Beoordelingen Rozenhof Trouwringen

• Prijs / kwaliteit verhouding 9,1
  • Betrouwbaarheid 9,4

Sandra uit: Holten

15-09-2018

Ervaring: Veel tijd en expertise beschikbaar om de juiste keuze te maken. We zijn erg gelukkig met het mooie resultaat.

Nils & Nathalie uit: Veendam

28-08-2018

Ervaring: Voor onze bruiloft hebben wij geheel persoonlijke trouwringen laten ontwerpen. In een gezellig gesprek hebben wij álle mogelijkheden (en dat zijn er veel..) bekeken, besproken en gepast. Uiteindelijk zijn al onze wensen samengebracht in één, voor ons perfecte, ring! Geweldige service!

Martine uit: Eerbeek

19-08-2018

Ervaring: Een aanrader, zeer vriendelijk geholpen, een grote collectie voor ieder wat wils, als je hier niet slaagt..... bedankt!

Niels uit: Houten

16-08-2018

Ervaring: Uitgebreide collectie. Goed advies bij het ontwerpen van een ring. Vriendelijk personeel.

Erwin uit: Huizen

12-08-2018

Ervaring: Indrukwekkende ervaring.

Peter uit: Purmerend

08-07-2018
9,5

Ervaring: Het juiste woord heb ik nog niet gevonden, maar het was in ieder geval enorm bijzonder. Als je gaat trouwen en opzoek bent, is het een “must do”.

Eline uit: Groningen

29-06-2018

Ervaring: Veel keuze, goede kwaliteit.

Marco uit: Hollandscheveld

25-06-2018

Ervaring: Prettige sfeer, goed advies. En snel geregeld.

Jeffrey en Janneke uit: Hoogeveen

23-06-2018

Ervaring: We hebben met veel plezier prachtige trouwringen uitgezocht. Ontzettend leuk om een ‘eigen collectie’ samen te stellen en daaruit te kiezen.

Marinka uit: Weesp

22-06-2018

Ervaring: Wij zijn erg goed geholpen met het uitzoeken van onze trouwringen. De keuze is erg groot en met wat kleine aanpassingen hebben wij de perfecte ringen gevonden