Beoordelingen Rozenhof Trouwringen

• Prijs / kwaliteit verhouding 9,1
  • Betrouwbaarheid 9,4

Jaap uit: Rotterdam

26-09-2017

Ervaring: Zeer betrouwbaar en terzake vakkundig.
Klantvriendelijk, hoffelijk en raadgevend bij het maken van de juiste keuze, uit de grootste collectie ooit gezien.
Zijn heel blij met de gemaakte keuze; geelgouden ringen, damesring diagonaal doorgezaagd met diamant, herenigd met monogram.
Zeer exclusief, mooi, opvallend en persoonlijk.

Koen uit: Enter

16-09-2017

Ervaring: Een groot pluspunt is, dat je na werktijd en zondags hier terecht kunnen ! En een hele goeie service !
Een echte aanrader !!!!!!

Gea uit: Drogteropslagen

9,5

Ervaring: Super goed en professioneel advies gekregen.
De kennis van Hr. Verbree is zodanig goed dat ik uiteindelijk mijn droom trouwring heb uit kunnen zoeken.
Mijn trouwring is de overtreffende trap van de ring, waar ik erg aan verknocht was. Dus de ideale oplossing.

Ruth uit: Twello

16-09-2017

Ervaring: Grote collectie aan ringen. Bij het uitzoeken werd echt de tijd voor ons genomen.

Michiel uit: Hengelo

15-09-2017

Ervaring: Makkelijk een afspraak te maken. Een zeer uitgebreide collectie en je kunt in alle rust je keuze maken. Top service

Sandra uit: Soest

13-09-2017

Ervaring: Ontzettend kundig en daarnaast enorm knap om ons uit de enorme collectie de juiste ringen te laten kiezen.
Daarnaast aangenaam verrast door bijzondere oorbellen en bijpassende hanger, zodat mijn Bruidsoutfit helemaal af is. Enorm bedankt voor de goede adviezen.

Melanie uit: Winschoten

29-08-2017

Ervaring: Zeer klant vriendelijk.Ruime keus .Onze wensen konden op zeer korte termijn gerealiseerd worden.

Alinda uit: Zoetermeer

29-08-2017

Ervaring: Zeer vriendelijk en warm ontvangst. Je mag alles proberen en voelen. Men denkt echt met je mee, immers je kiest niet dagelijks trouwringen uit.

Chantal uit: Hoogeveen

29-08-2017

Ervaring: Goed advies, duidelijke communicatie, snelle service.
Heel veel keuze wat het kiezen best lastig kan maken.
De thee of koffie staat gelijk klaar kortom leuk en vriendelijk geholpen.

Jonathan uit: Leek

25-08-2017

Ervaring: We zochten goed naar trouwringen. Iets speciaals, ringen die je niet vaak ziet. En dan zeker 'die' van haar...
En dat is gelukt in de Rozenhof! Op een zéér relaxte manier zijn we door de collectie heengegaan. En wat een keus.. We zijn ontzettend trots op onze keus en Theo Verbree ontzettend dankbaar dat hij ons kon helpen aan de 2 ringen voor het leven! Dus.... niet over nadenken. Afspraak maken en heen. Het zal je niet tegenvallen.