Beoordelingen ROVC

kevin struik

22-06-2017

Training: Lastraining - basis (Dag)

Het was een geweldige dag. veel geleerd hoe ik het beste de las kan beginnen.

Het was wel even zoeken ik stond eerst bij een school maar hij zit op een industrie terrain naast de school XD

Raven

22-06-2017

Training: Koeltechniek (Dag)

Leerzaam en goede basis voor vervolg cursus. Docent met ervaring uit de praktijk brengt de te leren kennis goed over.
Cursusboek bevat veel info waar je echt wel voor moet gaan zitten, maar het valt goed te doem

Oliver Nijhof

08-06-2017

Training: Werktuigkunde voor elektrotechnici (Dag)

Een aantal weken van te voren is een inlogcode verzonden hierop kun je inloggen om de inhoud van de cursus al bekijken en status van programma cursus. De cursus wordt in een te volgen tempo gegeven. Er wordt ook cursus materialen verstrekt alleen zijn de aangegeven foto 's klein en niet altijd duidelijk in de cursus boek/map. Er wordt avond eten aangeboden waarna de cursus nog c.a. 2 uur doorgaat. De laatste cursus dag wordt op het eind nog een toets gemaakt en hier krijg binnen 2 weken uitslag dat je de cursus training hebt gevolgd en wat voor functie omschrijving erbij hoort. Jammer dat er geen kleine praktijk opdrachten werd gegeven want de training gaat over de praktijk.

S R

08-06-2017

Training: NEN 3140 Voldoende onderricht persoon - herinstructie (Dag)

Een goed opgebouwde cursus met een prima balans tussen theorie en praktijk. De theorie sluit ook nog eens aan bij de praktijk. Cursusleider was zeer bekwaam, liet ruimte voor vragen. Een leerzame cursus.

Westbroek

07-06-2017

Training: Storingstechnicus elektro (Dag)

Top docent met uitzonderlijk veel feiten kennis en praktijkvoorbeelden. Met veel plezier ben ik naar alle lessen geweest. Ook de praktijk voor deze cursus is erg nuttig, leerzaam en leuk.

Harald Boom

30-05-2017
6,0

Training: PLC - Industriƫle automatisering - basis (Dag)

ik vond dat het gericht was op vonkentrekkers, elektro. iemand die niks met elektro heeft snapt het moeilijk, net als ik. ik bedoel dat ze er van uit gaan dat je elektrisch onderlegd bent.

Dirk Smeenk

28-05-2017
3,0

Training: F-gassen categorie I opfrisdag (Dag)

Dames en heren,
U heeft een zeer goede praktijk ruimte voor de F gassen materie.
Ik had bij deze herhalingscursus een update verwacht van de wettelijke regelingen van de nieuwe koelmiddelen die de laatste 15 tot 20 jaar zijn verschenen na het uitfaseren van R 11 en R 22.
Er is mij vooraf ook totaal geen informatie verstrekt over de inhoud van deze cursus en toen ik vorige week, 24 mei, in het ROVC aankwam werd me door de instructeur verteld dat ik een examenwerkstuk kom maken want vele andere cursisten bleken de onvoldoende kennis en kunde van hardsolderen te hebben.
Vele jaren terug heb ik een CFK cursus van Unitor gehad aan boord van een schip om dat volgens de wet de opvarenden bekend moesten zijn met de CFK materie en internationale wetgeving.
Ik had nu op 24 mei een korte theoretisch procesbeschrijving verwacht met eigen ervaring van de docent en daarna een bespreking van de veranderde wetgeving mbt. deze F gassen materie.
Dat zou mij een meerwaarde van deze cursusdag hebben gegeven.
Ik heb de tijd gebruikt om het examen werk stuk te maken en daarna de soldeerverbindingen te testen, en deze bleken vrij goed te zijn.

Het is niet bij me opgekomen om de docent naar deze materie te vragen daar hij verwees naar het informatiepakket dat iedereen, volgens hem, had ontvangen.
Mijn laatste vraag is of ik nog een getuigschrift van deze herhalingscursus ontvang ?? In het voortraject van deze cursus heb ik hier reeds om gevraagd en dat werd positief beantwoord of wordt dit via de post gestuurd ??

Met een vriendelijke groet,

Dirk Smeenk

p.a bourguignon

28-05-2017

Training: NEN 3140 Voldoende onderricht persoon - herinstructie (Dag)

goede cursus en een goede manier van les geven geen fotos maar veel praten ook door de cursisten ook was het praktijk gedeeld goede paste aardig bij wat ik doet

Marcel Mensink

26-05-2017

Training: Hydrauliek - basis (Dag)

Mijn ervaring: Leerzaam en praktisch ingesteld morgens theorie en middag deel praktijk. Heerlijk

Eindtoets levert via Certech bedrijfserkend certificaat op . Voor mensen die geen of nauwelijks hydrauliek ervaring hebben

Arno Van vrouwerff

22-04-2017

Training: PLC - Besturingstechniek (Dag)

Ik heb veel geleerd tijdens deze cursus.
Goede opbouw van de cursus, genoeg ruimte voor vragen en persoonlijke begeleiding.
Juiste afwisseling tussen praktijk en theorie.
De cursus sluit goed aan op de praktijk.