Beoordelingen Sail Force

Karin uit: Kloetinge

03-10-2017
8,1

Ervaring met: Zeilregatta

Hallo Marco, Super leuk teamuitje. Iedereen heeft geweldig genoten. Dankjewel voor een sportieve en heerlijke middag!
Kan helaas het bestand met foto;s (nog) niet openen. Kan ook aan mij liggen, dus vraag morgen even hulp op kantoor! ;-) Hartelijke groet, Karin

02-10-2017

Super!

Total Waste Systems BV uit: Roosendaal

02-10-2017
9,9

Ervaring met: Bedrijfsuitje

De begeleiding door Marco en Ab bleek iets af te wijken. Bij Marco was er meer oog voor veiligheid en aanvullende informatie over de omgeving. Dat is prima bevallen.

Los daar van hebben we met zijn allen uitzonderlijk genoten van een heerlijke sportieve middag op het water!

Niels uit: Steenokkerzeel, België

30-09-2017

Ervaring met: Bedrijfsuitje

Voor de ultieme zeilbeleving én gezelligheid met elkaar op het water, kies je voor SailForce. Wat Dutch Network Brussels betreft, elk jaar weer!

Elly uit: Moergestel

14-09-2017

Ervaring met: Zeiluitje

We hebben met ons gezin super genoten.

corrine

04-09-2017
9,6

Ervaring met: Twilightraces

Het is fantastisch om met Marco van SailForce samen te werken. Ook aan boord legt hij heel relaxt alles van de boot en de wedstrijd uit. Zowel voor ervaren als niet ervaren zeilers is het meezeilen, op dit prachtige zeilschip van SailForce, een geweldige ervaring!!

N uit: Amersfoort

01-09-2017

Ervaring met: Bedrijfsuitje

Als bedrijfsuitje hebben wij een zeilregatta gedaan met 52 personen verdeeld over 7 zeilboten. Het was een goed georganiseerde middag en erg leuke ervaring.

Rob uit: Kapellen

24-08-2017

Ervaring met: Bedrijfsuitje

Geslaagd evenement met een zeer bekwame schipper. Echt een aanrader.