Beoordelingen Rozenhof Trouwringen

• Prijs / kwaliteit verhouding 9,1
  • Betrouwbaarheid 9,4

Freek uit: Groningen

23-05-2018

Ervaring: Heel hartelijk ontvangen en neemt de tijd om advies te geven.

Joyce uit: Deventer

10-05-2018

Ervaring: Ruime keuze. Ook mooie unieke ringen die je niet snel ziet. Erg fijn dat er tijd voor je genomen wordt. Gastvrij ontvangst. Goed bekeken naar onze smaak en op basis daarvan met ringen aangekomen.

Stephan uit: Veendam

08-05-2018

Ervaring: Wij zijn ze vaak tegengekomen op de beurs en het gesprek was daar al goed en vertrouwd, hierop hebben we een afspraak gemaakt. Eenmaal aangekomen hebben we gigantisch veel keus aan ringen gezien. Er werd echt naar ons geluisterd en goed mee gedacht m.b.t. onze wensen. We zagen meerdere ringen die ons aanspraken. Uiteindelijk hebben we hier een mooie keus uit kunnen maken. Mijn toekomstige vrouw heeft zelfs haar eigen droom ring kunnen samenstellen. Ook de prijs/kwaliteits verhouding viel hiermee erg mee.
Wij hebben onze droom ringen gevonden!

Harmen en Agnes uit: Ruinerwold

07-05-2018

Ervaring: Fijn gesprek met uitkiezen van de ringen. Alle tijd genomen voor het uitzoeken en veel mogelijkheden besproken. De manier van het uitzoeken sprak ons erg aan. Bij het ophalen ook weer alle tijd en goede afhandeling.

Helga uit: Wolvega

06-04-2018

Ervaring: Satisfied

Paul uit: Emmen

04-04-2018

Ervaring: Uitgebreide collectie, fijn dat er ruim de tijd voor je wordt genomen. Super ervaring!

Joris uit: Heino

27-03-2018