Beoordelingen Rozenhof Trouwringen

• Betrouwbaarheid 9,4

Peter uit: Purmerend

08-07-2018
9,5

Ervaring: Het juiste woord heb ik nog niet gevonden, maar het was in ieder geval enorm bijzonder. Als je gaat trouwen en opzoek bent, is het een “must do”.

Eline uit: Groningen

29-06-2018

Ervaring: Veel keuze, goede kwaliteit.

Marco uit: Hollandscheveld

25-06-2018

Ervaring: Prettige sfeer, goed advies. En snel geregeld.

Jeffrey en Janneke uit: Hoogeveen

23-06-2018

Ervaring: We hebben met veel plezier prachtige trouwringen uitgezocht. Ontzettend leuk om een ‘eigen collectie’ samen te stellen en daaruit te kiezen.

Marinka uit: Weesp

22-06-2018

Ervaring: Wij zijn erg goed geholpen met het uitzoeken van onze trouwringen. De keuze is erg groot en met wat kleine aanpassingen hebben wij de perfecte ringen gevonden

S uit: Meppen

18-06-2018

Ervaring: Hele prettige ervaring.Ze hebben een hele grote collectie ringen.Super geholpen door hun en raad het aan iedereen aan om hier hun trouwringen uit te komen zoeken

Mirjam uit: Hoogeveen

18-06-2018

Ervaring: Vriendelijk, gastvrij en meer dan genoeg keus. Mooi vakmanschap.

Anjo & Anne uit: Amersfoort

15-06-2018

Ervaring: We hebben prachtige ringen gevonden en zijn daarbij goed geadviseerd over de mogelijkheden. Verder werd er alle tijd genomen om de collecties met ons te bekijken om tot een passend set te komen. Een heel fijne ervaring!

Mark & Jaimie uit: Zwartsluis

15-06-2018

Ervaring: Geslaagd voor onze trouwringen bij Rozenhof. Na de eerste afspraak onze droomringen gevonden. Een hele mooie ervaring en prachtige locatie.

Mandy en Jan henk uit: Hardenberg

13-06-2018