of aan de lier gedraaid. Bij thuiskomst had Marco al meteen de foto's van zijn fototoestel naar ons doorgestuurd. Alles tiptop geregeld. Bedankt Sail Force!

Ronald uit: Kapelle

05-07-2018

Ervaring met: Twilightraces

Rob uit: Alphen aan den Rijn

02-07-2018

Ervaring met: Zeiluitje

Afgelopen zondag hebben we met een 4 koppels vrienden het zeiljacht van SailForce voor een hele dag afgehuurd, compleet met schipper. Het was een stralend zonnige dag met een lekkere wind die eind van de dag zelfs aantrok tot een 5 Beaufort.
Schipper Marco is een hele fijne en relaxte schipper met ongelofelijk veel zeilervaring. Wat weet die veel van zeilen. Als je wat wilt bijleren over het trimmen van een zeilboot dan kunt je gerust bij Marco terecht.
Eenmaal uit de haven geeft Marco heel gemakelijk de touwtjes uit handen. Wij mogen vandaag de boot besturen. Eerst op weg naar de plaats waar we zeehondejes kunen spotten. En Ja hoor, ze wijn er. Heel relaxt en ontspannen geeft de schippner tips waardoor we steeds beter gaan zeilen en als wij als team beter gaan functioneren. In de middag varen we mee met twee korte regatta’s wat een leuke sportief element vormt voor deze dag.
Voor de wat serieusere zeilers onder ons was het een dag om veel op te steken over trimmen sneller kunnen zeilen.
Marco is ook een uitstekend gastheer die ons de hele dag prima heeft vermaakt leuke wetenswaardigheden over van alles en nogwat om en op de Oosterschelde.

Wij hebben enorm genoten dan deze dag!

IM Associates uit: Leuven

25-06-2018

Ervaring met: Bedrijfsuitje

De ene boot was moderner uitgerust dan de andere boot.
In de drukte van het varen was het soms moeilijk om vragen te stellen.

Bart uit: Sint-Pieters-Leeuw

20-06-2018

Ervaring met: Bedrijfsuitje

De organisatie van onze mini-zeilregatta was piekfijn in orde.
Communicatie & afspraken waren glashelder, de schepen & schippers absoluut top.

Alle deelnemers hebben ervan genoten ( hoewel op het einde de vermoeidheid zich liet voelen bij de meesten ;-) )

Jan uit: Turnhout

18-06-2018

Ervaring met: Teambuilding

super ervaring!

Martine uit: Arnemuiden

14-06-2018

Ervaring met: Bedrijfsuitje

We hebben een hele mooie ervaring beleeft met Sail Force! geweldig!!

Ann uit: Deinze

05-06-2018

Ervaring met: Teambuilding

Werkelijk top! Een geweldige ervaring en een excellente teambuilding.
De sfeer, de zeilervaring, onze kapitein, de service, het bezoek en eten bij de oesterij, ... , het geheel klopt en is voor herhaling vatbaar!

Adriaan uit: Nieuwdorp

04-06-2018

Ervaring met: Twilightraces

Mooie beleving, met uitstekende prijskwaliteitsverhouding