Beoordelingen Rozenhof Trouwringen

• Prijs / kwaliteit verhouding 9,1
  • Betrouwbaarheid 9,4

L

11-10-2018

Ervaring: Het was heel fijn om bij Rozenhof onze trouwringen uit te zoeken! Theo nam de tijd om alles te laten zien, zodat wij een beeld kregen van wat we wel en niet mooi vinden. Daarnaast kregen we advies wat betreft materiaal, vorm etc. Uiteindelijk hebben we precies de ringen gevonden die we zochten, zonder overhaast een keuze te maken. En deze waren ook nog eens super snel klaar! Kortom, een hele prettige ervaring!

Sandra uit: Holten

15-09-2018

Ervaring: Veel tijd en expertise beschikbaar om de juiste keuze te maken. We zijn erg gelukkig met het mooie resultaat.

Nils & Nathalie uit: Veendam

28-08-2018

Ervaring: Voor onze bruiloft hebben wij geheel persoonlijke trouwringen laten ontwerpen. In een gezellig gesprek hebben wij álle mogelijkheden (en dat zijn er veel..) bekeken, besproken en gepast. Uiteindelijk zijn al onze wensen samengebracht in één, voor ons perfecte, ring! Geweldige service!

Martine uit: Eerbeek

19-08-2018

Ervaring: Een aanrader, zeer vriendelijk geholpen, een grote collectie voor ieder wat wils, als je hier niet slaagt..... bedankt!

Niels uit: Houten

16-08-2018

Ervaring: Uitgebreide collectie. Goed advies bij het ontwerpen van een ring. Vriendelijk personeel.

Erwin uit: Huizen

12-08-2018

Ervaring: Indrukwekkende ervaring.

Peter uit: Purmerend

08-07-2018
9,5

Ervaring: Het juiste woord heb ik nog niet gevonden, maar het was in ieder geval enorm bijzonder. Als je gaat trouwen en opzoek bent, is het een “must do”.

Eline uit: Groningen

29-06-2018

Ervaring: Veel keuze, goede kwaliteit.

Marco uit: Hollandscheveld

25-06-2018

Ervaring: Prettige sfeer, goed advies. En snel geregeld.

Jeffrey en Janneke uit: Hoogeveen

23-06-2018

Ervaring: We hebben met veel plezier prachtige trouwringen uitgezocht. Ontzettend leuk om een ‘eigen collectie’ samen te stellen en daaruit te kiezen.