Beoordelingen Runhart Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,5

karine uit: vroomshoop

01-12-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: advies van schilder

Runhart doet zijn uiterste best om alles netjes en op tijd af te maken!!!

Jan en Tine uit: Westerhaar-Vriezenveensewijk

05-11-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Niet bewust voor gekozen

Buitenmuren laten sausen. Alles netjes afgeplakt, vlot gewerkt, prima resultaat, zeer tevreden over het geleverde werk.

Arjan uit: Den Ham

20-06-2016

Duidelijke afspraken en correcte uitvoering. Het bloemetje achteraf is helemaal niet nodig maar wordt wel gewaardeerd.

Jan uit: Den Ham

27-05-2016
9,6

Runhart werkt snel en zeer nauwkeurig.

M. uit: Vroomshoop

24-05-2016

Prima schilder! Werkt snel en netjes. Mooi eindresultaat.

Adelien en Carl uit: Vriezenveen

14-04-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wij hebben voor Runhart gekozen en toevallig was hij sikkens Quality Painter

Ons huis was voorzien van donkere kozijnen en enkel glas.Runhart schilderwerken heeft onze gehele buitenkant van de woning voorzien van nieuw schilderwerk en dubbelglas.Wij zijn heel erg tevreden over hoe het schilderen en dubbelglas is uitgevoerd.Top kwaliteit en een echte aanrader Runhartschilderwerken.

Dirk Jan en Corine uit: Daarlerveen

07-04-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Runhart staat bekend als een zeer goed schildersbedrijf

Ons achterstallig onderhoud aan het verfwerk is echt heel netjes bijgewerkt. We zijn er erg tevreden over. Er wordt keurig gecommuniceerd als hij er een dag niet is. Het eindresultaat is super, het is bijna weer als nieuw! :-)

Frans uit: Westerhaar

10-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Op advies van Runhart schilderwerken

Zeerr nette en goede schilder die z'n afspraken na komt. Prijs kwaliteit in verhouding. Een aanrader voor iedereen.

Klos uit: westerhaar

05-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Als bedrijf zijnde wil je het beste voor je klanten, zo ook de uitstraling van het pand.

Dhr Runhart is een nette en eerlijke ondernemer die al jaren bij ons het schilderwerk verzorgt, en altijd netjes de afgesproken werkzaamheden verricht.

Wij zijn uitermate tevreden over de werkwijze van Dhr Runhart.

Ina en Gerrit uit: Westerhaar

25-01-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Advies van Wim

Ook in een minder gemakkelijke periode is in een goede verstandhouding de opdracht naar wens uitgevoerd.
Helemaal tevreden. De binnenschilder over de vloer heeft toch wel iets speciaals. Het heeft de goede contacten alleen maar versterkt. Wim.. bedankt